DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso využívá svou zbraň z LMP1

Zkušenosti Brendona Hartleye z šampionátu vytrvalostních vozů se značkou Porsche přinášejí týmu Toro Rosso čerstvý a unikátní pohled. Tvrdí to technický šéf stáje James Key.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso využívá svou zbraň z LMP1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 24.04.2018 10:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 23.04.2018 10:37
Já bych ho zatím nekritizoval. Hodnotil bych až… »
» jon (Hlasovali 3 lidé) 23.04.2018 14:28
Přečti si pořádně ten článek. Je z toho… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 23.04.2018 14:00
Jako poradce v šetření paliva třeba ujde, ovšem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Šetří plivo a pneumatiky tím, že jezdí poslední. Výborná strategie. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jako poradce v šetření paliva třeba ujde, ovšem jako řidič v F1 mě zatím nepřesvědčil.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Přečti si pořádně ten článek. Je z toho dostatečně patrné, že to od něj nikdo ani víc nečeká. 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Že mu to zatím nějak nepomáhá. 14

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      83.208.30.XXX
      Já bych ho zatím nekritizoval. Hodnotil bych až po polovině sezóny.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • S-fan

        S-fan

        212.111.22.XXX
        Na Gaslyho nestačil snad ani jednou za 3 víkendy. Asi šetří až moc. 12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Já jsem si také celou dobu říkal, jaký je vlastně jeho smysl v F1. 12 Nerad to říkám, ale co do rychlosti je tragičtější i než Stroll a to je co říct. 12
          Jeho úkol je (zdá se) opravdu trochu jiný. A vzhledem k tomu, že Dietrichovi je letos asi úplně šumák, kde STR skončí (stejně jim ztrátu za pořadí v PK bohatě přeplatí Honda), tak ani není potřeba střelec typu Gaslyho, kterému se povede sestřelit kolegu při sběru cenných dat, jen aby se pokusil atakovat nebodovanou pozici.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    83.208.30.XXX
    Je otázka, nakolik mu tyto zkušenosti budou platné u týmu, který má momentálně nejslabší motor.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.77.XXX
        Muzes podrobneji rozvest?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel003302

          uzivatel003302

          109.105.39.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            89.111.73.XXX
            Každá informace dobrá, díky. Jen si vzpomínám na zdejší článek o ERS
            [odkaz na stránku]
            Jestli si dobře pamatuji Tanabeho, tak říkal že největší ztrátu má spalovák, ale jsem hlava děravá 12 , takže to může být jak říkáš. Pravda je, že i dnes se u Hondy učí jak nejlépe pracovat s energií z MGU-K, MGU-H. Je to hodně složité a zajímavé. Proto, se také můžou objevovat výkonostní výkyvy, které teď TR předvádí. Každá trať je jiná, chce jiné nastavení s hospodaření s energií z ERSu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Já myslím, že na tu otázku je tam jasná odpověď. Respektive je tam i docela jasná odpověď důvodnosti jeho angažmá.
      Rychlost jim je jedno, na to mají Gaslyho. Hartley má za úkol kroužit a dávat jiný úhel pohledu na problematiku motoru.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.77.XXX
        Přesně to vystihuje cíl - kroužit. Když se Kvjat porovná s Hartleyem, tak ten by byl rychlostně jinde, ale možná každý druhý, třetí závod KO hned po startu. To vývoji motoru nepomůže, kór když zásobují stále jeden tým. Data stále chybí

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Kuvajt je výkonnostně úplně jinde. Ale je to stejný typ dravce, jako Gasly. Závod F1 je víceméně sprint na hodinu a půl. Vytrvalostní závody se jezdí úplně jinak. Bere se maximální ohled na šetření techniky. V čemž by měl být rozhodně lepší než ti dva jmenovaní. 04

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            mám spotřebu o více než litr menší, než kolega na stejném autě. nechtěl by mě nějaký tým F1 taky za pilota? sice asi nebudu nejrychlejší, ale ušetřím spoustu benzínu - a to taky počítá.
            ne, že bych nebyl se svou současnou prací spokojený, ale kdyby byla poptávka..... 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Zní to sice směšně a jo, ono to jeho angažmá i tak vypadá. 12
              Ale na druhou stranu, je to jasný signál, že to RB s případným přechodem na Hondu bere opravdu vážně a podřizuje tomu letošní program STR. Minimálně do května. Pokud se rozhodne zůstat u Renaultu, Hartley dost možná poletí.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama