DISKUZE K ČLÁNKU Dle Toro Rosso má Honda velký plán, jak dokázat, že je jejich motor tím správným

Jezdec Toro Rosso, Pierre Gasly, řekl, že Honda má "velký, opravdu velký plán" vývoje své pohonné jednotky pro rok 2018, jehož cílem je "každému dokázat, že mohou dělat pořádné motory" ve Formuli 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dle Toro Rosso má Honda velký plán, jak dokázat, že je jejich motor tím správným

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 03.04.2018 14:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 01.04.2018 21:07
No dobrá, počkejme a uvidíme co se stane. 11 »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 4 lidé) 01.04.2018 21:17
Na letošní sezonu si vzít dobrovolně od Mclarenu… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 02.04.2018 08:02
Sainz je jenom zapůjčený. Pokud si TR postaví… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    No tak za mě se ta očekávání přesunula od McL k TR, samozřejmě očekávání v potenciálu u Hondy. Bohužel se u mě nic nezměnilo na názoru, že postavit pomalý šrot, který nemá ani spolehlivost a pak se z něj pokoušet vymámit najednou výkon je zbytečná práce a špatná strategie. Pokud postavím pomalej motor a pak ho chci porychlit, je podle mě logické, že opět přijdou problémy se spolehlivostí a kolotoč jede znovu od nuly. Podle mě je jediná možnost postavit brutálně rychlej motor, kterej třeba z počátku ujede jenom 10 kol a pak hledat spolehlivost. Ale opak, který už 4tým rokem předvádí Honda je nekonečný kolotoč morčete v tom běhacím kolečku v kleci. Tudy to prostě nejde a jediné na co ve spojení Hondy s TR a tedy i RBR vidím jako možnost je to, že další specifikace motoru bude obrovskej skok ve výkonu a hold se tato sezona objetu ve jménu té příští. Tomu podle mě napovídá i angažmá BH, kterej je tam místo mladíka, kterého nechtějí znechutit těmito postupy. PG to bude muset kousnout a doufat, že příští rok bude moci ukázat zda opravdu něco umí. Podle mě prostě jiná cesta pro H není.
    PS: No a tohle já čekám od HM. Prostě si myslím, že už jim (hondě) řekl my nechceme hledat spolehlivost a pak rychlost. My chceme rychlost a pak spolehlivost a na to máte tento rok. A to já čekám od TR letošní sezonu, pokusného králíka pro RBR na příští rok. Tedy příští specifikace PhJ od H bude konečně rychlá, ale nebude z počátku spolehlivá. Jestlii to tak nebude, moc šancí H do budoucna ve F1 nedávám.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Problém je a dost velký, že dobrý motor u TR, nebude jednoduché z venčí rozklíčovat. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        77.104.216.XXX
        Já myslím, že to nebude takový problém. Odrazový můstek v Austrálii byl nastaven a je co porovnávat. A pokud po výměně motoru skoční v kvaldě najednou do Q3 i s tím, že závod nedokončím, myslím že budeme moci konstatovat, že je to konečně krok vpřed. Ale to vše se teprve uvidí. Stále si myslím, že HM a RBR nejsou tak loajální jak je nyní prezentováno. Myslím, že nějaké ty cíle a požadavky byly vzneseny a je na H jak se s tím poperou. Jediné co si netroufám odhadnout je čas, který jim dali, ale i zde to nebude až do konce sezony. Myslím, že nejzazším bodem bude letní pauza. Ale to jsou samozřejmě jenom moje domněnky. Takhle bych to prostě v pozici RBR nastavil já. Možná i proto není na začátku sezony nový motor H, ale jenom evoluce loňského a od nového prostě u RBR chtějí to markantní zlepšení výkonu. No prostě se uvidí a podle mě do léta bude o budoucnosti H ve F1 rozhodnuto. Nedovedu si totiž představit, že by u RBR byli ochotní čekat taky 3 roky jako u McL. Snad jenom s výhledem na sezonu 2021.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No tak to jsem přesně čekal. 11 Ještě Vám hoši spadne brada a některým čelist. Mám více optimismu než Boulier. 12 Brzo se bude oddělovat zrino od plev. Buď se to povede a nebo nepovede. F1 pro Mclaren není olympiáda, kde se stačí zučastnit. Bedna párkrát bude.
    Takhle budete koukat hoškové :

    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Kámo, víš že na obrázku más STR? A že komentuješ pod článkem o STR? 12 12 Jako já to s STR (F1) nevidím až tak optimisticky jako s STR (Ledeckou), ale už jsem si řekl, že Ti nebudu brát iluze o McL a počkám s Tebou na další výsledky, tak budu loajální té myšlence a nebudu rozporovat ani toto (s malým "T", Wolffík by se nám asi vysmál rovnou 12). 01 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    To Situs:
    ...a ono to trefil v podstatě naprosto přesně, yes. 04

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Je zajimavé, že když se někdo snaží a říká čeho chce dosáhnout, je kritizován. Ten kdo mlči, učastní se F1 jen pro peníze a bez výsledků tak je to bráno jako správné.

    Ono jsem si jist, že na některé týmy se hůl najde a i kdyby držel mlčocha.... 11

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Moc tě to nepřekvapuje ne? 12 Jsou tu i tací co tvrdili že TR bude před McLarenem, a ještě víc si jich to přeje, takže u McLarenu bude vadit každá prkotina a u PR TR se stejně bude otevírat PR McLarenu 03

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Ruku na srdce, Brojler těmi prognózami této situaci dost nahrává. Ale co začali Gasly a Hartley plácat ty nesmysly, tak u mě klesli na Brojlerovu úroveň. Hondu a STR jako takové do toho netahám. Ti se zatím drží a taktně mlčí. 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Tak Tost i Marko už také stihli naznačit dost s tou Hondou, ale když takhle chtěj dávat najevo svou podporu Hondě, mě to nijak nedrásá, když pak předvedou to co v Austrálii, tak se leda ušklíbnu. Jinak jistě, v McLarenu počínaje zpočátku Ronem, Boullierem, Zakem, Alonsem atd se toho nakecalo strašně moc a v kontrastu výsledků za ty 3 roky to už možná někdo nedává. Já to beru i za takovou daň spolupráce s Hondou ve vysokém očekávání, no teď žádám o půlroční šanci ukázat co v nich opravdu je, kecy nekecy 12

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Nechci do toho rýpat ve smyslu coby kdyby, ale můj názor je takový, že pod Ronem by to mělo trochu jiný kolorit. Minimálně by Brojler měl hodně stažený obojek a nevymýšlel by takové divočárny jako Brown (vypuštění Alonsa kamkoli se zamane). A dost možná by nedopustil závodění na výkonnostním dně, ale nebudu o tom spekulovat, byť tomu věřím. 04
            Je škoda, že ho vyštípali hned po upečení partnerství s Hondou. Těšil jsem se, že se pod ním McL opět zvedne. Nejhorší je, že teď už jsou v jeho případě ty dveře nejspíš nejen zabouchnuté, ale také pětkrát zamčené. 05

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Tak ale Ron tam tu šanci taky měl a byl u katastrofy 2015, pokračoval 2016 a 2017 se už sice nedočkal ale tomu se prostě nedalo vyhnout. Brown jen převzal tragédii. Ron byl McLaren, ovšem co jsem pochytil tak se tam stalo něco přes co nejel vlak.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Oficiálně to tak bylo (časově), ale předpokládám, že už mu tam někdo podkopával nohy delší dobu předtím. Kritika na jeho osobu se snášela ještě předtím, než se vrátil do pozice šéfa (především kvůli nepodpoření Whitmarshe). Co bylo v pozadí se stejně nikdo pořádně nedozvíme. Podle mě šlo jen o vliv v McLarenu s cílem vyštípat Rona pryč.
                Ale jak píšeš, Ron byl McLaren a jemu jsem opravdu věřil, že to dá. Brown sice převzal tým ve skepsi, ale jestli je dobrý manager, mělo by to (u přední stáje) být vidět už letos. U Ferrari (byť jsem tomu nevěřil) stačilo stačilo prohodit lázeňského šviháka za svetřík, vyšumělého playboye za Marlboromana a během pár měsíců je z nich jiný tým. Tak uvidíme. Snad bude výměna role puntičkáře a pedanta za vysmátého strejdu a zachování žovijálního kašpara na pozici šéfa stáje přínosem. 03
                Je pravda, že pořád je to lepší, než si "do baráku" tahat švába Symodse jako učinili u willíků. 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Zaslechl jsem , že udělal podraz..... 05 Ale více o tom nevím a RD mám rád. Chybu udělá každej. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    Jestli tam byl mocenský boj, tak se to nejspíš podráželo vzájemně, jen Ron neměl tak pevné nohy. 05
                    Což mě nedá zmínit paralelu, že Brojler byl očividně opět "loajální" a proto mohl zůstat. Doteď jsem nad konkrétně tímto nikdy nepřemýšlel, ale on je fakt šváb. 05
                    Je to pro mě těžké. Já bych byl opravdu rád, aby McL byl zase tam, kde býval, ale mě to tím "ukřižováním" Rona tak znechutili, že bych skousl jeden propadák, pokud by v důsledku toho byl očištěn od podobných parazitů ...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Ne tam nešlo o jiné lidi, zaměstnace...spor byl mezi RD a Mansourem Ojjehem, pry šel na "výměnu" plic a RD chtěl prodat Mclaren za jeho zády investorovi z Chiny. Psalo se, že u MO se předpokládalo, že to tu transplantaci nepřižije.

                      Ale hele, je to jedna paní povídala, ani nevím zda to tak bylo , takže s rezervou.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        194.228.59.XXX
                        Ron se snažil vyštípat Ojjeha z McL. Respektive nabídl mu, že od něj odkoupí akcie a on to odmítl. Tak šel po akciích, které měl Bahrajn. Šlo mu o větší možnost vlády nad společností, která v jeho očích upadala. Nepovedlo se a on šel z kola ven. Bohužel, pro McL - podle mě.
                        Nicméně i přes tu nesrovnalost to chtěl Ron urovnat a alespoň McL vést. V roce 2016 prohrál soud a byl odejit.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama