Pikaso
11:18 24.05.2018 77.104.216.XXX
Velmi dospělé a profesionální zhodnocení. Je to jednoduché být generálem po bitvě jako minule 90 procent lidí zde. Toto hodnocení profíka snad všem otevře oči. Ano mohl to udělat jinak a bohužel to co udělal nebylo to nejlepší rozhodnutí. Nic to nemění na tom, že to byla nešťastná situace a měla velké následky, ale věšet ho na ráhno jak se to dělo zde bylo dětinské. Každopádně mě na tom celém štve nejvíc právě to, že dělá mrtvého brouka a nejde a neomluví se. To si myslím, že by každý profík měl udělat.
No a další co mě na tom štve, že FIA stále dělá mrtvého brouka, místo toho, aby přijala nějaká opatření ohledně počtu dílů. Právě pro tyto případy by mělo existovat jasné pravidlo, že ti postižení takovou nehodou, kteří jí nezavinili, by měli dostat třeba dva následné závody imunitu a pokud by jim odešel nějaký díl na který je limit, měla by být možnost je bez penalizace vyměnit, protože právě zde zejména NH jí dostal na zadek a bůh jaký to bude mít vliv na auto a právě tyto díly. Všichni vědí co taková rána na zadek může způsobit a nikdo se tomu nevěnuje. Může tak lehce dojít k tomu, že NH nebo i PG budou mít zničený ne jeden, ale hned dva závody. A od toho tam podle mě FIA je, aby řešila i tyto situace.
No a další co mě na tom štve, že FIA stále dělá mrtvého brouka, místo toho, aby přijala nějaká opatření ohledně počtu dílů. Právě pro tyto případy by mělo existovat jasné pravidlo, že ti postižení takovou nehodou, kteří jí nezavinili, by měli dostat třeba dva následné závody imunitu a pokud by jim odešel nějaký díl na který je limit, měla by být možnost je bez penalizace vyměnit, protože právě zde zejména NH jí dostal na zadek a bůh jaký to bude mít vliv na auto a právě tyto díly. Všichni vědí co taková rána na zadek může způsobit a nikdo se tomu nevěnuje. Může tak lehce dojít k tomu, že NH nebo i PG budou mít zničený ne jeden, ale hned dva závody. A od toho tam podle mě FIA je, aby řešila i tyto situace.