DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska

Red Bull se dohodl s Hondou na dalším termínu jednání o dodávkách motorů pro rok 2019. Tentokrát se obě strany sejdou ve Španělsku v rámci tamější GP. To jen posiluje spekulace, že Red Bull od Renaultu odejde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 123, poslední 04.05.2018 16:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 08:17
Pánové. Již po konci loňské sezóny a i před… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 08:39
Renault sice proklamoval, ale chtěl jen uklidnit… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 15:48
Honda je minimálně 50 ps za Renaultem. PJ Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Renault teď v Barceloně přihodí něco malinko kvůli lepšímu palivu (výkonnější mapu motoru). McLaren jelikož má stejné palivo by z toho měl také těžit. RedBull má svého jiného dodavatele paliva tak toho se to netýká, ten očekává lepší palivo od Monaka.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Marchionne prekvapil: Je povzbudený zmenou prístupu Liberty Media

    Marchionne celkovo uznal, že "máme dobrý základ, vďaka ktorému vieme rozbehnúť zmysluplné rozhovory.

    Kluci novej šampionát nebude. 11

    Některým z toho trefí, jak byli mimo mísu..... raději nebudu jmenovat, až osobně, z klavesnice do klavesnice. 13

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.73.XXX
      Dost se mluví o motorech a že by se mělo brát v úvahu co potřebujou firmy a Ferrari. Jsem zvědav jak to nakonec dopadne MGU-H 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    89.111.73.XXX
    Grahame, máš cos chtěl a kdes požadoval, jak dlouho netuším 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ok díky... dobrej článek. Otázkou je, na kolik je vše reálné, pravdivé a nevytržené z kontextu. 12 koní není potřeba řešit.

      Jenže, tomu neodpovídá více věcí.....a proto si nejsem jist, že tomu mohu věřit.
      Pokud by to tak bylo, tak RB může přejít a nemusí se hádat s Renaultem. Pravda čekají na spolehlivost, ale i tak....no počkáme a uvidí se.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.77.XXX
        Jinak to bylo i v jiném článku, ale nebudu to tu šířit a dráždit.
        Toto jsem ti dával už dávno, nechci sem dávat info a nikdy jsem nedával, které se nejevilo realisticky.
        Řeknu to asi takto, když Renault přišel v únoru s výkonem přes 950 koní, z Hondy lezlo info že mají něco okolo 935-940. Takže já se držím toho, že to dokonce někdo po několika měsících potvrdil a to hodně přesně.
        Co za tím přechodem RB je skutečně nikdo neví, proto stále říkám, že to může být bůhví jak. Dle mého ani nepůjde o skutečný výkon motoru, pokud by Honda předstihla Renault, ale něco více. Pokud bude Honda o 10 koní před Renaultem tak si přechodem nejsem jist. Spíše to vidím na cenu za motory, za nějaké sponzorství, spolehlivost, spolupráce s továrnou jako tovární tým, spolupráce po roce 2021 atd. Je tu spousta zajímavých věcí

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Elseňor je Roco.

    Kdo se mnou souhlasí dejte plus a kdo ne dejte mínus. 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ještě kluci k Hondě, četl jsem že hodně velký problém byly i ty vybrace. To jest nebylo možné dostatečně nechat roztočit MGU, protože pak to kolabovalo. Díky vybracím...tak to měli omezené. Pak logicky problém s (dodatečným) výkonem
    Pak taky Honda si to nevyraběla sama, bylo to spojené se spalovákem, takže to ničilo i spalovák. Pak to začala Honda vyrabět sama, moc to nepomohlo, tak až když to odělily, je to asi v cajku. Už jen to je zlepšilo, co jsem četl, nic moc navíc oproti loňsku zatím není. Spíše laděj spolehlivost a zkoušej co motor vydrží. Testují. Mají i hodně velké chlazení,(začátek sezony) prý schvalně, jdou krok po kroku.

    Pak k Renaultu, jsou lidé co tvrdí, že Renault nic převratného nechystá a jen si dělá PRKo. Tvrdí se, že chtějí ulovit kvůli penězům za motory RB a nechtějí aby šel k Hondě, ač tvrdí opak. Jde prý o peníze. Může to tak být, ale nemusí.Kus logiky to má....pokud jede o peníze a výkon se nezvedne. Nechat si ale pak zase od Rb nadávat.....to mě nesedí.

    Může to být ale i tak, že výkon půjde "značně" nahoru a oni se chtějí RB zbavit jako velkého konkurenta. Už na tom dva roky dělají a nechce se mě věřit, že by nic neměli, tedy nula. Tomu osobně nevěřím.
    Mohou se chtít RB zbavit a motor moc neposunou. Uvidíme jak to dopadne.

    Už teď prý Renault začal makat na monopostu pro rok 2019. Imho cílej na rok 2020.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.77.XXX
      Grahame, zkusím tě trochu doplnit a upřesnit 03
      Vibrace, mohly být i díky zástavbě, čím to přesně bylo asi těžko zjistíme.
      MGU-H snad nakupovala a jetě snad nakupuje od McL, nějaké jeho divize. McL není jen závodní tým. Plán na vlastní je až tento rok, někdy v dalších upgradech.
      Společné bylo mazání MGU-H a spalováku a ohledně zástavby netuším, jestli to šlo lehce rozhodit pro výměnu, ale asi ne, protože se měnilo MGU-H i se spalovákem.
      Loňské problémy byly na konci sezony spojen y stím že MGU-H bylo náchylné na otřesy a na ložiska lezl olej. Proto se vše oddělilo a na motoru uvidíš z čela jinou olejovou vanu. V Prvním závodě ještě trochu náznak problémů s nárazem motoru na obrubník a odchodem MGU-H, ale po vylepšení vše OK.
      Oproti loňsku je ten motor jiný, protože McL nedostal vůbec po oznámení rozchodu připravené upgrady. Motor je celý jiný, jiný vnitřky prostě komplet, je o chlup větší a o chlup těžší. Takže to vše přineslo hodně výkonu navíc, ikdyž to někdo nechce slyšet a vidět. Spolehlivost měli v pohodě, ale problém byl MGU-H, který je letos už také dost předělaný a spolehlivý, byl i v testech. To větší chlazení udělalo TR, protože šli na jistotu, ale asi to nebyl požadavek Hondy. Mluvilo se o tom, že teď to bude jistota a ve Španělsku má přijít upgrade.
      K Renaultu se nemá cenu vyjadřovat. Přes zimu pokrok ve spolehlivosti, protože na motoru dělali dva roky. Navýšení výkonu žádné, resp. to co za ty dva roky ohledně výkonu připravily se bude najíždět až po postupném odzkušování. Ptám se co dělali na dynu, když tvrdili, že motory už na podzim testovali? Ukazuje to na to, že jejích tech. zázemí nestojí za moc. Renault našel cca 40-50 koní, když tvrdí že mají přes 950 koní. Výkon dnes dělá spalovací proces a Renault je za Mercedesem a Ferrari, jako jediný z nich nemá HCCI. Renault začal mluvit o požadavku zmrazení stávajících motorů, že je to škoda peněz, když se za dva roky budou dělat jiné jednotky. Proč by to dělal, kdyby ty prachy měl? Do vývoje prostě nedává co ostatní a zázemí nemá zrovna na špici, proto bídné výsledky oproti Mercedesu a Ferrari.
      Neříkám, že se nechce Renault RB zbavit, ale může to tak být, ale nemusí. Z AMuS minulý měsíc šla informace, že tovární Renault je zklamán ztrátou na RB a dotažení špičku nebude asi jen tak jak si linkovali, že TOP3 do toho hodně sype. Takže zbavit se RB znamená na další dva roky být bez podií. Autor psal, že to ani McL nebude mít tak jednoduché jak si myslíme a klidně to nemusí vyjít do roku 2020 u obou týmů.
      To že už dělaj na monopostu na rok 2019 je asi pravda, protože jsem něco podobného četl už od Tosta z TR. Říká, že jim to umožňují peníze navíc, které dostávají od Hondy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Majku nelži tady, Mclaren rozhodně stejně nejezdí. Motor Hondy vloni jednoznačně ztrácel, to vyšlo knižně i Honda to říkala, tak to nerozporuj, je to hloupé, obzvlášť když to myslíš vážně. Byli tady tabulky a nejen zde o kolik se kdo zlepšil oproti minulému roku na tratích co se jelo a TR je na tom vždycky nejhuře,(pravda Honda na tom byla tehdá hodně špatně) ale to umyslně zamlčuješ. TR se prostě zhoršil, respektive nezlepšil.
    Všichni tady dávate do souvislostí věci, které nejdou jednoduše změřit. Jsou jiné pneumatiky, Honda už taky motor posunula, vůbec nechápu to kopaní.... 15 Srandu a rejpaní beru, ale tohle je mimo mísu....
    Dále co to jako je, porovnávat kvality Alonsa s lepšimy monoposty? To už je uplně mimo mísu. Jasně že jsou někteří tebou jmenovaní rychlejší, díky motoru, monopostu. O tom není přeci spor. On jako může za to že někdo vypadne, někdo něco zkazí....? V F1 stále platí, že důležité je dojet a dle toho máš body. On to splňuje. Tečka...to že někdo je rychlejší a nemá vysledky, na tom nic nemění.

    Nevím kolik ztrací Honda, ale pořad na Renault ztrácí. Kolik nevím....ale všude se to piše. Až srovnají výkon, určitě se to dozvíme.Zatím zcela jistě ztrácejí... a tipnu si že to bude oscilovat mezi 15-30 koněmi. T.j 0,3 a 0,6 vteřiny na kolo dle trati.

    !!!!!!!!Kdyby měli srovnáno,(H vs R) RB by si nechtěl(nemusel) vybírat a zrovna by přešel. Neměl by totiž co ztratit. Viditelně to tak není..... 13 !!!!!!

    Adi ty to taky nepřeháněj. Renault lepší je, ale Honda to taky zlepšila, ač stále ztrácí.

    Jinak ještě k Renaultu, osobně si myslím a tvrdil to i RB, že oni do motoru neinevstovali "umyslně" více peněz "najednou" ale že snaží vše dělat postupně, což je v F1 problém. Ale protože budovaly tým, na titul cílej až později, nechtěli do toho více vrazit a samozřejmě jim ani nefungovalo vše jak by si přáli. Rozhodli se jít postupnpou cestou, protože i kdyby zainvestovali mazec do motoru, šasko neměli připravené. A i ta motorárna byla lehce poddimenzovaná, všude se to psalo.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      46.135.79.XXX
      Kdybys Grahame četl pořádně, mohl by Sid celou tu slohovku ušetřit. Porovnej si výsledky z KONCE sezóny s tím, co předvádějí teď a pak to zkus znovu. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jenže to porovnat relevantně nejde. Honda se zlepšila, někteří se taky zlepšily, šasko Mclarenu není tak dobré....může být i horší než loni na konci. Tohle se fakt blbě porovnavá, tam dvojčlenka nejde ....

        TR ale oproti loňsku v časech zlepšení nic moc. Tak to je.... tam nějak tak motor porovnat lze.Ač přesný není nic...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          46.135.26.XXX
          Porovnávat to se začátkem loňské sezóny je ještě větší blbost. Jako u těch tabulek. Rozdíly v šasi i motorech byly ještě větší a navíc i jiní piloti. Tedy srovnávám to nejvíc srovnatelné. U obou je drobné zlepšení, ale nic zásadního. Rozdíl
          mezi nimi zůstal stejný. Uznávám, že Hondě může chybět ještě nějaký koník, ale už mají k Renaultu rozhodně blíž, než Renault k ostatním.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Ohledně výkonu nevím....ono v race módu jim zas tak moc nechybí. IMHO kvalda mód je problém. A jestli je Honda bliž, než R ztrácí, nemůžeš vědět.

            To si nemyslím, naopak u TR je vidět, jaké časy jezdily s Renaultem a jaké teď s Hondou. Pak tam jsou časy u týmů, které nic nezměnily. Myslím motorově, jezdecky. Jsou měkčí pneumatiky. Prostě něco to řekne. Zda je to pak v monopostu, či v motoru je otázka.To je jasný.

            Jinak Mercedes šel s výkonem dolů, díky olejům....takže nějaké přibližení tam určitě je.

            Jsem zvědav na posun Mclarenu ve výkonosti po Barceloně.No hned to asi nebude....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              46.135.9.XXX
              No přesně nevíme nic. Třeba je Honda lepší. Ale to už si dělám srandu. Vzhledem k nevyrovnanosti tipuju problém s gumama. V Bahrajnu předvedli, že výkon tam nějaký je. Že to nedokáží zopakovat není určitě tím, že výkon motoru se nějak ztratil. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Tak jasně, motor už vyloženě špatnej není.....bylo na čase.Bohužel to nešlo díky těm 3 letům odhadnout....že bych si byl ale jist, že to posunou bez rizika hoření, to si jist nejsem. Ale je pravda, že tam měli chyby a ty už viditelně vyladily. Jsem zvědav jak to bude makat až ten motor vyšponují. Ono to asi fakt nebude jednoduché....

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel002995

                  uzivatel002995

                  89.111.73.XXX
                  Grahame hořela někdy Honda? Honda měla problém s MGU-H. Honda mluvila o tom, že výkon je ve spalovacím procesu a připravují zásadnější novinky na letošek, takže uvidíme. Spalovací proces je to nejtěžší, kór když si momo F1. Renault nebyl a je stále pozadu, proto mu nevěřím, že připraví přepracovaný spalovací proces s HCCI dříve než Honda, která na tom teď dost dělá.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama