Hülkenberg vysvětluje dvojí potrestání v Číně

Robert RoBertino Pavelka, 14. dubna 2017, 10:05 Google+

Že dostane pilot nějaký ten "flastr" v podobě několikavteřinové penalizace není až takové překvapení. Ale vyfasovat hned dvě po sobě, to se zase tak často nevidí. Tato nemilá skutečnost postihla v Grand Prix Číny Nico Hülkenberga.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 14.04. 11:22) Napište svůj názor
Nico Hülkenberg v Číně

Nico Hülkenberg v Číně | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Pilot Renaultu byl poprvé potrestán za předjetí Romaina Grosjeana v režimu virtuálního safety caru, v tomto případě to byla pětivteřinová penalizace. Uplynulo jen pár minut a komisaři mu vystavili druhou pokutu - tentokrát ve výši 10 vteřin - za předjetí Marcuse Ericssona v době, kdy už byl na trati skutečný safety car. 

img-responsive

První trest přišel za nedovolené předjetí Grosjeana | foto: Haas F1 Team

"Obě rozhodnutí byla doslova centimetrová. Grosjeana si dobře pamatuji, abych byl upřímný, dělo se kolem dost věcí. Ericssona jsem objížděl velkým obloukem, byl jsem v pohybu, projížděl zatáčkou 2, kde máte volant natočený na doraz. Proto jsem hned neviděl zprávu na displeji volantu. Když jsem si jí všiml, už bylo po všem. Kontaktoval jsem tým a řekl: »Hoši, je tu určitý problém, ale myslím si, že to bylo těsné, ale bude to v pořádku.« Tak to proběhlo," líčil v dějišti Grand Prix Bahrajnu své potíže Hülkenberg.

Německý pilot pak pokračoval na 12. pozici, na níž také se ztrátou jednoho kola skončil. Podle jeho názoru by bylo smysluplnější, kdyby se musel vrátit zpět na svou pozici, než aby dostal časovou penalizaci.

img-responsive

Marcus Ericsson a Nico Hülkenberg v závodě v Číně | foto: Sauber Motorsport AG

"Bylo by to určitě lepší, ale na druhou stranu je pro Charlie Whitinga asi hodně těžké sledovat každý vůz, protože jich na trati bojovalo dvacet. Možná by se dalo se s ním spojit a zeptat se »Mám přepustit svou pozici?« Ale odehrálo se to všechno příliš rychle. Nebýt trestu, mohl by pro nás závod dopadnout trochu jinak, ale na body bychom nejspíš nedosáhli," přemítá Nico.

"V prvním kole to vypadalo všechno skvěle, na jeho konci jsme udělali odvážné rozhodnutí a zamířili do boxů. Bylo to správné řešení, trať už byla téměř všude suchá, pouze s výjimkou hlavní rovinky. Bohužel z toho nic nebylo, protože jakmile jsem vyjel z boxů, vyjel na trať safety car a zabil všechny naděje, než se vůbec mohly rozvinout. I takové je někdy závodění a koneckonců celý život. Je to smůla. Teď to nevypadá dobře, ale kdyby safety car nevyjel, mohl jsem se propracovat až na třetí místo a odtud by se závod vyvíjel docela jinak," spekuluje Hülkenberg.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Hülkenberg vysvětluje dvojí potrestání v Číně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 14.04.2017 11:22 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Marcus Ericsson

"Wehrleinovi se vyrovnám." Ericsson chce co nejdříve sedět v rychlejším autě

Lewis Hamilton zajel v kvalifikaci v Monaku až 14. nejrychlejší čas

Monako představovalo obrat, Mercedes po něm dle Allisona své potíže vyřešil

Pohonná jednotka Mercedesu

Symonds o motorech F1: zaslouží si více chvály, cena odpovídá. Co přijde v roce 2021?

Na horách se svou čtyřkolkou

FOTO: Jak tráví dovolenou Lewis Hamilton? Hory, čtyřkolky, Honda, kamarádi i Neymar

Damon Hill v Argentině - Williams zde vyhrál v letech 1995 - 1997 třikrát po sobě

Argentina se chce vrátit do F1, Whiting dokončil kontrolu okruhu v Buenos Aires

CHristian Horner je potěšen vzrůstající formou Ferrari

Horner: Red Bull stahuje náskok Mercedesu a Ferrari

Gene Haas má důvody k zadumání

Gene Haas se cítí "opravdu deprimován". Důvodem je současné startovní pole

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Pohonná jednotka Mercedesu

"Kvalifikační módy Mercedesu nikdo nechápe," komentuje Sainz ztrátu svého týmu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kdo je podle Räikkönena budoucí hvězdou F1? Odpověď přišla po testech

  2. Honda odhaluje plány: letos by mohla připravit ještě další 3 specifikace motoru

  3. Palmer si svou sedačku ještě může zachránit. Renault ale stanovil podmínku

  4. Zvládne Kubica závod? Bývalý Rosbergův fyzioterapeut má zcela jasno

  5. Problémy vznikaly v aerodynamickém tunelu. Red Bull o svém špatném vstupu do sezóny

  6. "Letos jsme to trochu přehnali," říká Pirelli i přes spokojenost jezdců. Pneumatiky změkčí

reklama