DISKUZE K ČLÁNKU Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko hovoří o důvodech, proč Ferrari překvapivě nebylo v Austrálii ve formě a skončilo bez pódia až za nimi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
15:05 28.03.2019 85.70.164.XXXAsi jsi nepochopil co mi z tvého výpočtu není jasné. Loni ztrácel Renault na RedBull v Bahrajnu jak píšeš 1,2s, proč v tvém počtu to má najednou být 0,8? Mě ty tvoje počty nevychází nebo nevím proč na základě motoru predikuješ jejich přiblížení. Z toho co jsi psal nic nevypovídalo o tom že Renault na motoru má být teď o 4 desetiny lepší než Honda v RedBullu.-
airwar1939
16:51 28.03.2019 176.74.141.XXXJo máš pravdu, u Renaultu jsem někde ztratil z časů čtyři desetiny... takže na stupně si holt Nick bude muset zase počkat.
-
-
Mike17
16:59 28.03.2019 185.149.130.XXXPěkný. Já bych řekl, že je dost zřejmé, že změna pravidel neměla žádný zásadní vliv na rozložení sil. Nejen špičkové týmy, ale i ty další zůstaly +- tam kde byly (když vynechám drobné zlepšení Mclarenu a zhoršení Williamsu, která nejsou způsobena motory).
Al eje super, že jsme zachránili planetu úsporou pár litrů oleje.
Ale jestli se pletu a výsledky v bahranju budou podle tvých výpočtů, budu asi spokjený víc než dost.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Postavení na startu
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek