DISKUZE K ČLÁNKU Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi

Tři první závody sezóny 2017 ještě nepředstavují ani šestinu letošního ročníku, ale už máme témat k posuzování a přemýšlení habaděj. Před evropskou overturou, kterou nám od hlavní části oddělí Kanada a nově už ne GP Evropy, nýbrž Ázerbajdžánu, se do jisté míry plní plán nových majitelů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 81, poslední 21.04.2017 07:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 10 lidí) 17.04.2017 17:21
Článek od RoBertina, a věřím že nejen mně,… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2017 18:10
Hele jestli máš v něčem jinej pocit či s něčím… »
» uzivatel002272 (Hlasovali 5 lidé) 18.04.2017 10:03
RoBertino, moc díky! Mě takhle psané články… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • beniczech

    beniczech

    81.30.254.XXX
    Děkuji za skvělý článek, nezaujatý, objektivní. přesný a výstižný :) Spravil mi chuť po tom nechutném moderování závodu ze strany komentátorů televize Sport... :)

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002272

    uzivatel002272

    213.235.70.XXX
    RoBertino, moc díky! Mě takhle psané články vzdálené na hony od bulváru baví, na rozdíl od těch které cílí na naše nejnižší pudy.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.96.XXX
      Na ty snad RoBertino cílit nemůže, leda že by se za tím nickem skrývala hezká mladá brunetka/blondýnka/zrzka/....... 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    90.183.77.XXX
    Upřímně řečeno Mě RoBertino nastartoval hned na začátku...
    Nechápu ho (Tě :) vůbec

    Pro mě osobně jsou letošní Formule přímo pohádkově skvělé, úžasné lepší ani nepamatuju, protože v dětství za komoušů bylo sledování specificky omezené a když zde začali dávat přenosy vozy byli podle mě horší než dnešní a to i s tím, že řev je menší (ale já si říkám OK, tak holt nemusíte mít špunty v uších jako dříve a vše je opět skvělé)
    Nádherný rychlý auta s širokejma kolama ... úžasný a nečekaný obrat
    Navíc Vettel úžasný, je to jako sen
    Doufám že to vydrží což nemusí, ale ty věčné pochyby o tom, jestli jde předjíždět... to je mimo.
    Je to zatím snová sezóna, tak ať to vydrží - fantasie
    01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      194.228.11.XXX
      Ty věčné pochyby jestli jde předjíždět nejsou pochyby :D Předjíždět moc nejde :D Za komoušů ještě neměli tak propracované aero aby formule v závěsu nemohla jezdit hned za zadkem soupeře... To už bez regulace nikdy nebude.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      194.228.76.XXX
      snova tak leda pro fanousky Ferrarri, kterym asi budete take, ze?
      pro vas, ikdyby bylo kazdy zavod stejne poradi od zacatku do konce, tak kdyz bude vyhravat ferrarri, tak budete spokojeni a budou to pro vas snove a uzasne zavody.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        46.135.96.XXX
        Tak každopádně lepší, než koukat ma ty nedostižné mercedesy, které si vyjížděli pole s vteřinovým náskokem a podobnou rychlostí pak ujížděly zbytku světa v závodech... To musíš uznat (bez ohledu na oblíbený tým). 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Peter P.

    Peter P.

    195.91.73.XXX
    ..mna zaujalo a dost zarazilo, preco mal byt Stroll velkorysejsi ??? Ved nemohol tusit, ze to tam Sainz tak nerozvazne napali. Aj zo Sainzovej kamery vidiet, ze po vyjazde z boxu je Lance daleko pred nim. Keby boli na konci rovinky na rovnakej urovni, nepoviem ani pol slova, vtedy by mu mal nechat priestor, ale tento pripad to nebol. Proste Sainz bol prilis optimisticky a premotivovany, jednoznacne jeho chyba.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Bohužel rozhodování komisařů není konzistentní a na prakticky stejnou situaci mívají opačné pohledy. Jeden pohled je, že kdo je vpředu, volí si stopu a nemusí se ohlížet na toho vzadu. Jiný pohled je, že ten vpředu by měl nechat dost místa na to, aby i ten druhý měl možnost projet a neměl by být tím prvním v zatáčce zavřen. A bohužel při podobném karambolu piloti neví, která verze nakonec uspěje.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        Tady bych asi připomněl jen o trochu starší incident KM vs ME. Ten byl komisaři posouzen jako závodní incident a nikdo potrestán nebyl. Podle logiky komisařů z Bahrajnu měl tedy KM dostat penaltu rovněž, ale jak píšeš, jejich rozhodování stojí za nic. Ale na těchto dvou příkladech jde jasně popsat můj pohled na danou věc. KM to asi neudělal schválně, ale prostě to nezvládl. ME mu tam místa nechal dost a právě KM byl slovy dnešních komisařů příliš optimostický a prostě fauloval a měl dostat penaltu. A jak již jsem několikrát psal závodní incident je jednoduše definovatelný tak ani včera to nebyl závodní incident, ale jasný faul od LS, protože ten tam nenechal ani milimetr a CS neměl kam jet. Mohl maximálně zastavit a jít na kávu. Myslím, že právě zde je to hodnocení dost jednoduché a lehce vysvětlitelné, ale evidentně pro komisaře to musel být oříšek jako blázen.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Největší problém je v tom, že proti jejich pitomosti není odvolání. To je totalita.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            46.135.96.XXX
            Odvolávací systém by se mohl stát dvousečným. V současné době se nám některá rozhodnutí komisařů mohou zdát nesprávná nebo nespravedlivá, ale rozhodnutí je konečné a jede se dál. V opačném případě bychom v neděli neznali definitivní stav výsledků a vše by se potom rozhodovalo od kulatého stolu...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Já nemám problém s "nesprávnými" rozhodnutími. Já mám problém s nekonzistentními rozhodnutími. Jestlže jednou komisaři rozhodnou v podobné situaci nějak, pak musí v následujících případech rozhodovat stejně. Pokud tomu tak není, tak jde o nespravedlivá rozhodnutí. A z takovýchto rozhodnutí pramení nespravedliví vítězové, potažmo mistři světa. Není možné, aby Hamiltonům, Vettelům procházelo něco, co Sainzům a Strollům neprochází. A necílím tímto výrokem na minulý závod. Spíše jsem si vzal do huby dva, kteří současně bojují o čelo a dva právě propíraní z chvostu. Psal jsem to tu už kdysi, to co projde lídrům, neprochází ostatním. A to mi vadí.
              03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                178.209.132.XXX
                Na druhou stranu pokud oběma (nebo všem) co bojují o titul prochází vše nebo naopak je vše stejně trestáno je snad lepší, ne? Jestliže ale chceme konzistenci, měli by při každém závodě rozhodovat stejní lidé. Takhle co pes to jiná ves.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Jo, tak s tím souhlas.
                  Ale pár poznámek mám. Tak konečné rozhodnutí by měl zaštiťovat jedinec, který bude řídit všechny GP. Že by ChW? Nebo by F1 měla opravdu sáhlout do kappsy a zaplatit smlouvy třem komisařům, kteří si odřídí celou sezónu. A pak je třebas vymění, aby nebyli nařčeni z protěžování.
                  A kdy byli ti, co bojují o titul stejně trestáni, či jim vše procházelo? Vždyť máme odjeté tři závody a už je tu problém s posuzováním evidentních přestupků proti znění pravidel u dvou pilotů zatím bojujících o titul. Ale podle mne nelze od sebe oddělovat ty, kteří mohou, nebo bojují o titul a ostatní, a každému měřit jiným metrem.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    178.209.132.XXX
                    Upřímně - během těch tří závodů jsem nezaznamenal takovou kontroverzi, že by měli zúčastnění (jezdci týmy) potřebu apelovat na FIA. Nám fanouškům se občas něco nelíbí, ale my nerozhodujeme o pentlích. Osobně bez ohledu na formu Ferrari se mi sezóna líbí, protože člověk nekouká na hegemonii jednoho týmu. A auta jsou hezčí 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Ale vždyť i já jsem rád, že se to trochu vyrovnalo. Doufám, a přeju si, aby se i RedBullíčci dotáhli a boj byl ještě urputnější.
                      Konec, konců i já jsem svým způsobem fanoušek Ferrari, respektive Raikkonena.
                      Ale jsou věci, které mi nejsou po chuti. A ptám se proč?
                      Bohužel jiné vysvětlení nemám. Než, že je někdo protěžovanější, či že si i vedení F1 přeje změnu. Proč by zrovna ve vedení F1 měl být jiný názor, než je všeobecně? Když k tomu připočtu, že se změnou lídra, či alespoň vyrovnaným soubojem o titul, naláká větší množství fanoušků a tím pádem budou větší zisky? Je to v jejich zájmu. A proč věcem drobně nepomoci? Vím, jsou to spekulace. Ale na základě faktů. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Easy

                        Easy

                        178.209.132.XXX
                        Peníze z vysílacích práv má FOM, ze vstupenek okruhy. Počet fanoušků FIA neuživí, nebo je to jinak?

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Ale jdi. Ruka ruku myje. Když to vezmu ad absurdum, tak bez fanoušků skončí F1 a FIA má o jeden podnik míň. A pokud budou postupovat takovýmto způsobem i jinde, tak nebudou mít komu předělávat pravidla a rozhodovat.
                          Není to náhodou tak, že se všichni navzájem potřebují?
                          Nebo jinak, proč se zásadně mění pravidla, když jeden z týmů delší dobu dominuje a opadá zájem o F1? Když se podle tebe FIA bez fanoušků obejde?
                          Ne, ne, je to vzájemně provázané. Celý podnik F1 s FOM, FIA i pořadateli, fanoušky potřebují. A proto málokdy dochází ke sporům uvnitř F1 na ostří nože.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Easy

                            Easy

                            46.135.99.XXX
                            Ano, ale FIA má z F1 příjmy primárně od týmů a jejich zápisného a z poplatků za body. Samozřejmě je zde vazba na počet týmů a u těch jde zase o sponzory a tím pádem sledovanost. Ale není to tak přímá souvislost jako u okruhů, které si vydělávají pomocí vstupenek (Bernie jim neumožnil ani inkaso z reklam pokud vím). FIA má v první řadě dohlížet na dodržování pravidel, ať z toho není cirkus.

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama