DISKUZE K ČLÁNKU Patrick Depailler nám chybí už 35 let

Pokud se o Chrisu Amonovi říkalo, že je Král smolařů, pak Francouz Patrick Depailler byl zván korunním princem nebo "věčně druhým". Osmkrát dojel na této pozici, než se konečně mohl radovat z vítězství v Grand Prix. Výročí jeho tragického skonu jsme vzpomenuli v první srpnový den.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Patrick Depailler nám chybí už 35 let

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 04.08.2015 15:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 32 lidí) 04.08.2015 12:18
Ligier možná doplatil v roce 1979 na přechod z… »
» tom11 (Hlasovalo 31 lidí) 04.08.2015 13:25
díky za bezva článek a za skvělé úvodní foto 01»
» 1958MrLotus1994 (Hlasovalo 30 lidí) 04.08.2015 11:21
Patrick byl typ jezdce,pro kterého bylo závodění… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    je fascinující, jak byly tenkrát volný pravidla, když prošlo i to šestikolový monstrum

    + 25 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    díky za bezva článek a za skvělé úvodní foto 01 moje srdcovka 21 11

    + 31 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    83.208.82.XXX
    Ligier možná doplatil v roce 1979 na přechod z Matry na klasický Cosworth, byla to premiérová sezóna a Jacques měl třeba v Itálii neskutečnou smůlu, jakým způsobem vypadl ze závodu, ale tým až do roku 1981 byl v popředí a Laffite dokonce v Las Vegas 1981 ještě měl za určitých okolností šanci na titul. Všechno spadlo do háje až v roce 1982, kdy se krutě nepovedla JS19 a z toho se tým už nevyhrabal, ačkoliv Laffite po svém návratu ještě dosáhl pár slušných výsledků.

    + 32 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      88.103.97.XXX
      O roce 1981 nemluvit, moc jsem prožíval a nakonec ještě Jones dokázal uzmout i to třetí místo :-( Ale fakt je, že v tom závodě se Jacques dokázal dostat jen na druhé místo a potřeboval vyhrát, takže to bylo daleko...
      JS19 a příchod Talbotu byl nezvratný krok dolů, bohužel. 1986 sice vypadalo vše na lepší časy ale Anglie tomu dala stop. A i ty dva roky u Williamsu měl Laffite naprd bylo to období, kdy si Williams vybral "oddech". No jo to byly pro mne ty nej roky 80, 81...
      Apropo Laffite na den před 41 roky https://www.facebook.com/jacques.laffite.F1/photos/np.1438679190295954.100000474189833/10152988871678062/?type=1&notif_t=notify_me_page
      A k článku:
      https://www.facebook.com/jacques.laffite.F1/posts/10152983683203062

      + 24 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      88.103.97.XXX
      Na druhou stranu Matra neumožňovala podobně jako Ferrari V12 využít dokonale wing cars...

      + 18 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    88.103.97.XXX
    Je fakt, že Lotus tehdy překvapil hodně...negativně, a nikdy už s ena úplný vrchol bohužel nevrátil. Věčný přecházeč do vítězných týmů po dvanácté, Reutemann, byl asi dost frustrován, stejně jako, když přišel do Ferrari, teď Lotusu a pak Williamsu... A Ligier v roce 79? Bohužel asi chybělo dost peněz, protože je pak převálcoval jak Williams, tak Ferrari a navíc Ickx byl slabá náhrada...

    + 27 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    1958MrLotus1994

    176.61.236.XXX
    Patrick byl typ jezdce,pro kterého bylo závodění nad vše!!! V roce 79 měl obrovskou šanci.Všichni čekali co předvede Chapman s s novou 80tkou! A přišel šok v podobě modrobílé rakety JS11! Mít Guy více peněz na vývoj a kdyby se Patrickovi nestalo to co se stalo,měl by ten rok největší šanci na titul!

    + 30 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    176.74.136.XXX
    Díky za další pěkný článek! Přiznám se, ze bych si to výročí neuvedomil, kdyby ten den nedal Jacques Laffite na svůj profil foto s Patrickem a vzpomínku, sakra to uteklo. Letmo jsem si vzpomenul na letité záběry už nevím odkud, jak spolu v 79 řádili i mimo trať, úplně jiný svět než dnes včetně těch cigaret. S Didierem, který také přišel od strýčka Kena, už si myslím tolik nesedli... V tom 79 jej myslím nahradil Ickx ale bylo to slabé, a zájem měl Hunt, ovšem Wolf ho nepustil a Hunt raději skončil... Když koukám na staré záznamy ci fotky je děsný kolik těch kluků ze stupňů vitezu do par let bylobpo smrti...

    + 25 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama