DISKUZE K ČLÁNKU Marchionne: Deset let bez titulu by byla pro Ferrari tragédie

Naposledy se pilot Ferrari chopil mistrovské koruny v roce 2007, kdy v posledním závodě sezóny stvrdil své naděje vítězstvím Kimi Räikkönen a jako devátý pilot rudých ořů z Maranella vstoupil do zlaté knihy historie této značky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marchionne: Deset let bez titulu by byla pro Ferrari tragédie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 14.02.2016 11:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 13 lidí) 12.02.2016 20:20
taky názor, s realitou bohužel nemá moc… »
» RoBertino (Hlasovalo 12 lidí) 12.02.2016 20:41
Pod tato slova se podepíšu, jen přidám ještě rok… »
» Ligier (Hlasovalo 9 lidí) 12.02.2016 19:25
Stejně je to legrační, jak současná generace bere… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ligier

    Ligier

    176.74.136.XXX
    Ja netvrdim, ze za tu dobu neměli dobra auta, jen, ze žádné automatické tituly nebyly, spis naopak... A rozhodne,nebylo bráno Ferrari tak ikonicky. Jenze to byly jeste týmy jako Lotus apod. V každém pripade si nemyslím, ze by techvuplynulych deset let bylo pro Ferrari nezvyklých. Bohuzel cim dal castejdi jsou asi období dominance jednoho tymu, to co předvádí Mercedes a před nim RB asi nepamatuji, i když samozřejmě byl tu Mc Laren...

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      nejde o to, jestli měli nebo neměli dobrá auta a o automatickém titulu mluvíš jenom Ty. Uvědom si, že ferrari si respekt získal především svojím přístupek k závodění. Automobilku založil jen aby uživil závodní tým, nesnažil se politikařit, jako nejmenované jiné týmy, šlo pouze o závody a i eklák přiznal, že ferrari byl jeho velkým vzorem, přestože eklák dělal vše proto, aby jej vyšachoval...

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      78.102.41.XXX
      Technologie pokročila. Dnes není problém postavit auta jak rychlá, tak spolehlivá... A piloty řídit zrovna tak... Když čtu ty nesmysly o lepších pneu, horší aero nebo zase jinou zázračnou cestu, která zcela "logicky" vede k lepší podívané... Musím se jen smát... Ať budou auta jaká chtějí, dokud budou vozy i piloti pod neustálým dohledem, tak se nic nezmění... Nečekaná rozhodnutí jen tak nepřijdou, talent tolik nevynikne, vše bude dál dle scénáře...

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001889

    uzivatel001889

    178.255.168.XXX
    Nemůžu si pomoct, ale Marchionne na mě působí jako tlučhuba, kterej zase slibuje hory doly tituly, myslí si že už je daleko před Mercedesem a kdoví cosi, jenže výsledky na dráze pak třeba budou někde jinde. Mnohem sympatičtěji na mě působila "pokora" se kterou Ferrari vystupovalo poslední dvě sezony a myslím si že určitě nejsem sám. Samozřejmě, mít za jediný cíl titul je naprosto v pořádku, ale v prohlášení by bylo z PR hlediska asi lepší se přece jen krotit...

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    176.74.136.XXX
    Stejně je to legrační, jak současná generace bere Ferrari za něco vyjímečného, co by mělo automaticky vítězit a předpokládá u toho historickou tradici... Přitom s výjimkou začátků MS F1 vlastně rudé vozy nebyl zdaleka top. Když se to vezme, tak od roku 1964 do roku 2000 s výjimkou 5 let zdaleka nevládly, právě naopak. Mnohdy jezdily i na chvostu, jezdili za ně spíše podřadní nebo ne zcela nejlepší piloti a tituly byly pro jiné... Lotus, Williams, Mc Laren... Ale holt vítězí nostalgie a úcta k stáří ;)

    + 9 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      taky názor, s realitou bohužel nemá moc společného. Nevím jak bys nazval období 1961,1975-1979, 1982-83, v 90 by titul dal také prost, kdyby senna neměl podporu od FIA a ano, není každá sezona taková, že tým může bojovat o titul. I ferrari měl existenční problémy, ale narozdíl od soupeřů je dokázal překonat za cenu horších výsledků, ale dá se říct, že ferrari téměř v každé sezoně dokázalo alespoň bojovat o vítězství v některém závadě, proto je legendou, že si tu výkonnost dokázali udržet takovou dobu. Dominance jako předvádí mercedes je v F1 spíš vyjímečná

      + 13 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        83.208.82.XXX
        Pod tato slova se podepíšu, jen přidám ještě rok 1970, kdy měl k titulu blízko Ickx, i když přiznejme, Ferrari se tehdy vzmohlo pozdě a Belgičan se do šance dostal díky úmrtí Rindta, pak rok 1974, kdy Regazzoni prohrál titul v posledním závodě. Zrovna tak Irvine mohl v roce 1999 být na trůně místo Häkkinena. Byly tu pochopitelně i roky jalové, namátkou 1969, 1980, 1992. Ale Ferrari především dokázalo udržet při životě svůj tým v F1, jak píše Jumpman.

        + 12 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      78.102.41.XXX
      V F1 jsou nejdéle. to je bez debat. Jaké větší úspěchy by sis představoval...? Kdyby diktovali 60 let, tak by to ani 60 let netrvalo... F1 by byla záhy mrtvá... Myslím si, že dosáhli velkých úspěchů a mají skvělou historii... Stejně jako má skvělou historii F1, kde uspělo více týmů, bohužel jen málokterý se v ní dokázal udržet a žádný krom Ferrari si nezískal takový věhlas... Ferrari je slavné díky F1, ale rovněž jakožto největší značka F1, dělá dobrou reklamu F1 po celém světě...

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama