Räikkönen dává přednost klasickým okruhům

Robert RoBertino Pavelka, 5. ledna 2016, 12:30 Google+

Staré nebo chcete-li klasické okruhy jsou stále více vytlačovány uniformními dráhami mající na sobě visačku studia Hermana Tilkeho. Jaký na to má názor nejstarší pilot ve startovním poli Kimi Räikkönen?

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 05.01. 16:01) Napište svůj názor
Jas Marina podle Räikkönena nemá svůj charakter

Jas Marina podle Räikkönena nemá svůj charakter | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Asi to nebude přiliš velké překvapení, že se finský pilot kloní ke starším okruhům namísto ultramoderních "Tilkeringů". Icemanovi se vůbec nelíbí, že v minulých letech byly právě klasické okruhy nahrazeny tratěmi převážně na asijském kontinentu. 

"Jezdíme jenom na jiná místa, jinak jsou ty trati prakticky všechny stejné, koneckonců je navrhl jeden člověk. Neříkám, že jsou vysloveně špatné, ale prostě stejné," prohlásil Kimi pro finský list Turun Sanomat. Podle jeho názoru byla jedinou výjimkou z pera Tilkeho turecká trať v Istanbulu. 

"Už jsem říkal, že se mi hodně líbilo Magny Cours. Dobrý povrch, trať členitá a okolí velmi příjemné. Také Imolu bych řadil mezi nejlepší okruhy, bral jsem ji vždy jako výzvu. To samé platí pro Nürburgring. Protikladem je Abú Zabí - pouštní místo bez jakéhokoli charakteru. Nejhorší pak byla určitě Korea. Musím zopakovat, že se na podobně trati vlastně není potřeba nějak zvlášť připravovat, když jsou si tak podobná," vysvětluje Räikkönen. 

Bernie Ecclestone ale současný stav obhajuje především po finanční stránce: "Bohužel musíme putovat tam, kde si mohou dovolit závody zaplatit," vysvětluje pětaosmdesátiletý boss F1. 

Vytisknout

Diskuze: Räikkönen dává přednost klasickým okruhům

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 05.01.2016 16:01 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Kimi Räikkönen v prognózách raději zůstává oběma nohama na zemi

Räikkönen: Nový vůz nám ukáže, zda je titul v roce 2016 reálný

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  5. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud