Já nepíšu, že bych to řešil... Bejt špatnej je snadný to je výchozí stav, ale bejt dobrej je náročný... Když vezmeme kolik proměnných v F1 je, kolik se toho může podělat, prostý fakt, že nic "není" 100% a všechny ty rizika se mezi sebou násobí... To je fakt neuvěřitelný...
To se pak bavíme o tom, že plácnu zkazí 1/100 pitstopů a zlepší to na to, že zkazí pouze 1/10000 pitstopů... Hodně se řeší, že Mercedes je v boxech pomalý, ale tohle bych za tím ve skutečnosti hledal, že radši budou o 1sec pomalejší a naženou to na trati, což dřív nebyl problém... Než naopak kvůli 1 sec zkazí závod... Jenomže RB je na špici i v té rychlosti... Takže nejenže jsou spolehliví, ale taky rychlí...
F1 je právě specifická tím, kolik těch proměnných tam je... Když dominuje nějaký tým např. ve fotbale, tak se bavíme zejména o Evropě... Když pak v nějakých kvalifikačních zápasech v JA borci hrají ve vysoké nadmořské výšce, tak padají jako hrušky a mluví cosi o tom, že to není regulérní... Během ročníku F1 se vystřídá tolik podmínek, časových pásem atd. atd. Že už jenom to, že jsou schopni piloti a týmy nějak fungovat, je fakt výkon a že RB dokáže být 100%... Klobouk dolů...
Já třeba hobby běhám a 14 dní, kdy v ČR byly ty největší vedra, jsem strávil v klidu a pohodě na soustředění v horách, kde bylo o kolo 20st... Přijel jsem zpátky do ČR a hrozně to se mnou zamávalo... Špatně jsem spal, při tréninku jsem byl unavený, výsledky naprd... To se nebavíme o tom, že jsem byl v Singapuru apod...