Při přechodu z turbomotorů na atmosférické agregáty koncem 80. let 20. století občas zazářily vozy stáje Arrows, jež i nadále využívaly turbomotorů ve startovním poli plném atmosférických motorů Ford Cosworth.
Podobnou šanci bude mít možná i Minardi, tedy za předpokladu, že budou platit omezení motorů V10, která zatím navrhla Mezinárodní automobilová federace.
„Současný návrh musí FIA změnit. Pokud by zůstal beze změny, výhodu by měly desetiválce,“ varuje šéf Mercedesu Norbert Haug a dodává, že proti ostatním soukromým týmům by mělo Minardi výrazně větší šanci.
Zatím navržené omezení spočívá ve snížení maximálních otáček a množství vzduchu přiváděného do spalovacího prostoru.
Foto: Minardi F1 Team
Bude Minardi nejsilnějším soukromým týmem?
V příštím roce možná italský tým překvapí konkurenci výrazným posunem vpřed.
Další zprávy
-
Kouzelný David Copperfield? Několik žen tvrdí něco jiného, prý je obtěžoval!
-
Kouzelný David Copperfield? Několik žen tvrdí něco jiného, prý je obtěžoval!
-
Počasí na 14 dní: Meteorologové už vidí do příštího pracovního týdne
-
Anička Slováčková o boji s rakovinou: Nehraju si na hrdinku!
-
Fica čekají nejtěžší hodiny a dny, řekl Pellegrini po několika minutách s premiérem
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl