DISKUZE K ČLÁNKU

Nehody na konci startovní rovinky jsou obvyklé. Räikkönen a Verstapen se na viníkovi shodli

Říká se, že kritickým bodem, možná tím největším, je první zatáčka po startu. Brzdy ještě nemají optimální teplotu, ani pneumatiky i přes intenzivní kličkování nejsou dokonale zahřáté. Stačí být o něco více ambiciózní a malér je na světě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nehody na konci startovní rovinky jsou obvyklé. Räikkönen a Verstapen se na viníkovi shodli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 15.05.2017 22:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2017 12:47
Ten kimi musí být veselá kopa, když říká že: … »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2017 13:01
No já vinu Bottase nevidím. Jel na vnitřku jak… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 15.05.2017 22:28
Pravda je taková, že Botaska tam jako jediný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.228.11.XXX
    Pravda je taková, že Botaska tam jako jediný najel dostatečně opatrně a nechal tam v pohodě místo pro jeden monopost. Max tam naletěl hodně optimisticky a nikdo tam s ním podle mě nepočítal. A Kimi to tam dal taky dost na hraně a do Valteriho si i trochu najel sám. Takže jak říkáte, pánové, závodní incident, tečka. :-)
    Respektive když by se to dalo tak lehce uzavřít, jak to vidí Max s Kimim, tak v podstatě Romain ve Spa 2012 měl taky jenom smůlu a sejmul tam pět monopostů proto, že se malinko zaseknuli s Lewisem a z lehkého kontaktu v prvním vinglu vyřadil třetinu startovního pole. :-)))) Ve finále za to tenkrát mohl Lewis, který mohl projet svodidly a Alonso, který s tím měl počítat a nemotat se v zatáčce, když už tam Romain letěl bez kontroly nad monopostem. :-)))

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No já vinu Bottase nevidím. Jel na vnitřku jak jen mohl a Kimi to zavřel až tak že došlo ke kontaktu kterej spustil sled událostí. Kimi se snažil dostat před Bottase ale nedotáhl to do konce, pořád o pozici v té zatáčce bojovali. Každej z nich měl vlastně prostor kam ještě jet, Bottas nikoliv. Viníka bych zde nehledal, jasnej závodní incident kterej se ve třech autech v zatáčce stává velmi často. Ukazovat co by za viníka Bottase není správné, to že tam byl přece není chybou ne?

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Ten kimi musí být veselá kopa, když říká že: "držel Bottase za sebou po část rovinky, byl jsem před ním" ať video nehody zkoumám sebevíc, tohle v něm fakt nevidím.
    12

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama