DISKUZE K ČLÁNKU Renault v Číně zpřístupňuje vyšší výkon, za havárii v Bahrajnu si Verstappen může sám

Renault umožnil všem třem svým týmům využívat v Číně vyšší výkonnosti, jelikož jejich pohonné jednotky vykazují na počátku letošní sezóny dobrou spolehlivost. Zároveň objasnil příčiny nehody Maxe Verstappena z Bahrajnu, kde si stěžoval za náhlý nárůst výkonu motoru. Závěr? Pilot si za ní může sám.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault v Číně zpřístupňuje vyšší výkon, za havárii v Bahrajnu si Verstappen může sám

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 13.04.2018 22:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel002995 (Hlasovali 3 lidé) 13.04.2018 13:58
"O přesných číslech se Francouzi nechtějí… »
» HellHogr (Hlasoval 1 člověk) 13.04.2018 14:05
Jak se mohu pochlubit přesnými čísly, když to… »
» uzivatel002995 (Hlasoval 1 člověk) 13.04.2018 14:22
Já tam tedy v článku nevidím nikde řeč o tom, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dobré zprávy. Nechť k lepšímu výkonu spolehlivost vydrží 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Možná to je ta mapa z Mexika, Tam to Maxovi jelo velice slušně, pak ale museli slevit....

    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tohle je celkové navýšení výkonu, který lze dlouhodoběji používat, prostě motorově jednozančně zrychlej. (to motorově je důležité)

    Roco sorry, ale tys to vůbec nepochopil. Problém se spotřebou mají všichni, pokud na to tlačí.... někdo to řekne a někdo ne. Limit je nizký, jinde Mercedes tvrdí že je potřeba zvednout "nádrž" o 5 litrů a bude po plachtění a furt naplno to půjde.

    Přesná čísla výkonu neříkají schválně. On snad někdo jiný informuje o výkonu? Neinformuje...

    Málo benzínu imho neměli....to je nesmysl.I tak to ale nestačí na jízdu naplno....pokud tedy není SC.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    89.111.77.XXX
    "O přesných číslech se Francouzi nechtějí ale vůbec bavit"
    Nezní to moc optimisticky

    "...na počátku sezóny uvedli pouze to, že letos dosahují kolem 950 koní."
    To zní lépe, ale když to doplníme prohlášením výrobce, že začne sezonu se stejným výkonem jako loni je hned po optimismu.

    "...McLaren tedy mohou v Šanghaji využívat déle výkonnostnější módy pohonné jednotky, než tomu bylo v předchozích dvou podnicích v Austrálii a v Bahrajnu."
    Když to doplníme, informací, že měl McL v Bahrajně problém se spotřebou, tak si nejsem jist, jestli to pro něj má vlastně nějaký extra přínos v závodě. V kvaldě asi také těžko, protože se nejdená dle článku o výkon navíc, ale o výkon po delší dobu.

    U McL tedy uvidíme co to vlastně přinese, ale asi nic. RB a Renaultu by to mohlo trochu pomoci, ale asi těžko měřitelné zlepšení, když se výrobce nechce pochlubit přesnými čísly.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.50.XXX
      Jak se mohu pochlubit přesnými čísly, když to zapnou teprve až zítra v Q? mimochodem McLaren neměl problém se spotřebou, McLaren natankoval méně, aby na začátku závodu mohl získat pozice 04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.73.XXX
        Já tam tedy v článku nevidím nikde řeč o tom, že to je jen pro kvalifikaci. Možná se pletu a špatně koukám 03 Třeba to autor upřesní.
        Nechápu, proč McL tankuje málo palivo. Proč tedy říká Alonso, že museli celý závod šetřit palivo??? Proč neříká málo tankujeme??? Dělá vlastně ten McL něco normálně??? Začínám z něj být nějaký rozpačitý 20

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Tomur

          Tomur

          188.175.122.XXX
          Méně paliva se tankuje pro dosažení nižší hmotnosti auta, což sebou nese určité výhody. Jestli to tak bylo i v tomto případě nevím.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.50.XXX
          Jak jsem psal, aby byly na startu lehčí a ze svých pozic co nejvíce vytěžili v úvodu, poté museli šetřit palivo, i když ne celý závod viz stíhací jízda Stoffela z poslední pozice 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            A to si zjistil jak a kde? 10 kg paliva dělá 0,2- 0,4 vteřiny / kolo, dle okruhu....ač nevím, tak si nemyslím že to tak udělali. Ale třeba podáš důkaz. 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      A Ferrari a Mercedes někde o přesných číslech mluví?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Už mají přes 1000 koní, jediné co problesklo tiskem. Ale třeba to je jen na 5 vteřin, či kolo a nebo jen na stolici. 11 03 Nikdo neví...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          My ne, oni ano. 04 Ale bylo by od Renaultu hloupé to odkrývat před kvaldou. Ostatní by s tím počítali a už by hledali způsob, jak se tomu přizpůsobit. Nebo to může být jen kachna od Renaultu, aby je vyprovokovali k většímu užití kvalda režimů a trochu je nechali zhuntovat motory. Kdo ví. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama