DISKUZE K ČLÁNKU Nedosti konspirací ve světě, už se nám plíží i do F1

Mercedes teprve podruhé v sezóně nestanul na nejvyšším stupni vítězů a hned se kolem celé záležitosti rozpoutala mediální smršť, kterou ještě Hamilton přiživil svými výroky. Položme si otázku, proč se selhání jeho vozu tak masivně probírá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nedosti konspirací ve světě, už se nám plíží i do F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 12.10.2016 19:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kelner (Hlasovali 2 lidé) 04.10.2016 16:12
SUPER »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 04.10.2016 16:23
Krásně napsané. Asi budu v tomto konspirátor,… »
» RoBertino (Hlasovali 2 lidé) 04.10.2016 17:22
On ten poměr nebyl zase tak dramatický ze 123… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pavel A.

    Pavel A.

    94.199.40.XXX
    Perfektní článek. Jen myslím, že je přehozená kvalita a kvantita.
    S tou účastí na některých závodech - ono to tak kdysi fungovalo v šampionátu rallye. Byli jezdci, kteří jezdili jen na sněhu, jiní na šotolině a byli specialisti na jediný závod (Pobřeží slonoviny). Pokud závodů bude 25, budou se "specializovat" nejen fanoušci (už teď sežere hromadu času sledovat tréninky, kvaldu a závod), ale i jezdci, pro které to bude fyzicky téměř nezvládnutelné.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.143.XXX
      Špička podle mne vynechávat nebude, protože by jim ty body chyběly v celkovém pořadí.
      Pořadatel série si to ještě může pojistit, když
      1. stanoví min. počet účastí pro klasifikaci v celkovém pořadí
      2. posledních několik závodů oboduje víc, aby jezdci neměli sklony končit sezónu třeba už po 20. závodě
      Navíc na týmy budou tlačit jejich sponzoři, kterým se nebude líbit, že by je nereprezenzovala mediálně zajímavá "jednička", ale jenom náhradník...

      ad fyzická zvládnutelnost - piloti F1 mají rezervy, o kterých ani netuší. V NASCAR se letos jede 36 (+- tříhodinových) závodů (plus nějaké nemistrovské exhibice) a drtivá většina závodníků to jede všechno. Uznávám, že na cestování je 1000 mil mezi Kansasem a Pennsylvánií míň než lítání okolo světa, ale i to by se dalo ošetřit důslednějším sdružováním závodů do skupin podle lokality (dnešní sekvence Monako-Montreal-Baku by se holt přeorganizovala).

      Já netvrdím, že by se mi to líbilo. Za mne je těch 20 horní limit. Ale myslím si, že když ten správný bude chtít, tak to půjde.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Titus P.

    Titus P.

    62.204.242.XXX
    Vždyť Mercedes byl na stupních vítězů (3. Rosberg)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.234.XXX
    No jó, ale Amon měl na stovku odjetejch závodů 70 (+-) vynechanejch. Kdyby se neflákal a využíval svůj vyměřený F1 čas hospodárněji, mohl být v první třicítce 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      On ten poměr nebyl zase tak dramatický ze 123 pokusů jel 96 Grand Prix. Navíc v některých případech sice byl nahlášen, ale nedostal auto nebo v dějišti závodu vůbec nejel. S ohledem na značně volnější poměry, kdy se smlouvy uzavíraly třeba jen na jeden závod nebo se po jednom závodě rušily, to samozřejmě vyznívá docela jinak. Ale takový Graham Hill se "flákal" jen pětkrát a za 18 sezón odjel 175 závodů, takže určitý rozdíl bych tu viděl. 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        Já měl na mysli právě ty podniky mezi jeho první a poslední GP, kde nebyl snad ani přihlášený, protože neměl s čím. Třeba v letech 1974-5 sice figuroval ve startovní listině "celých" sedmi podniků (a to se v některých nedostal ani na start), ale těch dalších 21 viděl tak leda v TV. A v takové situaci nebyl ani zdaleka poprvé. A když se k tomu přičetly ty, v nichž sice byl přihlášenej, ale z různých důvodů nestartoval... Čas utíkal, roky přibývaly a důchod se blížil... A právě s tím Hillem by ta jeho dlouhověkost byla docela dobře srovnatelná.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          Amonovy roky 1973-1975 byly jednou velkou katastrofou. Dost se tomu věnuji ve své publikaci, která se snad objeví - 1973 trápení s Tecnem, kdy doplatil na vnitřní rozpory, o rok později martyrium s vlastní konstrukcí, a když pochopil, že tudy cesta nevede, nebylo už nikde místo. Takže z možných 44 Grand Prix startoval jen v deseti (dalších pět závodů se nekvalifikoval nebo nestartoval).

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Ligier

        Ligier

        176.74.128.XXX
        175? Abych pravdu řekl, v paměti mám 176 a to samé u Jacquesa Laffite, který ho po letech (víc jak deseti) jediný v tomto žebříčku ohrožoval?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.148.XXX
          Asi jak která statistika :-)
          statsf1.com kupříkladu Hillovi přiznává 175 a Laffitovi 176

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ligier

            Ligier

            176.74.128.XXX
            Opravdu? Zajímavý, pamatuji právě v roce 1986, že po GP Anglie měl být Laffite nej veterán co se týče počtu GP, ale těžce havaroval a nikdy už se nevrátil, proto se zasekl na 176 a tehdy se uvádělo, že má stejně jak Hill. Jako jeho velký fanoušek jsem těžce nesl, že Hilla nepřekonal, když už mu nevyšel titul v 79, 81 ... 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          Někdy je s odjetými závody potíž. Byly sem tam závody, kdy nebyly uznány, pokud člověk havaroval nebo odpadl na startu. I já měl za to, že Hill má na svém kontě 176 GP, ale oficiální statistiky hovoří jinou řečí. Laffite měl k titulu rozhodně blíž v roce 1981, v devětasedmdesátém to byla po velice slibném začátku spíš teorie. Ostatně rok 1979 podrobně zpracovávám, tak to mohu posoudit.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Krásně napsané.
    Asi budu v tomto konspirátor, čekající náhlý pokles Rosbergovy formy a "boj o titul" v posledním závodě. 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      89.176.140.XXX
      Konspiracím zdar 03

      Já pořád nevím, zda je vyvoleným ROS nebo HAM.

      Na druhou stranu, lidský mozek je pověstný svou schopností hledat vzory (a tedy konspirace), kde žádné nejsou. A třeba tak je celý aktuální rok u Mercedesu bez jakéhokoli zásahu. 04

      Co já vím, já dělám do včel.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        tak bacha, ať tě nep(v)opíchají 18

        co se vyvolení Ros nebo Ham týká, tak bych řekl, že pokud bude někdo vyvolený, tak to bude Ham ( už jenom z těch důvodů, co zmiňuje Coulthard ), ale technika si postavila hlavu a udělala jim ( zatím ) čáru přes rozpočet....... 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          A já si zase myslím, že oba piloti mohou spolu závodit. A možná Mergl trochu více dopřává Rosbergovi. Hamiltonovi "splnili" jeho sen vyrovnat se Sennovi a teď splácejí Rosbergovi to, o co ho v minulosti "okradli". (Prosím, aby to Mike17 nebral tak doslova.)

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    SUPER

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama