DISKUZE K ČLÁNKU Renault věří, že plánovaná vylepšení motoru výkonnostně převyšují jeho současnou ztrátu

Renault chystá vylepšení své pohonné jednotky. Navýšení výkonu má přesahovat současnou ztrátu na Mercedes a Ferrari. Kdy se nových dílů dočkáme?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault věří, že plánovaná vylepšení motoru výkonnostně převyšují jeho současnou ztrátu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 78, poslední 25.04.2018 22:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovali 3 lidé) 18.04.2018 20:47
Alonso fenomenálně drží McLaren nad vodou a dává… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 18.04.2018 14:08
Však právě, jenže já cítím že Renault už o… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 18.04.2018 14:11
Hele proč se nevrátíš k nicku El_Senor? Počítám… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Tak nalejme si čistého vína, Mercedes dnes má na Renault tak možná 10% toho, co měl v roce 2014. Tzn. Byl Renaultem KONEČNĚ stažen o 90% cca. Jestli přidá Ren zmiňovaných 30+ ps, tak je RB asi největší adept na titul. Samozřejmě musí předvést svůj super progres šasi během sezóny. Podle některých pacientů má prý již nyní RB o 1s lepší šasi než Ferrari a o 1.5s lepší šasi než Mercedes 18

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Ale no tak. Já bych snad i s částí mohl souhlasit, ale zase do toho pleteš ty šílené počty, to fakt nejde. 12
          Renault momentálně ztrácí kolem 20-30 koní, díky kterým je šasí RB schopná být v okně, ale pořád to není na vítězství bez šťastných okolností. Tedy ne na tratích, na kterých se doposud jelo. V Monacu, Hungaroringu nebo Singapuru by asi těžce dominovali. Kdyby to bylo podle tvých počtů, tak by v roce ztráceli 200-300 koní, což opravdu neztráceli. Tehdy se mluvilo o cca 100-120 koních. Stáhli to ovšem parádně, všechna čest. Jestli budou nadále vykazovat slušnou spolehlivost (což mi zatím přijde, že není jediný důvod aby tomu tak nebylo), tak se dá už teď říci, že příští rok jsou tam úplně (tzn na dostřel pár koní v rámci celého rozsahu křivky, které už neudělají skoro žádný rozdíl).
          Nechci Ti brát iluze, ale 30 koní se letos bude přidávat hodně obtížně všem. To pravidlo 3 motorů na sezónu je prostě kopanec do zadnice celému vývoji. Pro všechny. Mercedes a Ferrari v tom mají z loňska trochu výhodu. Mluvilo se o tom, že Valteri, Vettel a Kimi se nevyhnou penalizacím a v pohodě to zvládli. To jim určitě dodalo dostatečné sebevědomí při přípravách na letošní rok. Ale opět nemohu nezmínit Renault, který přes zimu stabilizoval výkon z konce loňské sezóny a motory drží a jedou pěkně.
          Rozdíl mezi šasí RB, Ferrari a Mercedesu je v půl vteřině. Stejně jako motory. Merdedes a Ferrari mají výkonnost balíku takřka stejnou, proto se favorit mění podle typu trati. RB má šasí očividně o chlup lepší a motor je pouze o chlup horší. Ale jak píšeš, přihodí se pár koní a RB může poskočit dopředu. Na druhou stranu, nevíme, co dělají ostatní. Ferrari a Mercedes určitě nehodí flintu do žita a Mercedes má úplně novou koncepci motoru. Podle informací, které se ke mě dostaly. jedou v konzervativnějším módu, protože ještě nemají 100% jistotu, co si mohou k motoru dovolit. Až budou mít více dat z trati porovnaných s těmi z brzdy, dost možná také výkonem značně poskočí a od poloviny sezóny to bude zase Lewisovo One Man Show. Nebo Ricciho. Uvidíme. 04 Karty jsou zatím rozdány moc hezky. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    147.229.208.XXX
    Ostatní taky nespí 13

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Víme, šéf Renaultu to v článku sám zmiňuje 13

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        147.229.208.XXX
        Já jen, že se tu zase vyhlašují útoky na tituly 13

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No za mě v boji o titul Riccimu prostě přeji z TOP 3 týmů asi nejvíce, tovární Renault je sympatickej, McLarenu fandím, takže zlepšování motoru Renault je prostě pro mě dobrý ze všech stran 11

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            147.229.208.XXX
            To si nejde nevšimnout, že se s tebe letos stal velkej fanda RB. 12

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              No Mercedes už vyhrál co šlo a Ferrari po převratu mi sympatické prostě není snad vůbec ničím. Možná barvou, ale to je hrozně málo 18

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                147.229.208.XXX
                Kdybych chtěl bych ošklivej, tak bych se zeptal co zbylo zajímavého na Mclarenu kromě Alonsa?
                Ale já zásadně nerýpu a neprovokuju a proto se ptát nebudu. 13 14

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Ano, časy se mění, a citům neporučíš 14

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    147.229.208.XXX
                    Mimochodem odbočím, co říkáš na to, že podle odborníků je Vettel zatím nejlepší závodník sezony? Před Alonsem! 13
                    #F1 Power Rankings

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Z nějakého důvodu to maj správně až od toho druhého místa 11 První se snad platí nebo co 18
                      ... no popravdě posuzovat jezdce bez vlivu auta je dost těžký, to co předvedl Vettel mi třeba nepřijde lepší oproti Alonsovi, měl na to prostě techniku, ale je to jak to je a vyloženě nejsem proti, jako uplná hloupost mi to nepřijde. Ovšem jako hloupost mi přijde ten systém, jak jsem pochopil bude to seznam z posledních 3 závodů, co to jako je? Maj hodnotit jen ten poslední a nazdar.

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • daaviid23

                        daaviid23

                        147.229.208.XXX
                        Už ta základní premisa je nesmysl. Nikdy neoddělíš auto a jezdce. Ale tak není to první anketa, která se o to snaží. Nějak zvlášť me to nevzrušuje, aspoň je o čem diskutovat 12

                        No taky moc nechápu ten systém tří posledních závodů.
                        Pochopil bych, kdyby se bral poslední závod a třeba nějaké celkové pořadí za celou sezónu. I když tam by pak mohli lidi být naštvaní, že nevyhrál ten nejlepší 12

                        Jak ale říkám, nějak extra mě to nevzrušuje.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Když jsem viděl jak tam v Číně Vettel Alonsovi jen zaclání, pak jeho vedení v této anketě je vlastně směšné 13

                          + 1 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • S-fan

                        S-fan

                        212.111.22.XXX
                        Poslední 3 závody jsou ok. Aspoň více vynikne jezdcova konzistence a spolehlivost a to je Alonsova silná stránka.
                        Labilní Okurka sice může jednou zajet slušně, ale pak předvede kiks jako v Singapuru vloni. 04

                        + 0 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama