DISKUZE K ČLÁNKU Renault už vylepšil svůj motor, vítězství Red Bullu vnímá jako potvrzení svých schopností

Vítězství Daniela Ricciarda ve Velké ceně Číny je pro Renault potvrzením nadějí v to, že letos mají pohonnou jednotku schopnou v přímém souboji porážet Mercedes a Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault už vylepšil svůj motor, vítězství Red Bullu vnímá jako potvrzení svých schopností

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 18.04.2018 22:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 18.04.2018 08:40
Počkej Elseňore, tak to není Honda je prostě… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 18.04.2018 07:58
V závodním režimu je výkonnostní rozdíl mezi M,F… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 3 lidé) 18.04.2018 08:38
Celý článek je jen o tom, jak RB díky svému šasí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.73.XXX
          Neznám výkony a nechci se kolem nich dohadovat. Nebudu výkon Renaultu hodnotit dle výkonu RB, protože mu třeba výkony McL jasně neodpovídají. Ty si prostě stále pleteš skvělé šasí RB s tím, že Renault dotahuje Mercedes. Přitom se od začátku sezony mluví jen o tom, že Mercedes a Ferrari Renaultu uteklo. Jak je to v závodě nikdo neví. Je to zbytečná debata 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Vrať se do reality sám. Jak je na tom motor předvádí továrna s Mclarenem.
          RB i přes mnohem lepší šasi, dokáže vyhrát pouze se štěstím. A to je na titul zoufale málo. 13

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Dle čeho poznaš že RB má nejlepší šásko? On ho spiše nemá idealní ani Renault a ani Mclaren. To se můžem pohádat. Myslím že motor Renaultu na tom je už dobře, výkonem.
            Otázka bude spolehlivost....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tak jestli jsou na tom motory stejně, pak je šasi RB na tom podobně jako M a F a Mclaren s Renaultem jsou diletanti na úrovni gárážníků s mnohem menšími rozpočty. Nebo mají Renault a Mclaren podobné šasi s M a F, pak mají u RB šásko geniální a motor nestojí za nic.
              To jsou 2 varianty a podle mne, je pravda někde mezi. Jak moc, se můžeme dohadovat, ale ani od Renaultu jsem prohlášení o dohnání ostatních nezaznamenal. Podle mne to ukáže až Monako. A já si myslím, že ukáže to, co loni. Jestli tam zase RB předvede o třídu lepší výkon, než na motorových tratích, budeme mít jasno. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Máš recht v tom, že do vteřinky a půl na kolo v porovnání s továrním Mercedesem se umí vmáčknout i Force India. Ferrari - Haas nezmiňuji, tam je to hodně za hranou. 04

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Hodně a nebo k Hondě? Tipuji že oboje. 03

      Apropo, Renault taky měnil nějaké komponenty, co jsem četl. Byli to ty vylepšené a nebo museli? MGU-K tuším...
      Mclaren neměnil nic. Takže z toho usuzuji, že šlo jen o otevření "kohoutků". výkonu.
      Další verze motoru už by ale měla být opět vylepšená, mluví se o Barceloně....
      Má k tomu někdo bližší info? To jest přesně o co šlo či půjde....?

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Tovární tým měnil MGU-H a i když nic moc neprosaklo, dle me je to nová verze. Renault chce do Kanady přidat 30-35 ps, předpokládám, ze hlavně do kvalifikace + jako útočný režim v závodě. V kombinaci s pověstným progresem RB by to realne mohlo znamenat boj o titul. Mezi R a Mc očekávám tuhý boj o Top4 v PK :)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak jasně, ale v race režimu už jim chybí tak málo, že to lze dohnat na šásku. Holt kvalda tam je problém. Tam dokaží ti dva přidat značně více....

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Praveze výkony FI a Williamse jsou dalším důkazem, ze o motoru to není. To by jinak božský Mercedes ve spojení s Williamsem nedostával hroznou čočku od zbytku pole, kdy je odsouzen k boji s TR se slabou Hondou. A propo, kde si přišel na to, ze má RB lepší sasi než Ferrari?! Protože to řekl chory Helmut?! 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Ahoj Adi - po delší době. 04
      Dovolím si nesouhlasit. Mezi Mercedesem a Ferrari je neznatelný rozdíl. Renault dostává v závodním režimu cca vteřinu na kolo. 04
      RB má přeci Tag Heuer, tak děkování Renaultu nemá význam. 04
      Teď trochu vážně. Pokud motor Renault v evoluci nejlepší šasí loňského roku jede o vteřinu za RB, tak by měl spíš poděkovat Renault jim za reklamu na jejich produkt. To, že továrna a McLaren je schopen zápolit s Force Indií a Williamsem moc dobrý příměr není, to je pro tak velké stáje povinnost.
      Ale naprostý souhlas v tom, že s Hondou by to nedopadlo. Při vší kvalitě šasí RB by byli rádi za boj o body.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama