DISKUZE K ČLÁNKU Vergne považuje angažmá Hartleyho u Toro Rosso za směšné

Jean-Eric Vergne nedokáže pochopit krok svého bývalého zaměstnavatele, společnosti Red Bull. Současný jezdec šampionátu Formule E se rozhodl okomentovat krok, kterým rakouská společnost dostala do Formule 1 Brendona Hartleyho.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vergne považuje angažmá Hartleyho u Toro Rosso za směšné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 05.04.2018 09:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovali 3 lidé) 01.04.2018 20:43
a ne jenom Vergne,..pro drtivou většinu, co vidí… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 02.04.2018 02:21
A dost možná i těm, kteří F1 nerozumí. 12 »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 02.04.2018 19:55
No když dvakrát vyhraje šampionát WEC nemůže být… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.237.XXX
    Odchod Jeana-Erica Vergneho z F1 byla jedna z největších nespravedlností, která se v F1 v poslední době přihodila. Doufám, že si letos ten titul v FE vyjede, našlápnuto má hodně slušně a nějakou tu cenu útěchy si zaslouží.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Pro svého chlebodárce byl přebytečný, takže to by se dalo pochopit. Víc mě zaráží fakt, komu musel uvolnit místo. Přeci jen sestava Ricci - JEV by se zdála perspektivnější než Ricci - Kuvajt. Dodnes si to vysvětluji tak, že Helmutovi ten den rozkapali oko a on pořádně neviděl na data a rozhodl se.
      Jinak držím palce také. Zájem o FE pomalu, ale jistě roste, tak by to pro něj bylo hezké zadostiučinění. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud měl RedBull Brendona Hartleyho tzv. pod palcem, je po jeho výkonech v letech 2015-2017 jeho angažování v Torro Rosso celkem logický krok - má zkušenosti, je vyježděný a dostatečně rychlý. A v neposlední řadě pro něj hraje výhodu jistá znalost prostředí a rozumná cena.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Ehm ... rychlý? 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        No když dvakrát vyhraje šampionát WEC nemůže být úplně pomalý.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Chceš vypsat, kdo všechno vyhrál šampionát WEC? Tam to není o rychlosti na kolo. Jeden můj známý vyhrál s AUDI 5x 24hLM. Když jsem se s ním bavil o tom, jak to chodí na takových závodech, tak je to o jízdě na 90-95% možností vozu kolo za kolem podle potřeby. Zásadně se nesprintuje. F1 je v tomto blíž DTM. Je to skoro dvouhodinový sprint.
          Určitě je přínosný kvůli konzistenci, ale nikdy z toho nevyždíme nic extra. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Souhlas. Podle mě tento popis je důvodem proč třeba Hulky nikdy nevyhraje závod natož celý šampionát F1. Je dobrý, ale chybí mu ta výbušná akcelerace a rozhodování v setině vteřiny.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Tak tak. Navíc tam chybí to 1% talentu. Respektive spíš víc %. U mě má pořád škraloup, že si ho Péro namazal na chleba. To se mezi neplatícími profíky nenosí. Stačí se podívat, jak i přes Pérovo kamikadze styl ve 2013, ho se zdviženou hlavou a přehledem vymazal Jenson. A to byla sezóna, kdy McL moc nefugoval a Jenson z toho byl dost otrávený. Ale blamáž nedopustil.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.247.XXX
    Je to divný rozhodnutí, protože Hartley není nejmladší, ale zas je určitě vyježděnější než v době, kdy ho vyhodili. Jinak ho asi vzali, protože Red Bull nemá jinýho mladíka, který by byl připravenej na F1. Hodně jinejch jich odchovali a Gaslyho si tam nacpali.

    Jinak mi víc přijde vtipný, že Vergne kterej dokázal i přes horší kvalifikace Ricciarda porážet (dokonce i v době kdy Red Bull rozhodl o 2.pilotovi), tak závodí ve Formuli E a Ricciardo je v top týmu, se kterým může útočit na titul.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Co vím, tak Ricci měl daleko větší potenciál a tehdy se rozhodli na základě komplexního balíku dat. Nemluvě o jeho marketingové hodnotě. JEV je super pilot, ale je to studený čumák a na propagaci značky pro mladé se moc nehodil. I to byl určitě důležitý faktor.
      Hartley je totálně nesmyslná volba. Umí jezdit konzistentně (díky WEC), ale jinak je šíleně pomalý. Větší význam by dávalo povolání Kuvajta zpět do služby nebo oživení Buemiho. Sice nejsou špičkoví, ale zároveň to nejsou taková polena. Minimálně Kuvajt by si Hartleyho dal jako svačinu. Buemi (vzhledem k delším čase mimo F1) těžko říct. Mimo to je několik dalších pilotů, kteří by dokázali být v tomto čase přínosem. Jmenovitě - Pascal Wehrlein, Timo Glock nebo Nick Heidfeld. Myslím, že by kdokoli z nich jezdil i "zadarmo". 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.247.XXX
        Nevím podle čeho tehdy rozhodovali, ale i přes horší kvalifikace měl vždy více bodů Vergne (beru v době kdy Ricciarda potvrdili). Poté v roce 2014 jezdil hodně slušně, ale i tak šel do Red Bullu Kvyat, který měl nadějný závody ale žádný zázraky nepředváděl.
        To jestli je Austrálie nějak marketingově zajímavá nevím, ale to mi přijde zajímavější Francie - je ale pravda že tehdy jich tam bylo dost (Grosjean, Bianchi, Pic).

        Co se týče Hartleyho tak uvidíme, zatím toho moc neodjel tak bych ho nehodnotil. Ale zkušenosti díky WEC určitě má.
        Kvyat další šanci dostal a nepřesvědčil, podle mě by byla ztráta času ho tam dál držet. Navíc pokud má peníze, tak si může klidně sehnat fleka jinde.
        Buemi by byl jen ztráta času, už před lety dokázal že by měl max. na průměrnej tým a určitě by se to nezměnilo. Lepší by ale samozřejmě mohl být nebo naopak horší když má tolik let pauzu a jen testuje.

        Ideální volba by byl třeba ten Werhlein nebo podobnej další mladík, jenže by byla kravina pomáhat Mercedesu a Red Bull mimo Gaslyho nemá nikoho dalšího, kdo by byl na Formuli 1 připravenej (prostě berou jen svoje piloty, když jich mají víc než dost).
        Glock a Heidfeld bez komentáře. Sice nebyli špatný, ale v jejich letech a po takovej pauze by to smysl moc nedávalo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Já to beru pragmaticky.
          Kuvajt i Ricci - ano, Rusko a Austrálie jsou pro RB důležité. Ale v Austrálii si nemuseli už tolik dokazovat, Webber už svoji práci odvedl. Takže Ricci byl opravdu na základě potenciálu. A ten se ukázal určitě veliký. Nicméně určitě to tehdy nebyla jednoduchá volba. JEV by určitě v RB také předvedl silné výsledky. Rozhodně lepší, než Kuvajt.
          Hartley - opravdu nesmysl. Rychlost ve WEC je pro F1 fajn tak možná na simulátor. Fakt je to bída. Možná ho Honda protlačila kvůli konzistenci a schopnosti kroužit. Letos potřebují testovat i na trati, tak je na to možná nejlepší volba ... Uvidíme. Třeba mají připraveného někoho lepšího, když by bylo potřeba zkusit vyzkoušet potenciál.
          Buemi - s JEV a DiGrassim jede špičku F-E. Nemyslím, že by byl úplně jalový. Nebyl špička, ale byl nedoceněný.
          Glock - ten by byl pro testování perfektní. Svého času byl docela nedoceněný, ale budiž, je určitě více lepších variant.
          Wehrlein - proč by ne? Pomoc Mercedesu by to nebyla. Mercedes by mu možná dal i nějaký drobný s sebou, kdyby ho nechali jet. Aktuálně by to byl asi nejlepší pilot, kterého by tam mohli dát.
          Heidfeld - i ve svém věku pořád umí, zvládl by to.
          Teď mě ještě napadlo pár jmen:
          Paul Di Resta - myslím, že i po pauze a na short-notice ukázal, že to tam je ...
          Felipe Massa - ano, je starý, ale určitě by se rok rád projel. Rychlost by tam byla daná, ale pořád jinde než u Hartleyho. Spolehlivý také je a pro vývoj ten nejlepší, kdo mě teď napadá. Když to vezmu kolem a kolem, byl by určitě nejlepší volba. Byl by za "drobné", které by na něj Honda dala mrknutím oka. 04

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Zix.

            Zix.

            78.102.247.XXX
            Já taky s Hartleym nesouhlasim, ale piloti co píšeš už svojí šanci dostali. Navíc sou starý a mají několik let pauzu. Tedy by nikdo zázraky nepředváděl a nebyli by to piloti pro budoucnost.
            Werhlein patří Mercedesu, tedy konkurentovi Red Bullu. Proto by byla kravina aby se u nich vyjížděl, jiný by bylo kdyby k nim přestoupil natrvalo.

            Nevím co tu chceš dál řešit. 03 06

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Ono nejde o postoj STR (RB), ale také Hondy, která do toho asi také má co mluvit. Proto by řešení na větší jistotu a potenciál (byť na rok) dávalo větší smysl. O budoucnosti nemluvím. Kdyby ano, Hartley bude první oběť směrem k výkonnosti. 03 Mimochodem on už taky není úplně mladík a svoji šanci ani nedostal. Byl průměr, tak rovnou šel.
              Jinak souhlas. Z hlediska přímo STR to tolik smysl nemá - vzhledem k programu RB.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    a ne jenom Vergne,..pro drtivou většinu, co vidí do F1 je to taky směšné..

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama