DISKUZE K ČLÁNKU Nürburgring: Zelené peklo 3/3

Závěrečný díl seriálu o legendárním okruhu Nürburgring.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nürburgring: Zelené peklo 3/3

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 30.03.2014 21:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000178 (Hlasoval 1 člověk) 26.02.2012 09:44
Paráda,tohle se čte samo. 01 01 01 »
» uzivatel000598 (Hlasoval 1 člověk) 26.02.2012 11:21
děkuju moc za takto skvělý článek...podobné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ltk

    88.102.216.XXX
    84h na Nurburgringu se jezdila už od roku 1965 kdy tam poprvé byl přeložen Marathon de la Route původně vedoucí na trase Spa, Sofia, Liege. Škoda, že v článku chybí informace o účasti vozů Tatra 603 letech 65 až 67, které dojížděly pravidelně v celkovém pořadí v první pětce (!). Zrovna v roce 1968, který autor zmiňuje strana a vláda rozhodla, že se Tatra závodních podniků účastnit nebude a celý sportovní program v Tatře byl zrušen :-(

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    AleSi: Díky moc a myslím, že můžu mluvit i za ostatní "výletníky", že se budeme moc těšit na další články. 01

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • AleSi

    XXX
    Tohle je prozatím vše, motoristická sezóna pomalu začíná a tak nebude příliš času na takové podrobné výlety do historie. Každopádně definitivní konec to není, pokud bude zrušen závod v Bahrajnu, vznikne měsíční mezera - a tu bych určitě něčím zaplnil. Zatím mohu slíbit jen seriál na květen - bude se jednat o legendární ovál Indianapolis Motor Speedway a bude mít přinejmenším čtyři díly. Jinak děkuji za přízeň a kladné ohlasy. To vždy potěší. 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    BMW-Sauber v 2007 nasimuloval na Nordschleife za ideálních podmínek možnost dosažení 5:15,8. Ale když tam Nick jezdil, v každém kole zpomaloval na focení, takže oficiální čas byl přes 8 min.

    Myslím, že největší překážkou pro dosažení takového času není technika, ale pilot. Ostatně hezky se o psychické bariéře píše i v článku. Nicméně možnost pokoření 6m hranice s moderním vozem F1 je jistá.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Super, co se člověk dozví 01Docela mě chytla zmínka,že by trat neustála rychlost F1. Byl by to dobrý námět na článek,jak se musí trat položit a celkově ta technologie. Něco málo bylo při stavbě Yongamu v koreji,kde popisovali co dělat aby to vydrželo ty tlaky atd atd. 12

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • asdf

    XXX
    ten absoltní rekord, to mi hlava nebere, to musel byt fofr 16 16 a Lauda taky pěkně!

    zajímalo by mě ,za kolik by to zvládl třeba takovej RB7 nebo F2003....to uz by mohli atakovat hranici 6 min, ne? 20

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000922

    uzivatel000922

    XXX
    super článok 01, dúfam že budete mať ochotu pokračovať v takýchto článkoch aj naďalej, a nemusí to byť len o tratiach ale aj o osobnostiach atď :) ... držím palce redaktori :)

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000598

    uzivatel000598

    XXX
    děkuju moc za takto skvělý článek...podobné publicity by se mohl dostat ještě indianapolis, watkins glen, monte carlo, spa, remeš, le mans, monza, silverstone a mnohé další slavné okruhy minulosti-současnosti

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000178

    uzivatel000178

    XXX
    Paráda,tohle se čte samo. 01 01 01

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TNT

    XXX
    jednim slovem, LUXUSNÍ článek! Mockrát děkuju redakci 01

    není legendárnějšího okruhu kterej by si takovou popularitu zasloužil. A vubec bych se nezlobil, kdyz by jste casem pokracovali i dalsima evropskym tratema, ktere stoji za to o nich napsat. Monaco, Spa, LeMans. Kazdopadne jste skveli, a moc Vam drzim palce a mnoho uspesnych redaktorskych let 11

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama