DISKUZE K ČLÁNKU Aston Martin do 9 měsíců pozná, zda dokáže pro Red Bull postavit dostatečně silný motor

Automobilka Aston Martin si stanovila termín, do kdy chce určit, že dokáže pro Red Bull postavit dostatečně konkurenceschopný motor. Podle jejího výkonného ředitele Andyho Palmera na něm společně s odborníky usilovně pracuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Aston Martin do 9 měsíců pozná, zda dokáže pro Red Bull postavit dostatečně silný motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 26.05.2018 11:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 3 lidé) 23.05.2018 13:13
Korelace na jednoválcovém modelu je perfektně… »
» Nardo (Hlasovali 2 lidé) 23.05.2018 13:03
No, Aston Martin má problém postaviť motor do… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 23.05.2018 16:12
Apropo, proč by pak měl jít RB k Hondě, když… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Je jasné že čím dříve na tom začnou makat, tím lépe. Daň si to vzalo jak na McLarenu, tak i TR 17

              + 0 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            178.255.168.XXX
            A Cetl jsi tam take, ze Surer rikal, ze uz mel RB prejit k Honde loni? A tomu rikas co?
            Rika presne to co jsem rikal, ze cas na zmenou pravidel za 2 roky je malo casu na ladeni sasi. Kdyby presel RB loni, mek by na to o rok dele. Takze je jadne, ze RB musi rozhodnout ted jinak nic di zmeny neudela. Takze bud v klidu, ze by se hlavne resilo, ktery motor je lepsi 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        178.255.168.XXX
        Jojo, Renault je takova zhrzena milenka, co si neco nalhava, asi jako ty 03Uz z toho odvolavani na McL, ktery bude referenci je v dnesni situaci smesny. Ale toto vsechno jsem jiz rikal. Renault na rozchodu nic neziska, snad jen, ze bude mit klid na praci a jizdy ve stredu pole. Spicka chce proste neco vic a to i odolnost na neshody s partnerem stavejici sasi 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Apropo, proč by pak měl jít RB k Hondě, když kujou pikle tímhle směrem do budoucna. A má to i logiku....
    Pravda už jsem někde četl, že RB by byl případně tým, který bude platit. takže by nebyl problém po dvou letech odejít.... no je to hádanka. 11

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      178.255.168.XXX
      Pravidlo ještě nejsou a Aston bude ještě 9 měsíců přemýšlet jestli se do toho pustí nebo ne. takže kolikbude mít na vývoj spalováku a ostatních komponent 2 roky? Kolik let už vyvíjí Renault MGU-K?
      Jakýkoli motor z konce letošní sezony bude už teď lepší než představí Aston za 2 roky.
      A jinak je vcelku jednoduché proč chce RB přejít k Hondě i na ty dva roky. To jsou 2 možné tituly v PK 11

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Zakladní pravidla jsou, ne že ne.... věz že základ je už určen.Jen se to neventiluje....

        A s Hondou titul v této éře motorů???.....no já Elseňore na vědeckofanatiský filmy už drahně let nechodím. 11

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          178.255.168.XXX
          Základ byl určen a když se zjistilo v roce 16 díky Illmorovi, že základ nestojí za nic, tak se musel základ u Renaultu přepracovat a byl nám představen letos. No nový základ si drží svůj původní standard, stále je pozadu bez vyhlídek na pokrok 03

          Jestli jsou, budou po Kanadě motory Renaultu a Hondy na stejné úrovni, tak je jasné, že trend pokroku je u Hondy lepší a Rb to vidí. Dále pokud Honda bude na konci roku o 10-20 koní lepší a má výhodu lepších možností aera u RB, což může hodit nějakou 0,1-0,2s, tak bude RB-Honda rozhodně ke špičce a titulu blíže než dnes a 2020 je to už hodně velká pravděpodobnost 11
          Mám celkem scifi rád, protože co je dnes scifi, za pár let je často skutečnost. Viz Honda letos. Někteří zdejší "odbornící", mluvili na konci loňska o tom, že TR bude ztrácet 5s a max. rychlost bude tak o 20km/h nižší než u McL s Renaultem. A scifi se dnes stalo skutečností 11

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Základ pravidel motorů pro rok 2021 a proto už mohou makat na spalováku.13

            Ty furt jedeš Renault Milánku.... 11 O pokrok Renaultu se nezajímej, když mu nafandíš a jen ho pomlouvaš. že ty lemtáš Redbull a pak sem jdeš něco napsat. 13

            Elseňore, až bude Honda na úrovni Renaultu, věř že se to dozvíme....budou toho plné weby.

            Milánku, RB chce výkon Mercedesu. Takže poměřuj Hondu s Mercedesem, to je Benchmark. nějakej Renault co nic neumí, dohnat a předehnat nestojí přeci vůbec za diskuzi. 11

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Já doufám že do F1 vstoupí Porsche.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      To by bylo mega 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No něco jsem zaslechl. Bylo by to super, ale moc se mi tomu nechce věřit. Po problémech Renaultu a Hondy nevěřím tomu, že někdo riskne takovou investici s velkou šancí na ostudu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Ostuda je jedna věc a druhá pak kdo u nich drží kasu. Dokud se nevyřeší dieselgate, na takové špásy může kdokoli kolem VW zapomenout. 05

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.50.XXX
          VW plně podporuje Porsche pro vstup do F1, chcou aby Porsche vyvijelo tento hybridní motor právě pro celý koncern 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            A proto je stáhli po Dieselgate z WEC? Ruka úspor padla i na Porsche, bohužel.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Korelace na jednoválcovém modelu je perfektně osvědčená. 12 Koukám, že se nám do F1 řítí další dlaně v tvářích. 12 12

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      To že to Hondě nefungovalo, nezanamená vůbec to, že by jsi se tomu měl smát.Vždyť tohle je standartní záležitost a dělá se to tak běžně.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        178.255.168.XXX
        Souhlas, je to standardní přístup. To že to Hondě nefungovalo neznamená, že to ostatním funguje. Renault musí mít stejný problém, protože jinak by měli spalovací proces na úrovni M a F a to nemají. Tedy můžou a tom být ještě hůře, protože třeba ten spalovací proces nerozběhli ani na jednoválci.
        Na jednoválci se hlavně vyvíjí spalovací proces, protože není důležité to 6x kopírovat, tedy minimálně nebylo to důležité do doby nasazování HCCI motorů. Řízení těchto spalovacích procesů chce opravdu slušný a dlouhý vývoj .

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Je to otázka kapacit a investic. Renault investoval do motorů(vývoje) značně méně, než Fa M, měl méně lidí , přostrojů, tak to holt bylo.... Vyšlo to knižně, Marco a RB o tom s R jednali. A i tohle říkali....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            178.255.168.XXX
            Jo to asi jo, ale stejně tak Honda, která začínalo před lety s nuly a s podobnými fin. zdroji jako Renault, takže je vidět, že to ani u Hondy nemohlo být na úrovni Mercedesu. Situace se ale pomalu začíná měnit 03
            A protože Renault ty zdroje šetřil, tak jistě pro něj dnes nemá moc smysl strkat extra peníze do stávajícího motoru. CA říkal, že je chce zmrazit, takže nechce ztrácet pravděpodobně ještě více než ztrácí letos. S tímto materiálem a přístupem to prostě na titul u RB-Renault v roce 19 a 20 nevidím a zdá se, že to tak nevidí ani Helmut. Helmut jistě čekal od letošního roku mnohem více 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Renault platí nejen vývoj motorů, ale i týmu F1. A tam musel zainvestovat...defacto i motorové oddělení rozšiřoval, to bylo taky poddimenzované. To není hned...a že se mu nedařilo, to je pravda. Bylo to ale značně, značně lepší než Honda.
              Honda těch financí do toho dala imho značně více....tam ale byl problém že neměla zkušenosti, výroba v JPN, tam zdroje jsou a mnohem větší než má Renault. Jenže spousty věcí je potřeba mít v Evropě a tam Honda neměla nic....taky to buduje.

              Ano CA navrhuje zmražení....a nejen on. Protože on ví že Mercedes a Ferrari může dělat (je schopno ) dělat na obojím současně. zase je to o zdrojích a penězích. Logicky by měli skluz....a ten v F1 moc dohnat nejde. To už ví každej....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama