DISKUZE K ČLÁNKU Renault kvůli problému s ojnicemi nemohl využívat svůj motor na plný výkon, Abiteboul prozrazuje čísla

Šéf Renaultu Cyril Abiteboul prozradil, že jejich motory nemohly být v úvodu sezóny 2019 kvůli problému s ojnicemi využívány na plný výkon.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault kvůli problému s ojnicemi nemohl využívat svůj motor na plný výkon, Abiteboul prozrazuje čísla

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 77, poslední 25.05.2019 13:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.05.2019 10:45
Tak to je hodně slušný. 11 Sice teda ne na… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 24.05.2019 11:16
Renault je potřeba kritizovat, protože letošní… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 24.05.2019 11:42
Sice hloupej ale taky dost hlasitej 14 Což… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jinak mě z toho vychází že Honda je pořad poslední. 03 Myslím že to nebude ale o moc. Kluci už to taky dali dokupy.
    Info o kvalifikačním výkonu, je zajímavé, Renault bych druhej nečekal.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    40 kW v zimě je paráda, dalších 10 kW v sezóně. Taky paráda. Škoda, že to není ve spolehlivostní úrovni alespoň Hondy, či Ferrari... Mercedes je možná stejně výkonný, ale spolehlivostí je to jiná planeta 05
    RB by s tímto motorem velmi pravděpodobně tvrdě bojoval s Mercedesem, spíš by ho byl schopen porážet, ale to je úplně jedno. Musíme se dívat na sebe - máme shit šasi, špatné aero, nemumíme s pneumatikami a zázemí, finance a piloti mají rozhodně na více než 8. místo v PK! Navíc 2. FP v Monacu mi opravdu nedává moc nadějí na silný víkend, ale nebudu házet flintu do žita, výkonnost se ukáže až zítra odpoledne...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Všechno má svůj čas, Mercedes je prostě hodně dobrej a hodně není přesné slovo. To je potřeba akceptovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      myslim si, že letos by RB ani s motorem Renault doposavaď nebyl schopen bojovat s Mercedesem. Vliv síly motoru se podle mě přeceňuje. Grip udělá víc a v takovym Monaku etrémně. Věřim, ale že pokud by Max nestál celý 2. trénink v garáži, tak by to byl on kdo by byl zdaleka nejblíž Mercedesům

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Težko říct, jen spekuluji, ale PJ R, jejich filozofii, stavbu a vše okolo znali jako své boty a nebýt přechodu na H, určo by se mohli více věnovat těm nutným malým detailům a troufnu si tvrdit, že PJ R v plné síle dává o nemálo koní více než PJ H v plné síle, takže i to by pomohlo. Loni v Monacu RB dominoval, letos to tak není.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Zajímavé přiznání, konečně jsme se dozvěděli něco více 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak z logiky věci musí nějaký úspěch zahlásit. A tohle úspěch je a ne malej.

      Na druhou stranu šásko Renaultu a Mclarenu na tom je v módu nic moc, to je potřeba také říci. Četl jsem, že Prost o motoru Renault prohlásil, že on zná data a co mají vymyšlené pro další upgrade( myšleno přiští rok) a že se o tom moc nemluví, ale že všichni mohou být hodně překvapeni. Jasně není to na dráze, není to funkční, ale tenhle člověk by nekecal. Viditelně Renault na tom po problémech s RB ( mediální) opravdu zamakal, aby svou reputaci napravil.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Ovšem jak vidno, PJ není ani zdaleka vše. Nejkrásnější příklad je Williams. Překvapit mohou a bylo by super, kdyby našli něco navíc oproti ostatním motorářům, ale raději bych byl, kdyby třeba měli nějaký ten kilowatt ztráty na F a M, ale při super spolehlivosti a samozřejmě s vymazleným šasi.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Hele ten motor musí bejt cajk pro nová pravidla. A né mít ztrátu kterou honíš nespolehlivostí, když motor používaš na hraně výkonu. Je dobře že na tom makají. Jsou to spojené nádoby.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        On by Prost opravdu nekecal. Jen je otázka, jestli by nebyl stejně překvapen u konkurence. 03
        Ale jo, musí se nechat, že Renault udělal viditelný pokrok. A jestli jim to bude držet, dá se říct, že konečně dohnali konkurenci. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          To byl článek uplně o něčem jiném, on tohle jen prozradil, co už mají připravené pro budoucnost a že to nebude hned. A v té době už věděl, jak jsou na tom současné jednotky.

          Jo, jestli to bude držet, je věc druhá....tak to je.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ví jak na tom jsou, ale neví, co mají připravené. Stejně jako Renault. Uvidíme, zdá se to být konečně vyrovnané, tak snad bude i zábava na trati. Ikdyž asi jedině tehdy, když to Mercedesu klekne. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          "dohnali konkurenci" ....nejsou to silná slova pro tým na osmém místě PK 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak to je hodně slušný. 11 Sice teda ne na první dobrou, ale hodně slušné navyšení vykonu. Některým lidem se tohle zamlouvat moc nebude. Už je jasné proč Marko o výkonu mlčí jako ryba. 12 Na druhou stranu Honda v závodě držela více. Záplatovala ale taky.

    Moc děkuji za článek. 01

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama