DISKUZE K ČLÁNKU Pokud bychom stáhli výkonnostní ztrátu na 3 %, tak může začít boj, tvrdí Horner

Christian Horner a ředitel automobilky Renault se rozpovídali o faktorech, které jsou zásadní pro dohnání ztráty na Mercedes. Základem prý bude stáhnout výkonnostní ztrátu pohonné jednotky na tři procenta.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pokud bychom stáhli výkonnostní ztrátu na 3 %, tak může začít boj, tvrdí Horner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 28.01.2017 18:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 27.01.2017 12:37
Renault nikdy nic takového o svém výkonu neřekl,… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 27.01.2017 12:25
Horner by se měl především doučit matematiku...… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Horner by se měl především doučit matematiku... Mercedes o výkonu svých pohonných jednotek nemluví, takže výkon jeho motoru neznáme, ale odhaduje se že je 950 koní. Renault o výkonu mluví a naposeldy tvrdil že má jejich motor cca. 925-930 koní.

    Z toho mě vychází že Renault ztrácí cca. 2,6 %, pokud by měl ztrácet těch údajných 5%, musel by být výkon Mercedesu cca 980 koní, a to je o třicet víc než hovoří nejoptimističtější odhady.

    Takže buďto kecá Renault ohledně výkonu svých motorů, a nebo kecá Horner a jejich auto není tak dobré jak si myslí. A protože už Hornera za ty roky z jeho vyjádření trochu znám, vím že kecá Horner, konečně jako obvykle.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Renault nikdy nic takového o svém výkonu neřekl, kecáš ty 03

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        Nekecám, a pokud Formuli 1 sleduješ, tak to moc dobře víš.

        Ale díky za nahrávku na smeč, pokud tedy Renault neřekl kolik má jeho motor výkon, a Mercedes to také neudělal, tak nevíme jaký mají oba motory výkon. A pokud neznáme výkon obou jednotek, jsou Hornerovy myšlenky nepodložené spekulace vydávané za seriozní názor.

        A pokud jde o prohlášení Renaultu, tak o pohonné jednotce kterou nasadil do testování před sezonou 2015 napsal že má 875 koní, v sezoně 2016 provedl dva upgrady a vždy mluvil o zvýšení výkonu o 25-30 koní, plus jednou se mluvilo o novém palivu které mělo také přihodit nějaké ty koníky. Takže ať počítám jak počítám, musí být výkon motoru Renault na konci sezony 2016 cca. 925-930 (a možná i víc).

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.167.XXX
          Protože F1 sleduji a jsem pravidelně v kontaktu s inženýry F1, tak to moc dobře vím. Můžeš mi prosím uvést link, kde hovoří Renault o tom svém výkonu?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Jsou to vzrušující časy pro všechny ve Formuli 1. Pokud bychom loni ztráceli pouhé tři procenta, tak bychom na tom byli lépe, ale nejsem si jist, že by to na boj o titul stačilo.
      Zdroj: [odkaz na stránku]

      To jsou slova Abiteboula ne Hornera: No mně z toho vychází, že když Renault tvrdí, že kdyby ztráceli 3%, bojovali by o titul, tak asi neztráceli 2,6%, když o něj ani zdaleka nebojovali? Ne?
      Co ti z toho vychází? Že kecá Horner? To je nějaký divný, nezdá se ti? 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama