DISKUZE K ČLÁNKU Pneumatiky jsou kritizovány, šéfové budou muset přemýšlet

Bez ohledu na to, jak se pochvalně vyjadřují různé subjekty o vzácně vstřícném přístupu Pirelli k otázce závodních strategií začínají prosakovat zprávy, že piloti současnou situací až tak nadšeni nejsou. A chtějí nápravu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pneumatiky jsou kritizovány, šéfové budou muset přemýšlet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 10.09.2015 09:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 9 lidí) 07.09.2015 15:00
Osobně bych raději viděl 2 předjetí za jednu VC,… »
» Duncan66 (Hlasovalo 8 lidí) 07.09.2015 22:25
Dekuji nechci. Ono na spouste okruzich to DRS… »
» mi88ki (Hlasovali 2 lidé) 10.09.2015 09:29
Celý problém je v absenci tankování. Více… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Celý problém je v absenci tankování. Více zastávková strategie měla v minulosti benefit a to jízdu s lehčím vozem než měl jezdec, který zvolil méně zastávkovou strategii. Tato výhoda lehčího vozu pominula a výsledkem je, že je výhodnější jezdit šetrně ke gumám s méně zastávkami než na to tlačit a zajet o jednu či dvě zastávky více.
    Celá ta pochybná strategie životnosti pneumatik, kterou kritizuji od jeho zavedení, měla být postavena na závodech, kde se bude jezdit třeba 4x do boxu a jaká je realita ? Jede se jednou až dvakrát a všichni jedou tak aby nemuseli do boxů častěji než soupeř resp. naopak. Na dráze tak máme dvacet spořičů pneumatik místo toho abychom viděli dvacet dravců, kteří se snaží jet na limitu vozu. Na počátku nového tisíciletí se stávalo, že vozy v závodech atakovali časy na kolo z kvalifikace a někdy ho za dobrých okolností i překonali. Někdo může namítnout, že s plnou nádrží se tak prostě jezdit nedá. Ale nesmíme zapomenout, že v posledním stintu je auto se zbylým palivem stejně těžké jako za dob tankování a jak rychle s nimi jezdci jezdí ?
    V průměru tak o pět možná i více sekund pomaleji než v kvalifikaci. Proč ? Protože by v kvalifikačním tempu odrovnali gumy během tří čtyř kol !!!

    Proto říkám, dejte jezdcům zpět benefit jízdu s lehčím vozem za více zastávek a nemusíte vymýšlet pneumatiky, s kterými se nedá jezdit na limitu více kol. Jsem přesvědčen, že díky DRS se pak ani nebudou jezdci tolik bát uvíznutí v provozu, snad mimo Monaka a budou jezdit více-zastávkové strategie zcela přirozeně a hlavně nebudeme nuceni koukat na závody spořičů.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Osobně bych raději viděl 2 předjetí za jednu VC, ale s tím, že to bude závodní předjetí a ne že za jednu VC se předjede 50 aut stylem počkám si na DRS a jen projedu...

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Dekuji nechci. Ono na spouste okruzich to DRS neni zadna sranda, nekde jako treba v Barcelone rovnocenne auta nemuzou predjet ani s DRS natoz bez. ja teda preferuju nejakou tu pomoc pri predjeti, nez sledovat vlacet od startu do cile bez jedineho naznaku predjeti kdy se vymena pozic uda v boxech, jinak bez sance.

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama