DISKUZE K ČLÁNKU Skutečný McLaren se ukáže až ve Španělsku, zatím jezdí jen s evolucí loňského vozu

Skutečné letošní auto McLarenu se poprvé letos představí až během tréninků 11. května v Barceloně. Závodní ředitel Eric Boullier doufá, že se jeho týmu podaří vyřešit současné slabiny MCL33 i jeho nízkou rychlost v kvalifikacích.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Skutečný McLaren se ukáže až ve Španělsku, zatím jezdí jen s evolucí loňského vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 78, poslední 18.04.2018 23:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel003369 (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2018 15:23
Pochybuju, že to Mclarenu nějak pomůže. 03 »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2018 13:10
Docela nechápu proč stále rozporujete to co řekla… »
» S-fan (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2018 13:23
Konečně. Bohužel časový skluz je docela velký a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Baku bude haluz a předčasná bedna. 11 12

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.70.XXX
      Uvidíme. McLaren tady nemusí jet na vysoký přítlak (jsou tu spíše pomalé zatáčky, takže by v nich neměli ztrácet) a třeba i tu maximálku pak budou mít jinde, která je tu důležitá.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Konečně. Bohužel časový skluz je docela velký a bude těžké ho dohnat. Počkáme si. 03

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    147.229.208.XXX
    Předně musím říct, neberte prosím tenhle příspěvek jako přímý hejt, pouze píšu to co mě logicky napadá po těch všech prohlášeních. A nemám z toho nějakou osobní radost či něco podobného.

    Když pominu ostatní jejich prohlášení (nebude problém přestavět šasi na Renault, po rozporuplných testech popírání jakýchkoliv problémů), tak ale nedá mi se nezeptat: Kde je to jejich nejlepší šasi, když je tohle podle jejich vlastních slov evoluce ?

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Když teda pomíjíš ostatní jejich prohlášení, tak se neoháněj nejlepším šasi 13 18

      A teď k podstatě, jejich šasi přestavěné na motor Renault není nejlepší, a ostatní jdou dopředu. To jejich nejlepší šasi, což bylo pokud vím řečeno takto jen Alonsem po skvěle zajeté kvalifikaci, tak jestli tomu tak bylo, tak je to minulost. Usměj se tomu, ale fakticky je to už vzhledem ke změněným okolnostem neporovnatelné.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        147.229.208.XXX
        Já to nějak nehrotím ale prostě to nejde nezmínit 13

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Zkus to za půl roku, ok? 03

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            147.229.117.XXX
            No já jsem se už jednou vyjádřil, že jim dávám čas se předvést do léta. Po letní pauze budeme bilancovat a to se vším všudy 13

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              To už bude Alonso 10 bodů za Vettelem. Budeš toho ušetřený, neboj.... 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                147.229.117.XXX
                Silná slova. Stojíš si za tím až tak, že by jsi se dokázal vsadit? 13

                Neboj se, vsázíme se jen o to, kdo bude mít pravdu.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Ono to nebude tak dlouho trvat a Alonso si Vettela zase podá, ale třeba už tyhle 2 bodíky co Vettel s ním ztratil budou rozhodující, to by bylo co? 18 13

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Tak za prvé, viz šmajlík....a za druhé je to sport. Možné je ckoli, kdyby se Mclaren posunul a mohl bojovat o bedny.Ale je pravda, že adeptů na titul je moc. 6 aut může vyhrát realně VC bez haluze. A to pak nevychazí....ale byl by to mazec, hlavně v diskuzi. No z5 na zem... 03

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Dávaš do rovnítka věci, které nejdou dát do rovnítka. Odhaduji že to je cca takto:

      Použili evoluci, ale s úplně jiným zadkem a to včetně náprav a chlazení. Teď na to museli doladit předek. Chlazení asi nebylo pro Barcelonu (testy) ideální, takže ho museli asi doladit a to co měli připravené pro Australii opět předělat, když to nefungovalo.... Šlo tam imho o čas a ten nebyl, když něco v testech nedělo a neladilo.Holt se to nevyšlo v aeru a chlazení na první dobrou.....

      Taky ber v potaz, že ostatní na těch svých monopostech makali tak o dva až tři měsíce déle(někteří i déle versus mclaren od konce září)) takže je posunuly a zlepšili.
      Ber v potaz jiné rozložení motoru Renault...takže jiné vyvážení. Všechno se učí....odznovu.
      V Barce zjistili cca jak na tom jsou, tak se rozhodli dál vyvíjet až pro Barcelonu, aby na to mohli udělat (díky tajmu) co nejvíce a celkově aero co nejvíce vylepšit a posunout se o co nejvíce "najednou".

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        147.229.208.XXX
        Já to chápu. Ber to spíš tak, že jsem unavenej jejich PR mašinou.
        Doufám v lepší výsledky, už jen kvůli Alonsovi ale hlavně kvůli jménu Mclaren. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          To chápeme, nedostatků v jejich PR mašině, především v časovém sledu, je velká kopa 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Někdo Vás to nutí číst? Nebejt Alonsa a Mclarenu, tak weby a diskuze zejí prázdnotou....a vy si stěžujete, 18

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              147.229.117.XXX
              Můj názor je takový, že prohlášení mají být realistická. Tím neříkám, že je Mclaren mimo ale občas jsou ty prohlášení....jak to říct 12

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                No jasný, chápu tě....jenže uznej že oni jsou tým který byl tak nějak vždy v předu. Co máš říkat, když někdo ti říká, že motor se zlepší a ono je vše jinak.Máš možnost jedině mlčet a to pak nemůže být použito proti tobě, ale jen teoreticky....a protože máš sponzory, zaměstnance, povinnosti vůči sportu, F1 atd, tak něco říkat musíš. Lidem je potřeba dát naději, zvláště když je opodstaněná. Protože když jim ji nedáš , nemáš šanci.Logicky nemůže zůstat jen u naděje....a proto se Mclaren rozloučil s Hondou.Většina týmů v F1 naději nemá....a jen krouží. Zaplať pámbu za tohle.....ano nemusí to klapnout hned, každý ví jak funguje F1, ale pokud je šance, že to může přijít a má "základy" tak proč to neříkat, je to motivující.Ač hrozí pochopitelně i výsměch....to je riziko a mít možnost ho podstoupit, s tím že je šance, má málokterý tým v F1. Mclaren ho prozatím má....

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      Docela nechápu proč stále rozporujete to co řekla sama konkurence v loňském roce. Nebyla to přece jenom prohlášení od McL, ale i AN i TV a další samy přiznávali, že šasí Mcl je jedno z nejlepších v poli. Ale ptal ses a tak zkusím odpověď. Konstrukce motoru H a R je dost odlišná v uložení turba a dalších komponent. Proto muselo dojít k jinému uložení motoru, např. značný posun vpřed kvůli převodovce a tím samozřejmě i k jistým úpravám vnějšího aera. Nehledě na to, že se zcela změnilo rozložení hmotnosti a další věci o kterých se ani moc nemluví. Sečteno podtrženo, nejedná se pouze o vlastní vnější aero auta, ale o celek jak všichni rádi říkají balík, tedy právě rozložení hmotnosti, tedy dovažování auta a tedy zcela jinou reakci aera než tomu bylo s motorem H. Různá křidélka, deflektory a prolisy kastle se tak musí upravit, aby to aspoň trochu fungovalo a v tomto směru samozřejmě vyjádření o evoluci bylo myšleno tak, že auto na další sezonu se vždy začíná stavět už někdy touto dobou, tedy bylo stavěno pro H a ne pro R. Díky okolnostem už tedy nebyl čas na vývoj šasí kolem motoru R jako kompaktního celku, ale muselo dojít k úpravám, které samozřejmě a bohužel znamenají určité kompromisy, které nejde v daný okamžik řešit úplně přesně tak jak chceš. Proto tedy evoluce.
      Pokud se jim podaří v Barceloně udělat progres směrem vpřed bude to na smeknutí klobouku, protože i tak reálný vývoj auta kolem motoru R urychlí minimálně o 3 měsíce, protože s ním začali na přelomu září a října, kdy už konkurence měla hlavní nástřel aut pro letošní sezonu dávno hotový. Osobně má z Barcelony obrovský strach a budu jenom mile překvapen, když ten progres bude skutečně vidět, protože konkurence už má nové koncepty odzkoušené z testů a v té době bude mít i ze 4 závodů, zatímco McL je o to ochuzen a bude to muset dělat teď. Ale s tím rizikem do toho šli a všichni kdo se o to zajímají tento vývoj očekávali. Jenom blázen čekal, že vyjedou v Austrálii a budou na bedně. No a pokud to sem tam lidé od McL řekli tak je to pochopitelné. Přeci nebudou svým sponzorům hned od října říkat, budete muset čekat další dva roky, než to dáme dohromady.
      PS: kdyby přešli na PhJ od M, tak by se asi dalo srovnávat daleko více, protože koncept motoru H a M je stejný, ale takhle, jde prostě o zcela jiné auto.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama