K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Williams vysvětlil, čemu připsat zlepšení v Baku

-haj, 28. dubna 2018, 21:58 Google+

Technický ředitel Williamsu, Paddy Lowe, dal po povedené kvalifikaci na GP Ázerbájdžánu jasně najevo, že si v týmu dobře uvědomují, že výsledek kvalifikace neodpovídá reálné výkonnosti týmu.

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 29.04. 14:48) Napište svůj názor
Williams v Baku ožil, tým si ale uvědomuje, že jim sedí charakteristika okruhu

Williams v Baku ožil, tým si ale uvědomuje, že jim sedí charakteristika okruhu | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Lance Stroll a Sergej Sirotkin se dnes v Ázerbájdžánu kvalifikovali na 11. a 12. místě. Oba si navíc na startovním roštu polepší o jednu pozici díky penalizaci 5 míst na startu, kterou si připsal Nico Hülkenberg za výměnu převodovky. Strollovi, který zde vloni získal svoje první a zatím poslední pódium v F1, navíc chybělo jen 0,103 vteřiny, aby se dostal letos poprvé do Q3. Jeho čas za pole position Sebastiana Vettela zaostal o 2,087 vteřiny. Nejmenší ztrátu letos přitom měl Williams v Číně a to bylo 2,967 vteřiny. 

Paddy Lowe ale připouští, že i když jeho tým udělal krok kupředu, tak toto není reálným obrázkem výkonnosti týmu, kterému sedí charakteristika okruhu v Baku. "Pro tým je to skvělé, že máme oba dva vozy na vrcholu Q2 a málem v Q3, je to na základě některých pravidelných vylepšení, která jsme udělali ve všech oblastech, ať už na autě nebo operativně. Na druhou stranu našemu autu ale tento okruh sedí, vloni to bylo stejné. Neděláme si iluze, že jsme udělali takový progres co se celkové výkonnosti týče," říká Paddy Lowe. 

img-responsive

Paddy Lowe zůstává realistou a uvědomuje si, že za vzestupem formy Williamsu není žádný zázrak | foto: Williams F1 Team

Technický šéf týmu Williams ale nevěří, že by jeho stáj získala nějakou výhodu z toho, že týmy poháněné motory Mercedes dostaly možnost více využít módy jejich pohonných jednotek. Například Omar Szafnauer z Force Indie zkraje víkendu řekl, že tyto módy udělají maximálně desetinu vteřiny v kvalifikaci. "Lidé o tom budou hodně mluvit, ale pokud toto byl ten faktor, tak pak byste měli vidět stejný rozdíl mezi třemi nejlepšími týmy a viděli byste Mercedes, který by byl masivně rychlejší než ostatní dva [Ferrari a Red Bull]. Tomuto vysvětlení nevěřím," zakončil Lowe.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Williams vysvětlil, čemu připsat zlepšení v Baku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 29.04.2018 14:48 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamlton se dostává ohledně svého působení u Mercedesu do zájmu médií

Jak to je s Hamiltonou smlouvou? Půjde o "finanční grotesku?"

Charles Leclerc

Humbuk kolem Leclerca? Naprosto v pořádku, tvrdí Vettel

Sebastian Vettel byl po trénincích se svým Ferrari celkem spokojený

"Proč by Ferrari nemohlo být rychlejší než Red Bull?" ptá se Vettel

Lewis Hamilton během tréninku v Monaku

Hamilton si oddechl, čekal větší ztrátu. Věří, že se s Mercedesem na Red Bull dotáhne

Daniel Ricciardo během tréninku v Monaku

Mercedes a Ferrari se na Red Bull díky módům motorů dotáhnou, ten svému šasi věří

Trénink v Monaku

FOTO: Tréninky vozů F1 v úzkých ulicích Monaka, které neodpouští žádnou chybu

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sebastian Vettel slaví v Baku další kvalifikační vítězství

Kvalifikace: Vettel slaví potřetí v řadě, za ním Mercedesy. Raikkonena zastavil…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Red Bully nenašly přemožitele ani odpoledne, Vettel i Hamilton ztrácejí přes půl sekundy

  2. Mercedes má ze závodu v Monaku velké obavy

  3. Současné motory nemají výkonnostní limit, shodují se Mercedes a Ferrari

  4. Piloti Red Bullu v úvodním tréninku porážejí Hamiltona, Alonso prostál většinu času v boxech

  5. Aston Martin do 9 měsíců pozná, zda dokáže pro Red Bull postavit dostatečně silný motor

  6. Hybridní pravidla zašla trochu daleko, lituje Todt. K čemu by vedlo odstranění MGU-H?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud