DISKUZE K ČLÁNKU "Proč by měl Ricciardo odcházet k Ferrari či k Mercedesu? Být dvojkou?" nechápe Marko

Daniel Ricciardo patří mezi špičkové piloty, kteří nemají v F1 pro příští rok podepsanou smlouvu. Red Bull o jeho služby stojí, on však s podpisem kontraktu váhá. Odborný poradce týmu Helmut Marko to moc nechápe.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Proč by měl Ricciardo odcházet k Ferrari či k Mercedesu? Být dvojkou?" nechápe Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 04.06.2018 08:29 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Zvláštní je, že z vnějšku to jednomu tak přijde, že zrovna Helmut má většího a menšího mazlíčka a asi bych si i tipnul, koho by protěžil, mít před sebou Sofiinu volbu.
    Max si náklonost pojistil tím, že podepsal tučnou smlouvu bez ohledu na budoucnost dodavatele motorů. A když Ricci neměl ke konci sezóny tak zářivé výsledky jako Max, trochu mi to přišlo, že začal upadat v zapomnění. Je možné, že si to přenesl do letoška a teď zdravě naštvaný předvádí svoji cenu.
    Tak jako tak, pilot jeho kalibru nepřijde od příštího roku nikoho levně. To už je asi teď jisté. Nedivil bych se oznámení RB/Honda a prodloužení Ricciho smlouvy při jednom. Honda je určitě schopna pojistit Ricciho služby hodně zajímavou gáží. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak je to otázka kvality a výkoného motoru a nějaké výzvy. vyhrát titul pro Mercedes a nedej bože Ferrari je značně více, než RB.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Dovolím si nesouhlasit. Pokud by v Mercedesu nebo Ferrari porazil Lewise nebo Vettela, tak ano. Ale vyhrát s RB, který by poháněla ta proklínaná Honda, víš jak by mu to zvedlo kredit.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Udělat titul ve Ferrari je nejvíce. Neřešim jen teď, ale i historicky co to bude znamenat.

          RB je vnímán jinak....není to tým z historií. Kdo z velikánů jezdil za RB? Rb nebude nikdy co klasika a Wiliams je víc...pokud se vzchopí a nezanikne. Mclaren nemusím zmiňovat... Jasně , je to otázka věku, kdo jak to vnímá..... takže říkám svůj pohled.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Já jsem začal F1 vnímat v dobách, kdy se proháněli Ayrton s Alainem. Takže matně pamatuji poslední velké časy Williamsu, méně matně si pamatuji Schumiho v Benetonu, už celkem jasně si pamatuji Villeneueva ve Williamsu, který dal naposledy vzpomenout tomu, kam Williams tak dlouho patřil. Pak už to mám všechno vcelku jasně v paměti. Mika je jeden v mých největších oblíbenců dodnes a pak už jsem až do roku 2007 trpěl. Naštěstí to tehdy vyhrál ten, komu jsem to přál tak dlouho a po Lewisovi nejvíce ze všech. 04
            To jsem se zase trochu rozvášnil. 04 Ale k tomu Ferrari. Jasně, je to historicky asi nejvíc, ale beru to tak, že RB dokázal vyhrát 4x PJ a PK v řadě. Ať chceš nebo ne, tohle už není výstřelek do tmy. Ta stáj si udělala velké jméno a i kdyby zanikla, už jednom provždy bude tou, která psala historii F1. Za 20 let se na ně třeba bude koukat jak dnes na Williams. Kdo ví ...
            Jen k tomu velikánovi. Získat 4x PJ v řadě dokázal vedle Vettela jen Schumi a jezdců, kteří mají 4x PJ a více jsou čtyři. Dva vyrovnaní a dva lepší. Nemám toho syčáka rád, ale už jedou pro vždy bude patřit k velikánům. Nehledě na fakt, že jeho kariéra ještě určitě na minimálně hezkých pár let není u konce. 04
            Jsem ale rád, že to vidíš stejně s tradičními stájemi. Rád bych je také všechny viděl jinde, než jsou. Na RB už jsem si zvykl. Přeci jen naplňují podstatu F1. Ale nazdárci jako Haas mi vadí. Byť třeba letos nehaním, když skončí před McLarenem. Ale to jen proto, že už mám prostě plné zuby toho jejich vedení. Je to ostuda ...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel003302

            uzivatel003302

            86.49.169.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              RB je uspěšná stáj, o tom není sporu, taky skoupilo to nejlkepší z padoku, co vybudovali jiní.......a ano není to tým s historií.

              Jakou jsi měl historii když ti bylo 13 let. 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama