K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Z McLarenu odchází jeden z předních manažerů? Tým bedlivě prověřuje interní procesy

-haj, 27. dubna 2018, 01:37 Aktualizováno 27.4.2018, 08:04 Google+

McLaren se po ne zrovna povedeném vstupu do sezony rozhodl rázně zakročit - má se za to, že svoji pozici musel opustit Tim Goss.

Počet komentářů:  55 komentářů (Poslední 28.04. 12:47) Napište svůj názor
Fernando Alonso a Stoffel Vandoorne v tréninku v Bahrajnu

Fernando Alonso a Stoffel Vandoorne v tréninku v Bahrajnu | foto: McLaren

Sdílejte článek

Ačkoliv tým z Wokingu zatím odmítl potvrdit, že jej opouští jejich technický ředitel přes šasi Tim Goss, tak se má za to, že stáj momentálně prochází velkými změnami a revizí všech procesů s cílem se zlepšit. Důvod je jasný - na povrch začínají vyplývat slabiny, které v letech s Hondou nebyly tak viditelné.

Letošnímu monopostu schází přítlak a navíc je pomalý na rovinkách. To poukazuje na to, že návrh vozu není tak dobrý, jak se původně předpokládalo. Tiskový mluvčí týmu pro britský Autosport řekl: "McLaren potvrzuje, že aktuálně zkoumá své technické operace, což je součástí našeho programu návratu týmu na špici. Je to proaktivní pokračující proces, který cílí na širokou škálu faktorů napříč organizací. Další podrobnosti včas oznámíme. Do té doby nebudeme poskytovat další komentáře."

Tim Goss byl jedním ze tří technických lídrů týmu. Společně s ním to jsou ještě vedoucí inženýr Matt Morris, a technický ředitel přes aerodynamiku Peter Prodromou. Goss byl přitom klíčovým hráčem v McLarenu už od roku 1990, když za tu dobu vystřídal řadu míst. Zatím ani není jasné, jestli se v rámci skupiny jen nepřesouvá na jinou pozici. 

img-responsive

Tim Goss s někdejším šéfem Mclarenu, Ronem Dennisem | foto: McLaren

Závodní ředitel týmu Eric Boullier v Číně řekl, že musí prošetřit, proč v roce 2018 nenaplňuje McLaren svoje cíle. Hodně pozorovatelů přitom tvrdí, že řada fundamentálních problémů s vozy nevyplynula na povrch během éry s Hondou kvůli slabé pohonné jednotce.

"Máme stejný motor jako Renault a Red Bull a jsme za nimi. Není se za co skrývat, to jsou fakta. Musíme porozumět tomu, proč jsme pomalí v kvalifikacích, proč jsme pak lepší v závodech a proč jsme za ostatními týmy s Renaulty. Tečka," říkal Eric Boullier.

"V Bahrajnu jsme se zcela jasně ptali na nějaké otázky. Je tu stále pokračující proces, my se s ním musíme vypořádat a vypořádáme se s ním," zakončil Boullier.

Reorganizace týmu přichází jen 14 dní poté, co Zak Brown dostal dodatečnou odpovědnost jako CEO McLaren Racing. Má se za to, že Brawn se v týmu začíná stále více aktivně zapojovat. Cílem je do detailu pochopit situaci a otočit ji k lepšímu.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Z McLarenu odchází jeden z předních manažerů? Tým bedlivě prověřuje interní procesy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 55, poslední 28.04.2018 12:47 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 55 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamlton se dostává ohledně svého působení u Mercedesu do zájmu médií

Jak to je s Hamiltonou smlouvou? Půjde o "finanční grotesku?"

Charles Leclerc

Humbuk kolem Leclerca? Naprosto v pořádku, tvrdí Vettel

Sebastian Vettel byl po trénincích se svým Ferrari celkem spokojený

"Proč by Ferrari nemohlo být rychlejší než Red Bull?" ptá se Vettel

Lewis Hamilton během tréninku v Monaku

Hamilton si oddechl, čekal větší ztrátu. Věří, že se s Mercedesem na Red Bull dotáhne

Daniel Ricciardo během tréninku v Monaku

Mercedes a Ferrari se na Red Bull díky módům motorů dotáhnou, ten svému šasi věří

Trénink v Monaku

FOTO: Tréninky vozů F1 v úzkých ulicích Monaka, které neodpouští žádnou chybu

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sergej Sirotkin v závodě v Číně

Proč je Williams tak pomalý? Slova se ujali oba jezdci

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Red Bully nenašly přemožitele ani odpoledne, Vettel i Hamilton ztrácejí přes půl sekundy

  2. Mercedes má ze závodu v Monaku velké obavy

  3. Současné motory nemají výkonnostní limit, shodují se Mercedes a Ferrari

  4. Piloti Red Bullu v úvodním tréninku porážejí Hamiltona, Alonso prostál většinu času v boxech

  5. Aston Martin do 9 měsíců pozná, zda dokáže pro Red Bull postavit dostatečně silný motor

  6. Hybridní pravidla zašla trochu daleko, lituje Todt. K čemu by vedlo odstranění MGU-H?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud