DISKUZE K ČLÁNKU Redakce F1news.cz dováděla na motokárách v MZ Kart Areně

Redaktoři F1News se rozhodli využít volného víkendu v sérii zimních testů k utužení týmového ducha. Neoficiální F1News Velká cena České republiky se jela na motokárové dráze v Havířově.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Redakce F1news.cz dováděla na motokárách v MZ Kart Areně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 04.03.2011 03:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 01.03.2011 23:12
» uzivatel000026 (Hlasoval 1 člověk) 02.03.2011 07:15
No ja nevim, v M-palaci jsem byl naposledn tak… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 02.03.2011 09:52
Měl jsem specifické problémy s tvrdou směsí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000290

    uzivatel000290

    XXX
    Ještě jednou bych chtěla poděkovat celé redakci za velmi přijemně strávené odpoledne, bylo to super. Největší dík patří Petrovi, který tento výlet celý vymyslel a naplánoval. Motokáry byly super, všem, kteří ještě neměli tu příležitost si tenhle druh zábavy vyzkoušet, radím, ať už dál na nic nečekají a jdou do toho 04 Kdyby to šlo, tak je ze mě motokárový štamgast!

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Tak to je krize, hlavní redaktor f1 a nevyhrál... 02 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Měl jsem specifické problémy s tvrdou směsí pneumatik, nedařilo se mi je rychle zahřát na provozní teplotu a v rychlejších zatáčkách mi pak scházel grip. 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepeto

    XXX
    Pěkný PR článok. Meli jste to diky nemu zadarmo? Pojezdeni v MZ Kart Arene je naprd. Kratka draha zpusobuje ze jste vecne nekomu nalepeny na prdeli a mechanici jeste k tomu neradi vidi jakykoli tukanec, na ktery prece tyto motokary, naproti formuli 1, vubec nejsou staveny!

    Kazdy spravny soutěžák vi, ze jedine Pražský Radotín je ta správná volba. A kdyz nepatrite mezi normalni verejnost, ktera to chce mit co nejlevneji, obuji vam misto odchazejících "Pirelli" vysoce kvalitní a jeste vetsi randal delajici "Bridgestony", ktere vydrzi cely zavod v nedegradujici forme (to samozrejme v pripade ze mate firemni akci / drahu pro sebe).

    Ale jinak vam rozumim, take obcas musim napsat PR clanek, ktery je sice skvely textem, ale jejich pravdivost je na nule.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Já mu dám rádio! Příště to vlastnoručně překontroluji a Karlovi donesu vlastní sluchátka! 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Honza

    XXX
    Docela by mě zajímaly vaše časy 04 Překonal někdo z redakce onu metu 15,3? 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      O časy nám zas tak moc nešlo, byl to hlavně team-building. Ona meta ale překonána byla. 03 (Někteří členové redakce jsou navíc bývalí polo-profi závodníci).

      Jinak abychom časy mohli porovnávat, museli bychom jezdit se stejnou károu a přidávat na ní závaží. Páč proti redakčním bývalým závodníkům, kteří váží 60 kg i s postelí, bych se svou váhou kolem 90 kg byl ve velké nevýhodě (10 kg = cca 0,15 sec). 04

      Za tímto účelem tam pořádají onu soutěž - Racemanii (všichni se stejnou károu + dovažování + 5 min sám na dráze).

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • pepino

    XXX
    Pěkně napsaná reklama,ale žádná dráha nemá na tu v Brně v M-paláci,kde se pořádá i setkání mistrů a každoroční zimní liga. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      M-palác známe velmi dobře, jelikož redakce mám sídlo v Brně a většina z nás jsou Brňáci. Dráha je tam dobrá, ale že by na ní žádná neměla, to bych asi nesouhlasil.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • pepino

        XXX
        Ok,to možná ne,ale co se týče zázemí a rovnosti kár,lepší jsem zatím nenašel.
        Pokud mohu doporučit,tak v sezoně je super dráha na Brněnském okruhu.Loni jsem tam odjel pár povedenejch závodů a potom ještě Rychnov nad kněžnou.Dráha má asi 900m a po dosažení určitého limitu,lze jet na káře 340ccm!!Tam se dostanete třeba na rovince skoro na 100km/h!!To je adrenalin!! 11 11

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000026

      uzivatel000026

      XXX
      No ja nevim, v M-palaci jsem byl naposledn tak pred 7-8 rokama a zarekl se, ze naposled - byl to hrozny upadek. Kary v hrozonem stavu, obsluha arogantni a lenosna a draha byla taky mene zajimava nez driv - hlavne po presunuti klopenky vedle baru, kde to uz oproti puvodnimu - protejsimu - koutu nebyl zadny adrenalin.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • pepino

        XXX
        Před 7-8 rokama je pravda jsem tam nejezdil,jezdím tam zhruba 3-4 rok a určitě nemohu souhlasit,že každá kára jede jinak!!!Tohle považuji až za urážku.Pokud tam zajdem spolu,sednu si pokaždé do jiné káry a zajedu čas v rozmezí 0,3!!Na to dám krk.Tohle jsem slyšel už mockrát a většinou je to jezdcem.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          XXX
          Žel nebyl jsem sám, kdo měl z M-paláce podobný dojem jako abusklibi: dráha je lepší (díky délce), ale technika ve špatném stavu.
          (V Havířově jsme všichni, kdo měli něco odježděno, jezdili s rozdílem 0,1 sec, káry jsme si přitom mezi sebou různě měnili).
          Venkovní okruhy jsou super (musí však vyjít počasí), do Rychnova tedy musím někdy zavítat! 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • pepino

            XXX
            V Havířově jsem nejel,ale pokud beru v potaz,že kolo trvá 15sec.a na každé káře máš rozdíl 0,1,jseš na stejném rozdílu jako já v M-paláci0,3,Protože kolo trvá 33-34sec.
            Jen mě zajímá např. čas na kolo v M-p.?Je obrovskej rozdíl,pokud někdo zajede např.kolo za 34sec.a někdo za 32,5sec,pak ten první sedne do jiné káry a zajede34,5 a v další 33,5.Pak to není károu,ale jezdcem,protože ten druhej to vtěch kárách dá vždy pod 33,5.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Zpočátku je kára hodně přetáčivá, než se zahřejí pneumatiky. Pak se ale zase potýkám s nedotáčivostí. Ve vyšších rychlostech mi navíc chybí aerodynamický přítlak

    Celý Massa 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Na trati jsou si totiž všichni rovni. Nezáleží na věku, pohlaví nebo postavení v redakci.


    Jo, jasně a pak se ozvalo:

    Ok, Petr is faster than you, Can you confirm you understood that message?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama