DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 02.04.2018 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel002995 (Hlasovali 5 lidé) 27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 17:43
Tohle není Formule Škoda. F1 byla vždycky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Mě by zajímalo, zda mají party mód i ostatní týmy s motorem Mercedes?

    Pokud ne, nejedná se o nedodržování stejného motoru? Nevím jak je to přesně v pravidlech, ale stejný motor by měl poskytovat i stejný vyšší výkon v kvalifikacích, nebo se mýlím?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      No když ti třeba Mercedes řekne že ho můžeš použít jen jednou v Q a musíš splnit nějaké parametry, tak ho nakonec může užít třeba i jen on sám. Williams a FI skoro žádného zlepšení mezi Q1 a Q2 nedosáhli, U továrny to dělá sekunda na část Q 16 Pokud ho nepoužili už v Q1 tak je podle mě jasné že ani jeden odběratel Mercedesu se žádného navýšení nedočkal.
      [odkaz na stránku]

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.73.XXX
        FIA si musí hlídat to co požaduje. Použití musí být stanoveno předem a tím pádem musí být jasně daná omezení. Uvádí se většinou jen počty použití nebo asi i km. Takže pak záleží na týmech, jak se s tím poperou. Neviděl bych to tak černě. Zákazníci Mercedesu jsou dle mého naprosto v pohodě a spokojeni. Je třeba hlídat parametry jako max. rychlost atd., tam kde je to měřitelné a prokazatelné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No já nevím proč třeba Stroll poznamenal že neměli ten výkon navíc při re-startu a tak, podle mě aby ho mohli využívat tak jim výrobce stanovuje nějaké podmínky, a ty třeba Williams nesplnil. Může tam být omezení v km, podmínky v teplotě, podmínky kolikrát to směj použít a spousta spousta dalšího.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Dokugan

            Dokugan

            146.102.216.XXX
            Nebo ten výkon navíc neměli proto, protože se jim to nedařilo uchladit ani v normálním režimu a pokud by trochu povolili to uškrcení výkonu, tak by jim to mohlo zdechnout úplně.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Kevin

      Kevin

      80.250.30.XXX
      Tohle by ale měly rozhřešit komisaři na základě telemetrie. Jestli Mercedes může přidat třeba dvacet koníků a jeho zákazníci ne, tak tohle snad jsou techničtí komisaři schopni ohlídat. Mercedeš má mít údajně tu agresivní mapu možnost použít na 30-40 kol po dobu životnosti motoru. Jak s tím nakládají zákazníci nevím, ale Mercedes je v první části kvalifiakce dost rychlý na to, aby ji nemusel použít. Jestli ji zákazníci použivají hned od začátku nevím, ale divil bych se pokud ne.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    46.135.30.XXX
    Achjo, samozřejmě že každýmu vadí když má soupeř něco lepšího, ale kvůli tomu zakazovat? Blbost. Naopak by mělo být více svobody v rozhodování týmů a pilotů. Zrušit průtokoměry, vrátit možnost tankování, zrušit DRS zóny, drs jako takové klidně ponechat, odlehčit autům a zas by závody byly zajímavější. Redbull by pak nemusel bulet ale mohl by vsadit na agresivní strategii na startu

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.224.XXX
    No nevím, upravit mód motoru za jízdy jde v každým lepším autě. Jestli by to třeba nebyl anachronismus, zkoušet tohle zakázat v F1 coby výkladní skříni techniky a technologií.

    Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Rozumím ti, ale třeba takový průtokoměr taky nikde jen tak nemáš 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.77.XXX
        Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může jezdec během závodu přenastavovat na volantu různé módy a bůhví co všechno. Takže FIA to zakáže a Mercedes tomu bude říkat úsporný režim a normální režim. V závodě pojedou na úsporný a ve kvaldě na normální. Všichni budou spokojeny, ne?
        To snad aby zakázali nastavovat na volnatu všechno, ne?
        Motorář je takový jaký je a bohužel si musí RB počkat na změnu motoru. Když měli výhodu oni, tak také měli ostatní smůlu.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.224.XXX
        Tak v tomhle bych byl opatrnej. Naše drahá EU dospěje k názoru, že max 90 g CO2 / km by bylo fajn pro každý jednotlivý auto a nacpou do každýho auta průtokoměr. Všechno, co bude odpovídat vyšší než okamžité spotřebě 3.8 l/ 100 km ti na dálku v reálným čase zaznamenají, zdaní a jednou za měsíc ti přijde vyúčtování.

        Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        147.229.208.XXX
        Průtokoměr je ve formuli kvůli legimitizaci hybridů a celkově k podpoření pseudo zelené tváře F1. S technikou to nemá moc co dělat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama