DISKUZE K ČLÁNKU Změna jako lék? Ne vždy jde o správný medikament

Formule 1 v posledních dnech připomíná bažinatou slať, ve které podzemní plyny probublávají na hladinu a signalizují pro kolemjdoucí potíže. A jenom dokazují, že pochybný výrok „změna je život“ nemusí vždy stoprocentně platit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Změna jako lék? Ne vždy jde o správný medikament

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 13.04.2016 08:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001889 (Hlasovalo 12 lidí) 10.04.2016 22:33
Kvalifikace sem, kvalifikace tam, kvalifikace od… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 12.04.2016 06:29
Pročítám diskuze a je s podivem, kolik diskutérů… »
» Tomur (Hlasovali 4 lidé) 10.04.2016 20:17
Pro mně byla nejnapínavější jednokolová… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • NrteP

    NrteP

    193.86.88.XXX
    Zase s velkým očekáváním jsem si přečetl článek. Ale nějak se v něm ztratil závod, který se jel. Je to bohužel v poslední době Robertův trend. Mnohdy je to omluvitelné, když není o čem psát, ale už dlouho se to stává pravidlem.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.229.XXX
    Třídenní kvalda by sice byla spravedlivá, ale výsledek by byl spravedlivá nuda. V 70. nebo 80. letech prvek náhody vytvářela aerodynamika navrhovaná od oka, nastavení auta podle citu, vybuchující motory, piloti, co přicházeli k autu s bolehlavem po flámu a nulová nebo primitivní telemetrie.
    Většinu z toho mají dneska zmáknuté i ty nejslabší týmy, tak je potřeba jim to zkomplikovat. Je potřeba najít model kvaldy, který sice ze 3/4 bude respektovat rozložení sil, ale ten prvek nepředvídatelnosti to tam zkrátka chce. Super pole by na to byl skvělý model, ale i v loňské třífázové kvaldě se čas od času něco (ne)povedlo; díky alespoň za to.

    Ještě drobnost pro autora: máme za sebou necelou desetinu, nikoliv "o něco více než desetinu" celkového šampionátu...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Rocku, omlouvám se, ale já měl z matematiky vždycky nejhorší známky, co dělat, jsem literát 03 03 03

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.225.XXX
        Od toho máš rejpaly v diskuzi, rádi tě upozorní 14
        A alespoň máš důkaz, že tě někdo čte a ještě se nad tím i zamyslí 13

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Pročítám diskuze a je s podivem, kolik diskutérů se zabývá formátem kvalifikace.
    Přitom by mne zajímalo, zda všichni ti, kteří se ke kvalifikaci vyjadřují, mají pocit, že právě formát kvalifikace je to jediné, co formuli 1 táhne ke dnu.
    Podle mne se zase pánům v čele tohoto cirkusu podařilo odvrátit pozornost od své prachbídné práce a předložit lidem problém, který není. "Stádo" se v tomto umělém problému začne pitvat, převracet a zkoumat s pocitem, že přispívá k zatraktivnění upadající F1.
    Jak napsal RoBertino na začátku, jde o moc.A dle mne, jde o Bernieho flek, jde o přípravu pozic a zkoušku síly kandidátů. Jde o vykrystalizování podporujících se skupin.
    Protože pořadí na startu minulých dvou GP, zajeté "novou" formou Q, nebude nijak diametrálně jiné, než pořadí budoucích GP zajeté "po staru". O tom jsem přesvědčen.
    Politika ve formuli 1 přerostla míru únosnosti a ovlivňuje jak sportovní výsledky, tak atraktivnost sportu samotného. Je to sebezničující proces, kterým prochází, nejen F1, ale mám takový pocit, že i celá "vyspělá" civilizace.
    Mocní v F1 vymývají fanouškům mozky, předkládají nepravdivé údaje a my se tu hádáme, kdo jak moc lhal. U mne vše, co není pravda je zákonitě a logicky lež. Nejsem ochoten rozmělňovat a zkoumat "velikost lži". Proto mé komentáře některé "přizpůsobené" lidi iritují.
    Dnes jsem trochu opustil téma a do značné míry i F1. Za což se omlouvám.
    RoBertino opět super Paddock 01, který mě trochu "vychýlil" od tématu...

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001889

    uzivatel001889

    178.255.168.XXX
    Kvalifikace sem, kvalifikace tam, kvalifikace od nikud nikam... Já osobně se už pomalu začínám dostávat do stádia, kdy se všem těm neustálým změnám a divokým nápadům začínám smát. Mozek mi zkrátka nedokáže zpracovat, jak někdo může se svým byznysem, který generuje ohromné množství peněz, zacházet tak neuváženě. Já sám jsem si myslel, že eliminační formát kvalifikace by mohl být zajímavý, na papíře mi to přišlo jako celkem dobrý nápad, který jsem již dříve znal z různých závodních her. Avšak rozdíl mezi videohrou a skutečností byl ten, že při hraní nikdo nemohl zajíždět do boxů, nikdo nemusel šetřit gumy a ani další podobné blbosti. Pouze v takovou chvíli by eliminační formát mohl fungovat a být opravdu zajímavý. Nakonec jsem velmi rád, že se vracíme k osvědčenému formátu. Kvalifikace mi nikdy nepřišla až tak nezajímavá, že by se musela měnit. Není to závod, body se za to nerozdávají a spousta diváků ji ani nesleduje, tak proč je zde snaha udělat z ní něco, co není?

    Jak by teda měla vypadat kvalifikace podle normálního fanouška jako jsem já? Inu jak by třeba vypadala kvalifikace, trvající třeba jenom 15 - 20 minut? Žádná Q1, Q2, Q3, ale prostě blesková dvacetiminutovka klidně v neděli před závodem. Na trati by byl frmol, díky provozu a možným strategickým chybám by se nám zároveň mohlo promíchat pořadí a nemuseli bychom přitom používat stupidní nápady typu obrácený startovní rošt... Zároveň by ten nejrychlejší zaslouženě dostal pole position. Zní to tak špatně, nebo mi uchází nějaký aspekt?

    Jinak co se týká týmu Haas, tak jsem velmi potěšen jejich úspěchem. Doufal jsem, že s jejich přístupem budou moci pravidelně bodovat a občas zatápět i zavedeným týmům. Grosjean jel naprosto úžasně. Mnoha lidem však Haas leží v žaludku, protože není tak úplně konstruktérem. Já se rozhodně budu raději koukat, jak polozákaznický tým závodí v první desítce a snaží se bojovat s Williamsy a Red Bully, než abych sledoval jak se konstruktér trápí na konci pole a všem ostatním akorát překáží... Navíc nikde není psáno, že z Haasu se časem konstruktér nemůže stát. S jídlem roste chuť a pokud by chtěl časem pomýšlet na titul, tak asi není ani jiná možnost. Jde o to, že pokud by se tímhle způsobem ulehčil nováčkům vstup do F1, tak by v budoucnu mohlo být mnohem pestřejší startovní pole. A čert to vem, klidně se závazkem, že do 3 - 5 let se z týmu musí stát konstruktér.

    Toť asi vše, nad tragickým komentářem ze strany chlapců na Sport 1/2 se snad nemá smysl ani pozastavovat...

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Milan B.

      Milan B.

      88.80.244.XXX
      Ja by som bol spokojný s podporovaním najlepších, aby vyhrali kvalifikáciu a s možnosťou vypnúť komentár a počúvať len krásny zvuk motorov.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.122.XXX
    Pro mně byla nejnapínavější jednokolová kvalifikace, volná trať, všechno nebo nic 04 A proměnlivé počasí z takové kvalifikace dokázalo udělat loterii 03

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama