DISKUZE K ČLÁNKU

Gentlemani, padouši, zachránci cti a konečně prázdniny

Maďarsko má v kalendáři F1 do jisté míry zvláštní postavení. Nejenže při novém pojetí stává posledním kláním před letní přestávkou, ale pořád je okruhem, na kterém rozhodují i ty sebemenší maličkosti, které mohou znamenat úspěch či porážku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Gentlemani, padouši, zachránci cti a konečně prázdniny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 02.08.2017 12:11 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kalty

    Kalty

    165.72.200.XXX
    No bohužel musím lehce nesouhlasit.
    Zrovna v Maďarsku a v Monaku se závody v prvním kole vyhrávají. Ano, je samozřejmě lepší být opatrný a dojet, ale zase nemůžeš být moc asertivní. Co ztratíš na začátku už většinou v těchto závodech zpět nedostaneš (pokud se před tebou někdo nevyseká, atd.)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Termín "vyhrát závod v prvním kole" je v tomto případě opravdu spíš obrazný, protože při vší úctě k Hülkenbergovi a Grosjeanovi si nemyslím, že by se půlka startovního pole před nimi vymlátila. Pravdou je, že v Maďarsku se předjíždí bídně, ale občas to jde. Takže bych opravdu spíš v první zatáčce sundal nohu z plynu, měl bych pak ještě 70 x 15 (-1), tedy hypotetických 1049 možností, jak se dostat dopředu 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    176.74.136.XXX
    Viděl jsem to podobně

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    178.209.132.XXX
    "Dosti dohadů..." 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama