DISKUZE K ČLÁNKU FIA vysvětluje, proč zakázala Ferrari řešení zpětných zrcátek

Halo koncept vyvolal už dost debat a rozporuplných názorů, nyní se k nim může přidat ještě další. Ferrari totiž tuto konstrukci využilo k usazení zpětných zrcátek - a podobně jako legendární "ventilátor" na Brabhamu BT45C bude mít toto provedení jepičí život.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA vysvětluje, proč zakázala Ferrari řešení zpětných zrcátek

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 15.05.2018 17:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» dannak (Hlasovali 4 lidé) 15.05.2018 10:25
Presne, ale pro me je hlavne zarazejici to… »
» Jirka_1 (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2018 07:09
Něco se mi nelíbí, tak to prostě zakáži, i když… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2018 10:45
ona by nastala docela zajímavá situace, kdyby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Je zábavné pozerať ako sa jazdci hrabú z niektorých áut, pretože sa nemôžu pre všelijaké sračičky na zábradlí čoho chytiť.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    147.229.208.XXX
    Jsou to holt podvodníci 14 21

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    dannak

    212.149.48.XXX
    Presne, ale pro me je hlavne zarazejici to nepouceni se.
    Udelali slozita pravidla, ve kterych jsou ale diry, ktere se inzenyri nasledne naucili vyuzivat. OK, stane se. Snazi se to zalepit nekayma direktivama a vysvetlenima, ktere ale obcas samy o sobe nejsou zcela jasne a potencialne vnaseji dalsi diry.
    Nechapu, ze se nekdo nechytil za hlavu a nepochopil, ze tohle neni spravna cesta.

    Mimo to, neustale povolovani a zakazovani stoji enormni penize, pritom se furt placa o tom, jak je potreba setrit. Ten pristup je IMHO totalne mimo, stejne jako s omezovanim poctu motoru a prevodovek na sezonu.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003302

    uzivatel003302

    86.49.169.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak všichni víme že to křidélko na zrcátku není žádná montáž či stabilizační prvek, je to především aerodynamické křidélko, a to pořádně velké. Tyhle věci kolem svatozáře nad 3 cm FIA nechtěla, a podle mě není překvapením že to příště nebude.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      94.113.24.XXX
      Problem ale podle me tkvi v tom, ze FIA vymysli komplikovana a stale komplikovanejsi pravidla, kterymi neumi dostatecne presne popsat, co sleduje a hlavne nedokaze pohlidat dopady zavedeni novych pravidel, jestli treba nerusi nejake jine pravidlo.
      Takze pak prave vznikaji ruzna reseni ma pomezi legality a jde o slovickareni. A je to snad kazdy rok - diry v podlaze co ale nejsou videt zeshora aka dvojity difuzor, ohebnost kridel atd. - coz podle me tedy z FIA dela v ocich mnoha fandu bandu amateru.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Určitě, pravidla a popřípadě jejich vymahatelnost je problém. Přístup FIA ve vyjasnění pak často jen vzbuzuje rozporuplné otázky protože někdy to jde rychle, někdy pomalu, a někdy vůbec.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          ona by nastala docela zajímavá situace, kdyby každý, kdo něco v dobré víře vyvine v rámci pravidel ( včetně "šedé zóny", kterou považuji za chybu v předpisech ze strany jejich tvůrce ) a FIA mu to následně zakáže používat vymáhal po stvořiteli pravidel náhradu za vynaložené prostředky - zmařenou investici. to by byl pofírunk!

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Něco se mi nelíbí, tak to prostě zakáži, i když nemám žádnou oporu v předpisech. Fakt dobrý holubník je ta F1...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama