Honda tvrdí, že se po Baku zlepšila, jen to ve "frustrujícím" Španělsku nemohla předvést

PH, 15. května 2018, 07:40 Google+

Velmi frustrující Velká cena Španělska podle Hondy zamaskoval pokrok, který s Toro Rosso dosáhla po předchozích dvou náročných víkendech.

Počet komentářů:  48 komentářů (Poslední 16.05. 09:42) Napište svůj názor
Brendon Hartley ve Velké ceně Španělska

Brendon Hartley ve Velké ceně Španělska | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Po skvělém výsledku v Bahrajnu, kde dojel Pierre Gasly na čtvrtém místě, přišel v Číně a v Ázerbájdžánu znatelný pokles. V Barceloně se však Gaslymu podařilo opět dostat do Q2, jenže v prvním kole jej smetl Romain Grosjean, a Brendon Hartley dojel 12. poté, co startoval z posledního místa kvůli své havárii ve 3. tréninku a kompletní přestavbě vozu.

Honda tvrdí, že před Španělskem dosáhla po analýze svého managementu energie v předchozích dvou podnicích s velmi dlouhými rovinkami pokroku pokrok, jen to nemohla patřičně prokázat: "Od startu do konce jsme se učili, a také jsme uplatnili výsledky naší analýzy z předchozího závodu. Myslím, že technicky jsme absolvovali celkem slušný víkend. Vlastní výsledek v závodě byl velmi frustrující," říká technický šéf Hondy Tojoharu Tanabe.

O kolik se japonský výrobce zlepšil? "To se těžko měří, protože jde o odlišnou trať. Kdybychom se vrátili zpět do Baku a zkusili ho odjet jinak, pak bychom vám mohli říct přesně, kolik by to dělalo v čase na kolo a v rychlosti. V Baku jsme přišli na lepší management energie a aplikovali jsme několik kalibrací, abychom udrželi závodní situaci, takže to vypadá OK," odpovídá Tanabe.

img-responsive

Pierre Gasly skončil už v 3. zatáčce po startu | foto: Red Bull Content Pool

Uznává, že Honda může svůj pokrok doložit pouze "časem či pozicí, což je pro nás důležité," což se v Barceloně kvůli okolnostem nepodařilo, víkend však zvýšil její důvěru v to, že se nachází na té správné cestě, byť dodává stále tu nejslabší pohonnou jednotku v poli.

V pátečních trénincích to s formou Toro Rosso moc dobře nevypadala - oba piloti si stěžovali na vyvážení vozu, po změnách před sobotou se ale zlepšila. "Uplatnili jsme něco z předchozího šetření. Pátek nebyl dobrý, takže jsme aplikovali něco jiného podle toho, co jsme se naučili, a zlepšili jsme se. Díky tomu chápeme, že náš směr je OK," dodává Tanabe.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Honda tvrdí, že se po Baku zlepšila, jen to ve "frustrujícím" Španělsku nemohla předvést

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 16.05.2018 09:42 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 48 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen v kvalifikaci ve Španělsku

Aston Martin do 9 měsíců pozná, zda dokáže pro Red Bull postavit dostatečně silný motor

Pirelli i tentokrát počítá spíše s jednozastávkovými strategiemi

Hyper-měkké pneumatiky podle Sainze povedou k "šílené" kvalifikaci. Padne rekord Monaka?

Loňská pohonná jednotka Hondy

Hybridní pravidla zašla trochu daleko, lituje Todt. K čemu by vedlo odstranění MGU-H?

Lewis Hamilton s Mercedesem W09

Mercedes veze do Monaka speciální zavěšení a obhajuje delší rozvor. Doplatí tam na něj?

Renault přemýšlí, že by se již naplno začal věnovat vývoji příštího vozu

Renault nechce bojovat uprostřed pole, začne se už soustředit na auto pro rok 2019?

McLaren získal významnou finanční injekci

Latifi se stává spolumajitelem McLarenu, investuje do něj 6 miliard Kč

reklama
  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00 - 16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Kolem nového řešení pneumatik ve Španělsku se stále diskutuje

Pirelli: Změnou pneumatik jsme chtěli ve Španělsku odvrátit loterii

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

  2. Mercedes má ze závodu v Monaku velké obavy

  3. Mercedes veze do Monaka speciální zavěšení a obhajuje delší rozvor. Doplatí tam na něj?

  4. Současné motory nemají výkonnostní limit, shodují se Mercedes a Ferrari

  5. F1 je momentálně tak "trochu na dně," WEC je pro Alonsa zábavnou alternativou

  6. Je dobré se umět ohlédnout

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud