DISKUZE K ČLÁNKU Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi

Tři první závody sezóny 2017 ještě nepředstavují ani šestinu letošního ročníku, ale už máme témat k posuzování a přemýšlení habaděj. Před evropskou overturou, kterou nám od hlavní části oddělí Kanada a nově už ne GP Evropy, nýbrž Ázerbajdžánu, se do jisté míry plní plán nových majitelů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 81, poslední 21.04.2017 07:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 10 lidí) 17.04.2017 17:21
Článek od RoBertina, a věřím že nejen mně,… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2017 18:10
Hele jestli máš v něčem jinej pocit či s něčím… »
» uzivatel002272 (Hlasovali 5 lidé) 18.04.2017 10:03
RoBertino, moc díky! Mě takhle psané články… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    S těma pneu : Vybavuju si nějaký závod v minulém roce úplně stejnou situaci, Rosberg dostal o stupeň měkčí pneu než Hamilton a Ham se hned vztekal a dostal úplně stejnou odpověď - Myslíme si, že tahle sada je lepší ... a tak byla, v onom závodě nakonec právě díky pneumatikám vyhrál.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Velice zajímavé shrnutí a dá se říci, že lze souhlasit. Ke všemu jsem se již vyjadřoval u jiných článků a tak se nebudu opakovat, pouze k ME a VSC nebo SC. Zde souhlasím, že měl být VSC, ale nechat to jet pod žlutou byl podle mě zbytečný risk. VSC by vlastně už nic nezměnil a v té době každý realisticky uvažující člověk věděl, že LH nemůže SV dojet. Takže i přesto, že SV nemám rád tak zde souhlasím s tím, že klasický SC byl byl nesmyslný.
    Jediné co mi zde Robertino schází je tvůj pohled na souboj SV a VB po SC. Takže až budeš mít chvilku, písni co si myslíš o tomto.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jo, ten souboj stojí za názor. Zdálo se mi že do zatáčky vjížděli bok po boku, čili respektovat prostor pro druhého v zatáčce by měli mít oba, a Vettel to neudělal a podle mě ho vytlačil.

      .......... našel jsem alespoň toto nekvalitní video, nebylo to nic hrozného, ale prostor na trati mu tam prostě nezbyl [odkaz na stránku]

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Připadá mi, že stopou, jakou byl VB "vytlačen" jezdil na konci LH každé kolo.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        Svůj názor už jsem psal a osobně jsem přesvědčen, že to byl jasnej faul a měla to bejt pro SV pentle, ale o tom už jsem psal taky v jiné diskusi, takže se nebudu opakovat. Mě opravdu zaráží, že komisaři na to vůbec nereagovali a ani se tím nezabývali, no a trochu mě mrzí, že ani Robertino se k tomu nevyjádřil, když to vzal tak podrobně. A tohle ovlivnilo závod více než co jiného. Dá se rozvést obrovsky, ale kdyby...... tak VB vyhrál, protože by na druhej stimt nedostal červenou, ale žlutou a v klidu by si výhru pohlídal., ale..... to už jsem taky psal.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Souhlasím s tím, že to nebylo od SV zrovna košer, a to ač mu držím v závodech palce. Z druhé strany je nutné přiznat, že takhle Lewis často vytláčel Nickiho a konkrétně dokonce i zde v Sakhiru a to ještě drsnějším způsobem a taky to nikdo neřešil.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Krásný. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radovan Č.

    Radovan Č.

    88.102.75.XXX
    K tomu asi tolik - dokud nebudou pravidla jasně nastavená a nebude v nich konkrétně popsána určitá situace...
    Těch situací může být tolik, že není možné se na ně dopředu připravit. Asi nejde nastavit pravidla pro nějaké situace, protože přijde nová, která se v minulosti třeba nikdy nestala. Ohledně postihu traťových maršálů či pořadatelů se ztotožňuji. To je právě to, co v minulosti dělalo F1 „jedničkou" mezi automobilovými závody. Totiž profesionální přístup pořadatelů a maršálů kolem trati.
    Asi je těžké, najít hranici, kdy dojde ke kolizi mezi jezdci a bude nutné prošetření komisí, jestli to byl závodní incident nebo něčí vina. Proto zde bude stále boj i mezi námi - fanoušky, čí to byla vina a čí ne. To už k tomuto sportu patří a díky sociálním sítím máme i prostor pro handrkování.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002255

    uzivatel002255

    185.14.233.XXX
    Proboha to je analýza.. Vše tendeční nepodložené ničím relevantním.. Jeden subjektivní fanda si tu vylil srdíčko..

    + 1 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      188.175.122.XXX
      Článek od RoBertina, a věřím že nejen mně, rozhodně potěšil. Co konkrétně tam vidíš tendenčního? 03

      + 10 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        194.228.11.XXX
        Souhlasím s ním, že tam je tendenčně zpracovaný Stroll. Protože Stroll je sice nýmand ale tuhle kolizi se Sainzem nezavinil ani omylem a taky to potvrdili komisaři.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          o komisaře, kteří rozhodují podle toho, jak jim zrovna v ten moment padne kostka bych svá tvrzení moc neopíral. RoBertino navíc píše, proč si myslí, že je to tak, jak píše. kolegové Pepan a Picaso to výše popsali taky dost přesně. tohle by i podle mého měly být "závodní incidenty".......

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Hele jestli máš v něčem jinej pocit či s něčím nesouhlasíš, napiš konkrétně co jak proč a třeba z toho něco vzejde, tohle obecný nic je k ničemu.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      62.240.164.XXX
      Zatím co ty píšeš vždy skvěle. Vždycky jsem zastával teorii, že když nemám co říci, tak mám raději mlčet. Od tebe jsem tu četl několik "reakcí", ale vlastně k formuli 1 jsi ještě nikdy nic neřekl. Pardon, nenapsal. No a jestli ti odkaz na konkrétní článek pravidel F1 přijde jako tendenční, nevím co pro tebe je opakem. No a možná by jsi mohl ještě nastudovat význam jednotlivých slovo, aby jsi věděl co vlastně píšeš, protože formulový článek s vyjádřením nějakého názoru na formulových stránkách mě osobně nepřijde jako irelevantní. Ano, nemusím s ním souhlasit a můžu napsat svůj názor, ale to by jsi nejprve vůbec nějaký musel mít, že ?????

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Vidím to podobně, seriozní novinář když napíše A měl by napsat i B. Jinak se že seriózního zpravodajství stává manipulace. Už

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        83.208.82.XXX
        Možná jste si za těch 15 let, co své zhodnocení nazvané Paddock píšu, že to rozhodně není zpravodajství. Pokud si žádáte něco podobného, je pro vás určena následující stať: [odkaz na stránku]

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      v diskuzích prakticky nedávám mínusy. i když má někdo jiný názor než já, tak to považuji za jeho výsostné právo a pokud to není naprostý nesmysl, tak jsem schopen s ním diskutovat a přít se o svoji pravdu. za takovýhle tendenční a ničím nepodložený blaf ale mínus dát musím a diskutovat o tom fakt nebudu...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • snebka

    snebka

    193.179.111.XXX
    Já tedy musím říct že jsem po třech závodech sezóny jednoznačně spokojený. Vozy vypadají lépe (ne možná tolik jak si někteří představovali), jsou rychlejší, byť možná ne o těch pět sekund jak někteří poukazují, ale pořád jsou rychlostně asi nejblíže ročníku 2004 a 2002 (2011). To že předjíždění znatelně ubylo mi nevadí ba naopak, každý souboj letos vypadá víc vybojovaně než v předchozích letech tedy pokud se nepředjíždí McLaren 17 . Suma sumárum zatím velice dobrý začátek sezóny. Doufám, že Redbull ještě porychlí stejně jako neustále se zlepšující Renault a budu naprosto spokojen 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama