DISKUZE K ČLÁNKU Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc

Okruh v Imole nabídl Formuli 1 své služby. O dubnovém víkendu, kdy se mělo závodit v Číně, tamější velká cena ale byla zrušena kvůli epidemii koronaviru. Týmy F1 by se tak mohly sejít v Itálii. Je takový záskok reálný?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 23.02.2020 19:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 18.02.2020 19:26
2016 a hlavně 2017 bylo šasi McLarenu lepší než… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2020 09:05
legendární okruh s úseky které se neopakují na… »
» Kelner (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2020 12:23
Proč ne v roce 2005 a 2006 pěkné boje … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Proč ne v roce 2005 a 2006 pěkné boje byli o 1 místo.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.246.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    81.91.219.XXX
    Liberty by mohla vyhlásit nějaký putovní vzpomínkový memoriál F1. Každý rok jeden závod na okruhu který už upadl v zapomnění.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Asi budu zase čůrat proti větru, ale když si vzpomenu na poslední závody na Imole, tak raději ani ne.
    Takové Monako bez atmosféry Monaka. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Jako vzpomínkový trip pro nostalgiky by to nebylo špatné podle mě.
      Ale na trvalý návrat to určitě není, to souhlasím

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Tak nějak zásadně proti nejsem. Jen bude zajímavá kvalda, pak možná start a případně sledovat, jestli někdo nevypadne, nebo nepodsekne při pitstopu.
        Šance na reálné předjetí je téměř nulová. Ale trať je to na pohled pěkná, to souhlasím. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Dovolím si nesouhlasit, náčelníku. 12
      Když vzpomenu, které okruhy byly příslibem zajímavých závodů v té době, tak bych si vzpomněl na zajímavé závody na zlomku z nich. Imola byla vždy ikonická jakožto domácí trať Ferrari. 01 Jediná víc domácí by velká cena by mohla být už jen ve Fioranu. 12
      Je škoda, že nám letos vypadne zrovna Čína. Šanghaj je rozhodně jedna z těch hodně zajímavých velkých cen, kde o dramata je vždy postaráno. Ale Imola by dnes mohla také hodně nabídnout díky DRS. Je pravda, že to klikaté Tamburello je hrůza, ale pořád tam zůstala ta srdcařská pasáž, kdy po průletu Pirattelou je potřeba se dobře poskládat do Acque Mineralli. A Variante Alta uměla dobře prověřit i kontrolu trakce, tak by s dnešními monoposty mohla být také dobrá výzva. Navíc tam nebude extra pogumovaný povrch, tak by to místy byla výzva i v tomto ohledu.
      Za mě určitě ano. Minimálně by to byla po dlouhé době kvalifikace, která by byla koukatelná i mimo časomíru. 11
      https://www.youtube.com/watch?v=k2Lrg-PCNfA

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Dovolit si můžeš. 12
        Ano, kdysi to byla ikonická trať. Ale poslední roky to byla tragedie. Předjíždění nula a na rozdíl od Monaka se dá těžko kochat milimetrovými průjezdy kolem svodidel.
        A myslím si, že ani DRS by nepomohlo. Ty rovinky jsou tak krátké, že by nestačilo DRS ani po celé délce. Tedy si to myslím. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Trať to bývala dost nudná ale jednou za xx let by se tahle výjimečná trať vrátit mohla

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    185.14.233.XXX
    legendární okruh s úseky které se neopakují na žádné jiné trati, jsem PRO 01

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Josef Pepa S.

    Josef Pepa S.

    91.187.63.XXX
    Jsem pro! Nádherná trať!

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Závod na Imole bych samozřejmě velice rád viděl, ale moc tomu nevěřím. Především ve vyrovnání se s Čínou to nebude jednoduché ani pro Liberty.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama