DISKUZE K ČLÁNKU Komisaři rozhodli správně, když Hamiltona za kolizi s Verstappenem netrestali, uznává Horner

Šéf Red Bullu Christian Horner stejně jako komisaři usuzuje, že v případě postartovní kolize mezi Lewisem Hamiltonem a Maxem Verstappenem šlo o závodní incident, byť na něj více doplatil jeho jezdec, jenž kvůli defektu a následnému poškození vozu musel ze závodu odstoupit, zatímco pilot Mercedesu si dojel pro bronz.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Komisaři rozhodli správně, když Hamiltona za kolizi s Verstappenem netrestali, uznává Horner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 12.04.2018 08:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 09.04.2018 10:05
Však Lewis by musel hodně brzdit a nebo vyjet z… »
» rock (Hlasovali 5 lidé) 09.04.2018 11:05
Na McLarenu a Renaultu, co jedou před nimi, je… »
» Kevin (Hlasovali 5 lidé) 09.04.2018 13:31
Mně by se líbilo, kdyby si piloti navzájem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Čím dál tím víc si myslím že Max se mistrem světa stane pouze pokud by měl naprosto dominantní vůz a neschopného týmového kolegu, protože na to aby o titul bojoval zjevně nemá. Tento mánevr byl jednoznačně Maxova prasárna, Hamiltona se pokusil vytlačit a na jeho přední křídlo si v podstatě najel. Naprosto nesmyslný manévr, zvláště pak na začátku sezony, když chci bojovat o titul.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevvin

    Kevvin

    185.73.103.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    Kevin

    80.250.30.XXX
    Mně by se líbilo, kdyby si piloti navzájem nechávali tolik místa, aby mohli i v zatáčkách jezdit vedle sebe, ale vytlačování praktikují více méně všichni jezdci, když se jim to zrovna hodí. Někteří to praktikují častěji, případně jsou víc nekompromisní. Tady tu spravedlnost rozhřešil defekt, řekl bych. V principu jsem rád, že to také občas odnesou jezdci, kteří stopu agresivně uzavírají. Je to trochu taková loterie, jezdec tím může získat a také ztratit. Pokud se týká Maxe, tak to asi byla jen otázka času, než se mu něco podobného stane. Přeci jen se nedokážu ubránit dojmu, že je snad i trochu zásluhou šéfů týmu, že je (alespoň pro mě) až moc závodnicky bezohledný k soupeřům. Takové to, je někde malá skulinka, tak tam hned dám přední křídlo, apex projedu téměř rovně a soupeře vyženu z tratě, to moc nepreferuji. Když to srovnám s Danielem, který umí také předjet spoustu aut a přitom s rozmyslem, tak to se mi zdá jako "fér" závodění. Takové to vědět přesně co dělám, podstoupit adekvátní riziko i s OHLEDEM k SOUPEŘUM, ne jen dostat se před soupeře za jakoukoli cenu. Pro mě je umění předjíždět i to, když se jezdec rozhodne útok odložit, lépe načasovat nebo si ho lépe připravit s tím, že pak předjede aniž by nějak výrazně ohrozil předjížděné auto. No a Max a to možná i díky tomu, že první úspěchy přišly rychle a i s nekrytickým povzbuzováním od šéfů týmů, pro které je tak trochu jako žhavé marketingové zboží jde cestou jinou. Poslat to do každé škvíry a když to vyjde, tak být za hrdinu, když né, tak je to buď závodní incident v horším případě vina druhého pilota. Tato pojetí závodění některým iponuje, také přineslo v některých případech nějaké body navíc a statut odvážného pilota. No teď to nevyšlo a pro změnu zase mnoho bodů ztratil. Na první pohled Max vypadá jako jednoznačně rychlejší než Daniel, ale já si myslím, že ta rychlost a dravost je vykoupena i množstvím chyb a počtem závodních incidentů. Je to jen moje soukromá hypotézá, ale vyšší Maxova rychlost oproti Danielovi je daná pouze zvýšeným riskováním, což si vybírá daň v podobě počtu incidentů, bodů a konzistentnosti.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      194.228.76.XXX
      Ze max vice riskuje pri predjizdeni, s tim urcite souhlasim, ale osobne nesouhlasim s tim, ze je rychlejsi jenom kvuli vetsimu riskovani. To by jeho kvalifikacni vykony musely byt jako na houpacce, ale ono tomu tak neni a Riciarda porazel minulou sezonu pravidelne a nevybavuji si nejake caste kvalifikacni selhani z premiry snahy.
      Stejne tak na trati si pocina v podstate spolehlive, nema nejake vetsi opotrebeni pneu atd.
      Jinak ty jeho riskantni predjizdeci, ci blokovaci manevry muzou byt dost mozna i ucelove, aby si vytvril urcitou povest a tim padem vetsina pilotu si zkratka da pozor a vetsina uhne, takze mu to predjizdeni budou v budoucnu usnadnovat.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Naprostý souhlas se vším, co jsi napsal. Stotožňuji se i s tvými pocity. Jen přidám ještě svůj názor.
      Tak jako jezdí Max, jezdili v začátcích i Senna, Schumacher a Hamilton taky. Mně na tom vadilo a vadí to, že až na Lewise, nikdo z nich neměl auto na titul a těmito manévry dokázali zkazit závody těm, kteří o tituly bojovali.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Max jezdí jako magor. Proto ho taky Ricci poráží, přestože při čase na 1 kolo je pomalejší. Možná z něj opravdu jednou šampion bude, jak mu předpovídají - ale jen pokud si svoji hlavu dá do pořádku.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      jenže tu si do pořádku nemá šanci dát, dokud mu všichni pochlebují a chlácholí ho, jak nedělá chyby a problém že je vždy na druhé straně, přitom každý kdo má oči vidí, jak mu FIA drží ochranu nezvykle vysoko...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        "...každý kdo má oči vidí, jak mu FIA drží ochranu nezvykle vysoko... "
        Ale to bylo, jest a bude.
        Každý, kdo zažil začátky Senny, Schumachera a Hamíka a nepatřil zrovna k jejich obdivovatelům, to vnímal úplně stejně, jako to vnímáš ty v případě Maxe. A všichni jmenovaní se mistry světa stali. Tak proč ne zrovna Max? Když mu bude osud a FIA přát stejnou měrou, jako těm jmenovaným?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.150.XXX
    Na McLarenu a Renaultu, co jedou před nimi, je vidět, že závodní stopa je úplně někde jinde, než kde se vyskytoval Verstappen. Z toho mi vyplývá, že Max vyvážel Lewise mimo trať úmyslně a že za kontakt měl být potrestaný právě Verstappen.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jo, bez trestu. Popravdě ještě jednou jsem se na to koukal a najednou jsem si uvědomil že spíše váhám zda Max opravdu Hama spíše nevytlačil, no taky vyloženě ne, místečko tam ještě bylo, takže bez trestu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      147.229.208.XXX
      No nevím jestli tam bylo místo, když si Max rozříznul pneu 12

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        [odkaz na stránku]
        ..... podle mě se tomu kontaktu dalo vyhnout od obou jezdců.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          147.229.208.XXX
          Však Lewis by musel hodně brzdit a nebo vyjet z tratě. V době nárazu byl už na hraně tratě.
          Napadá mě jediná menší omluva pro Maxe a to že se mu tam motal nějakej pomalej Mclaren 13
          Přiznám se, že tohle vytlačování na vnějšku nemám rád a proto jsem rád, že na to taky jednou doplatil vytlačovatel.

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Taky to nemám rád. Jen že tady maličko místečka ještě vidím.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              147.229.208.XXX
              Koukni se, že Max skončil až u čáry. Je to samozřejmě ovlivněno nárazem, nicméně tohle se musí odnaučit... všichni co to dělají.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Ham mohl jet ještě více k čáře, vím že ten úhel a vše pro něj není pak optimální, no to už tak když tam jsou 2 bývá. Je to o tom kdo komu co umožní a kdo komu kolik dá, a někdy přijde ťukanec, oba mohli volit jinou nekolizní trajektorii, když dostane ťukanec a není vyloženě na obrubníku, pak to vidím na závodní incident. Vzpomínám si na tohle od Sainze, tam nebylo už prostě kam [odkaz na stránku]

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • McMatej

                  McMatej

                  212.79.110.XXX
                  Ale jde o to, co dovolují - zakazují pravidla. A vytlačovat jezdce z trati je výslovně zakázáno. 20

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    To bezesporu, ale jde o to co je vytlačení, a já dokud jezdec není už jen na obrubníku, tak to považuji tak že má kam. Tady malinko prostoru vidím. Jiné je třeba to co jsem sem dal nebo třeba pro další ukázku vytlačení Hulka Magnussenem v Maďarsku. Může Ham ještě dál v té zatáčce? Podle mě malinko, ale ano.

                    + 1 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • McMatej

                      McMatej

                      212.79.110.XXX
                      I když pojedou vedle sebe po prostředku tratě a jeden z nich bude křižovat - tlačit se do soupeře, tak je to vytlačování a je to zakázané. Předjížděný NEMÁ nikde a ničím stanovenou povinnost uhýbat.

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama