DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari může přijít o finanční výhody, Ecclestone skončit. Takové jsou plány Liberty Media

Kolem zvláštních prémií udělovaných na základě dlouholetých úspěchů se v minulosti hodně debatovalo. Především těm, kteří nebyli na seznamu privilegovaných, se tento systém pochopitelně nezamlouval. S novým vlastníkem by se ale leccos mohlo změnit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari může přijít o finanční výhody, Ecclestone skončit. Takové jsou plány Liberty Media

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 23.01.2017 22:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovali 4 lidé) 22.01.2017 12:57
zeby se blyskalo na lepsi casy a skonci protekce… »
» hepyno (Hlasovali 4 lidé) 23.01.2017 09:23
Odmena za vernosť, to áno, ale aby Ferrari len za… »
» uzivatel001889 (Hlasovali 3 lidé) 22.01.2017 21:22
Zpravedlivější způsob přerozdělování peněz je ok,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    84.42.202.XXX
    Tento v článku zmiňovaný příspěvek za věrnost Ferrari a dalších týmů je velký díl politikaření, které ovládá F1. Toho politikaření, před kterým hlavouni F1 strkají hlavu do písku a tváří se, že nic takového není, toho politikaření, které zabíjí atraktivitu a přirozenou soutěživost F1.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001889

    uzivatel001889

    178.255.168.XXX
    Zpravedlivější způsob přerozdělování peněz je ok, ale co je vlastně zpravedlivější? Aby týmy z konce pole dostávali víc než týmy co vítězí? Aby historické týmy nebyly odměněni za svou věrnost? Aby týmy jenž svou značkou pomáhali budovat F1 byly na stejné úrovni, jako například Manor, Caterham, HRT? Chápu, že se současný systém přerozdělování finančních prostředků nezamlouvá malým týmům, ale... S historickým bonusem pro týmy souhlasím, akorát bych maximálně upravil výši jednotlivých příspěvků... A co se zbytku toho balíku peněz týká, tak mě napadá snad jen systém založený na tom, kolik času stráví monoposty jednotlivých týmů v přímém přenosu. Vše ostatní bude umělá snaha o to, dávat více peněz těm, kteří si je svou prací nezískali...

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hepyno

      hepyno

      193.87.54.XXX
      Odmena za vernosť, to áno, ale aby Ferrari len za to dostalo viac ako dvojnásobok ročného rozpočtu Manoru, to je už choré...

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      upřímně řečeno, historie je to co F1 odlišuje od ostatních serií. Automobilky chtějí vstoupit do F1, ne proto aby porážely Manory, HRT či ostatní týmy, které jsou to v podstatě jen do počtu, chtějí porazit především Ferrari, Williams nebo Mcl a aby se tyto týmy udržely v seriálu, dostávají zvláštní příspěvek. Bernie to velice dobře chápe (chápal) proto mají týmy bonus za odježděné roky, za tituly z minulosti. A ferrari? To je kapitola sama pro sebe. Uvědomte si, že ferrari vždy soutěžilo na více frontách, enzo byl zapálený do jakékoliv soutěže a ferrari jako tovární tým nejezdil pouze F1. Ovšem s příchodem Berniho pořádků jsou soustředěni pouze v F1. Myslíte si, že je to náhoda? Vždyť pro ferrari je největší trh severní amerika, proč se neučastní tamnější indy serie? Proč nejezdí Le Mans, kde v minulosti posbírali nemálo vavřínů? Osobně si myslím, že je to proto, že za peníze od Berniho mají zakázáno účastnit se jakékoliv jiné serie jako továrna, takže si bernie platí exkluzivitu účasti ferrari v F1 a proto mají větší balík než ostatní a bernie postavil F1 na platformě exkluzivity a tu mu zaručuje exkluzivní účast ferrari

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hepyno

        hepyno

        193.87.54.XXX
        Ferrari sa správa politicky a ak nevie dosiahnuť svoj cieľ rokovaním, pristúpi na nátlak, že F1 opustí. To mi nepripadá ako vernosť, ale ako vypočítavosť. Ferrari 637 je toho dôkazom.
        Pokiaľ ide o Indy, značka Ferrari vznikla preto, aby Enzo mohol financovať motošport a nebolo to len F1. Preto by im malo ísť o pretekanie a nie o predaje, preto sa nemusia zviditeľňovať.
        A pokiaľ ide o sústredenie sa len na F1 - Ferrari 333 SP bolo pred tým, alebo až potom ako prišli Bernieho poriadky? ;)

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.151.XXX
          Jenom k tomu poslednímu odstavci: mám pocit, že Ferrari jako továrna už docela dlouho nikde mimo F1 nezávodí. 333 SP byly provozovaný jako zákaznický auta, stejně tak i Ferrari v GT kategoriích v posledních x letech.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hepyno

            hepyno

            62.197.243.XXX
            Ako sa to vezme - auto postavila Dallara pre Ferrari, ktoré do neho osadilo svoj motor. A potom ho prevádzkovali súkromníci. Ale...
            ... potom ani Audi nevyhralo Le Mans, ale Team Joest, ktorý ich autá spoluvyvíjal a aj prevádzkoval. Ten istý Joest, ktorý s Porsche vyhral Le Mans v 80tych rokoch.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        84.42.202.XXX
        Ferrari v Le Mans jezdí - je sice schované za tým AF Corse, ale všichni zainteresovaní ví, že to je 100% tovární tým Ferrari.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        clovece, ty zijes asi uplne mimo realitu. Automobilky pokud vstupuji do F1, tak s jedinym cilem. Vydelat penize, tedy reklama sve znacky v F1 ma zvednout prestiz znacky jako celku a zvysit prodeje osobnich vozu. potom mozna spoji prijemne s uzitecnym pri vyvoji novych technologii, ale porazit Ferrarri, ktere titul neziskalo uz pomalu dekadu, to opravdu neni u techto rozhodnuti vybec zadna priorita.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    193.179.208.XXX
    zeby se blyskalo na lepsi casy a skonci protekce nekterych tymu, zejmena rudych?
    Nikdy jsem nechapal tu neskutecnou tlacenku, kdyz jenom za ucast Ferrarri inkasuje vice penez, nez kolik dostane tym, ktery vyhraje pohar konstrukteru.
    Chapu, ze zde spousta neobjektivnich fandu Ferrarri bude nesouhlasit a prijde jim normalni, ze tym, ktery diky ucasti v F1 uz tak inkasuje desitky milionu dolaru z reklamnich predmetu, ktere prodava a jde jim to do kasy si zaslouzi zcela nesmyslnou injekci a tim ziskava konkurencni vyhodu dlouhe roky.
    V F1 casto vic nez jinde plati, ze nekteri jsou "rovnejsi" 20

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      pokud F1 si myslí, že potřebuje takovéto fanoušky, kterým nic neříká historie F1, tak už by vážně měli skončit

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Myslis si, ze Real Madrid a jine legendarni tymy dostavaji desitky milionu eur zcela mimo vypsanych odmen podle tabulek co plati pro vsechny od UEFA jenom za to, ze se zucastni v Lize Mistru? 18

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        A jinak, pokud te zajima historie, tak se divej na zavody z historie. Dneska je ale rok 2017. A mit stejnou tlacenku i jine tymy, tak nemusely koncit, mit pokles vykonnosti atp.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama