DISKUZE K ČLÁNKU Co skrývá Ferrari? Záhadná páčka na Vettelově volantu

Má Ferrari v rukávu eso, kterým chce překonat soupeře? Objevila se totiž nová páčka na volantu Sebastiana Vettela a stále není jasné, k čemu ji italský tým používá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co skrývá Ferrari? Záhadná páčka na Vettelově volantu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 81, poslední 27.04.2018 00:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 24.04.2018 15:13
Myslíš, ty co byly naprosto legální ale na brek… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.04.2018 12:34
Hoši. všimli jste si, od Mclarenu , ticho,klid...… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 24.04.2018 14:40
Ta páčka jim bude k ničemu až Mclaren přiveze… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • daaviid23

                            daaviid23

                            147.229.208.XXX
                            Nefungovalo tak dobře ale fungovalo. Však Ferrari mělo ty hmoťáky akorát mnohem méně účinné.
                            Ale fakt to zbytečná diskuze 12

                            + 1 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        77.236.218.XXX
                        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Icewoman

                          Icewoman

                          178.255.168.XXX
                          McLaren jezdil v roce 2006 na Bridgestone?

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • jumpman

                          jumpman

                          178.255.168.XXX
                          Prosím tě, pokus se zjistit základní fakta, než začneš zase kydat na někoho svůj "názor"
                          Hmotový tlumič měl za úkol zastabilizovat kmitající pneumatiku po přejezdu obrubníků a tím zlepšit aerodynamickou funkci vozu v zatáčce. Bridgestone mělo mnohem pevnější bočnici, takže k těmto kmitům nedocházelo, proto ferrari tyto tlumiče využívalo jen na specifických okruzích, ale mělo je a fungovali jim! Tvoje scestné názory bez technického znalostního základu o širších předních pneu bridge jsou mírně řečeno úsměvné. Pokud se budeš obtěžovat najít data z tehdejší doby, tak najdeš to, že širší byl michelin a několikrát to musela řešit i FIA, jelikož šířka ojeté michelinky neodpovídala regulím.
                          Kdo měl ale problém byl mcl, jelikož michelin měl s renaultem stejný vztah jako bridge s ferrari, takže mcl nedostával data potřebná pro vývoj těchto tlumičů a sami to nezvládli postavit do funkční verze, proto protlačili přes FIA zákaz.
                          Pokud si dáš tu práci aby ses podíval na prototesty ferrari z tehdejší doby, tak ferrari protestovalo právě proti neregulérní šířce michelinu, ale o hmotových tlumičích nediskutovali, protože tvoje půl vteřinové zpomalení je zase výcuc ze zadele. Nevím proč by mělo ferrari vadit, že si konkurence musí vozit v nose auta zátěž, kterou oni mohli využít k lepšímu dovážení, když jim funkci těchto tlumičů plnila bočnice pneumatiky

                          + 2 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • GRAHAM

                            GRAHAM

                            77.236.218.XXX
                            1.Bavíme se o hmotových tlumičich dané doby
                            2. Ferrari jako takové neřeším, jen vím co řekl Briatore, když se přesedlali na Bridgestone. T.j další rok po zákazu. Nefunguje to protože přední gumy jsou široké, viz google.
                            Dal bych ti mraky odkazů, jenže to tady nejde.

                            Tým Renault již ví, proč mu byli zakázány hmotové tlumiče. Přišla na to ihned po ujetí prních testovacích kilometrů.
                            Stáj Ferrari byla již delší dobu pro zrušení této "vymoženosti", nakonec se tak stalo. Proto jsem si mohli vychutnat závěr letošní sezony.
                            Jaký je tedy důvod?
                            "Hmotové tlumiče nefungovaly Ferrari a Bridgestone, jelikož jsou jejich přední gumy příliš široké," prohlásil šéf Renaultu Flavio Briatore.
                            Francozská stáj doposud používala pneumatiky Michelin. V příští sezoně bude muset obouvat Bridgestone, protože francouzský výrobce odchází z formule 1.

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • jumpman

                              jumpman

                              178.255.168.XXX
                              je pouze vidět, že netušíš o čem píšeš a jenom slepě papouškuješ názory bulváru, nevím co víc k tomu říct

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • Cooper

                              Cooper

                              188.120.212.XXX
                              A koho zajímá co říká podvodník a usvědčený lhář briatore?

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                          • GRAHAM

                            GRAHAM

                            77.236.218.XXX
                            Jenže to bylo v roce 2003, ta šířka pneumatik. 11

                            Takže si dej spiše praci ty....ať to nejsou jablka a hrušky. 03

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Hoši. všimli jste si, od Mclarenu , ticho,klid... nemaj čas ani dávat rozhovory jak makaj. Klid před bouří. To pro ty tři v předu nevěstí vůbec nic dobrého. 18

    Takže v Barcelóně. 11

    [odkaz na stránku]

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jj284b

    jj284b

    176.61.241.XXX
    uplne jednoduche - je to Blue Flag button...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama