Steiner chválí komisaře za posuzování kolizí v Barceloně, byť byl jeho tým postižen

Robert RoBertino Pavelka, 16. května 2017, 09:45 Google+

Jestliže se bezprostředně po závodě o tak trochu skryté kolizi Kevina Magnussena a Daniila Kvjata nemluvilo, nebo se jí nepřisuzoval velký význam, s přibývajícími hodinami se i tady začal hledat viník. Magnussen totiž přišel o slušný počet bodů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Daniil Kvjat vyšel z kolize v závěru závodu lépe než jeho soupeř

Daniil Kvjat vyšel z kolize v závěru závodu lépe než jeho soupeř | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Byla to taková smečka, která se po většinu závodu držela pohromadě. Vpředu Wehrlein následovaný Sainzem jr., za nimi oba piloti Haasu svádějící duel s dalším pilotem Toro Rosso Kvjatem. Všechno vyvrcholilo v zatáčce 8 tři kola před cílem, i když celá pětice už měla na vedoucí duo ztrátu jednoho okruhu. Souboj o deváté místo mezi Kevinem Magnussenem a Daniilem Kvjatem skončil poškozenou pneumatikou u Dánova Haasu. 

Magnussen měl vyhlídky na ještě lepší umístění, protože se držel pořád na hraně pětivteřinového odstupu od Wehrleina, kterého v cíli čekal trest právě v této délce. Reálně tak mohl pomýšlet i na osmé místo, nebýt onoho incidentu. Bezprostředně po závodě se Kvjat k tomuto okamžiku vůbec nevracel, Magnussen přiznal, že bylo všechno v pořádku. Později ale přeci jenom nějaký názor vyslovili.

img-responsive

Kevin Magnussen přišel možná o čtyři body | foto: Haas F1 Team

"Magnussen do mě najel, byl jsem o téměř celou délku vozu vpředu. Pokoušel se vrátit na svou pozici a přitom mě trefil. Byla to naprosto jasná situace," utrousil Daniil Kvjat s tím, že na další otázku serveru motorsport.com prohlásil, že se mu dále o incidentu nechce hovořit.

"Nějaký kontakt s Kvjatem tam byl. Možná by to i prošlo jen tím ťukancem, ale díky němu mě postihl defekt. Je to nepříjemná situace, protože jsme mohli bodovat oběma vozy, takže jsem zklamán," zopakoval svůj názor Kevin Magnussen. Na jeho obranu se postavil i manažer týmu Haas Günther Steiner, který rovněž vyzdvihl rozhodnutí závodních komisařů. "Nechci komentovat potrestání Vandoorna, ale v ostatních případech zastávám ten názor, že jejich rozhodování bylo správné. Chceme vidět piloty závodit - aby se rozhodovalo na trati. Někdy má víc štěstí jeden, jindy zase druhý, takové je závodění," dodal Steiner.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Steiner chválí komisaře za posuzování kolizí v Barceloně, byť byl jeho tým postižen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Marcus Ericsson

"Wehrleinovi se vyrovnám." Ericsson chce co nejdříve sedět v rychlejším autě

Lewis Hamilton zajel v kvalifikaci v Monaku až 14. nejrychlejší čas

Monako představovalo obrat, Mercedes po něm dle Allisona své potíže vyřešil

Pohonná jednotka Mercedesu

Symonds o motorech F1: zaslouží si více chvály, cena odpovídá. Co přijde v roce 2021?

Na horách se svou čtyřkolkou

FOTO: Jak tráví dovolenou Lewis Hamilton? Hory, čtyřkolky, Honda, kamarádi i Neymar

Damon Hill v Argentině - Williams zde vyhrál v letech 1995 - 1997 třikrát po sobě

Argentina se chce vrátit do F1, Whiting dokončil kontrolu okruhu v Buenos Aires

CHristian Horner je potěšen vzrůstající formou Ferrari

Horner: Red Bull stahuje náskok Mercedesu a Ferrari

Gene Haas má důvody k zadumání

Gene Haas se cítí "opravdu deprimován". Důvodem je současné startovní pole

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Pascal Wehrlein přivezl Sauberu letošní první body - a mohlo jich být i více

Jak to bylo ve Španělsku s Wehrleinem? Tým vysvětluje důvody penalizace

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kdo je podle Räikkönena budoucí hvězdou F1? Odpověď přišla po testech

  2. Honda odhaluje plány: letos by mohla připravit ještě další 3 specifikace motoru

  3. Palmer si svou sedačku ještě může zachránit. Renault ale stanovil podmínku

  4. Zvládne Kubica závod? Bývalý Rosbergův fyzioterapeut má zcela jasno

  5. Problémy vznikaly v aerodynamickém tunelu. Red Bull o svém špatném vstupu do sezóny

  6. "Letos jsme to trochu přehnali," říká Pirelli i přes spokojenost jezdců. Pneumatiky změkčí

reklama