DISKUZE K ČLÁNKU Další závody? Ferrari bude podle Hamiltona na rovinkách v Bahrajnu hodně rychlé

Lewis Hamilton se po úvodní velké ceně sezóny nechce pouštět do nějakých konkrétnějších závěrů, myslí si ale, že Ferrari může Mercedesu v Bahrajnu kvůli své rychlosti na rovinkách pěkně zatápět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Další závody? Ferrari bude podle Hamiltona na rovinkách v Bahrajnu hodně rychlé

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 30.03.2018 11:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Cooper (Hlasoval 1 člověk) 26.03.2018 11:57
Asi to berou tak že měli fakt smůlu , první závod… »
» TomRocek (Hlasoval 1 člověk) 26.03.2018 15:57
Napadlo Vás, že to je způsobeno rychlostí jakou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • TomRocek

    TomRocek

    90.178.28.XXX
    Kdo vlastně bránil HAM aby znovu zajel do boxů při VSC pro nové gumy? Udělali velkou chybu, že chtěli pokrýt hned první Ferrari, které jelo do boxů. Asi si nevěřili, že jim to gumy dají. Možná se ukazuje první silná stránka Ferrari. Je velmi šetrné k měkčím gumám a tak může být déle na trati a jezdit stále dost rychle. Mercedes si nevěřil a jel do boxů brzo. Ono se asi ukáže pravý důvod, proč se Mercedes moc nezabýval testováním měkkých gum a Ferrari skoro vůbec neřešilo ty tvrdé. :-)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Lewis měl gumy v pohodě. Nechali se jen vyprovokovat Kimim. Prostě standardní reakce. Vettel byl mimo dotřel a určitě počítali s tím, že možná zkusí nějakou agresivní strategii. Ta strategie počítala i s SC. Jak se ukázalo, tak s VSC ne. Prostě smůla, nic víc za tím nehledej. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Dokugan

        Dokugan

        77.236.208.XXX
        To je zase blbost. Mám ještě hodněkrát vysvětlovat, že zastávka při VSC není výhodnější, než při SC? Pokud je při vyhlášen SC je čas na kolo omezen úplně stejným způsobem jako při VSC, jen se na trati pohybuje pomalé auto, které nesmíš předjet. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • dannak

    dannak

    212.149.48.XXX
    "já bych nechal klasickej SC" jako ze ten nikoho nez(ne)vyhodnuje ? Vzdyt ten, kdo ma naskok o nej prijde. Tohle prave resi, resp. ma resit VSC, kdy se zpomali vsichni a rozestupy vicemene zustavaji, neby by aspon mely zustat, stejne.

    V principu ale jen o to, ze na preskoceni pri VSC staci mnohem mensi naskok, protoze rychlost v pitlane ani prace mechaniku narozdil od pronasledovatele na trati neni nijak omezena. Tzn. pronasledoval stahuje vyrazne pomaleji.
    Tedy asi jedine a nejblize ferove by bylo opravdu pridat nejaky cekani... ale jne pri VSC ? nebo SC ? a kolik ? :/

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Trochu nerozumím této větě: "Ferrari vyhrálo včerejší Velkou cenu Austrálie, když Mercedes kvůli softwarové chybě špatně spočítal za virtuálního safety caru náskok, který potřebuje Lewis udržovat, aby se udržel na čele."

    Nemohu si pomoci, ale podle mě Lewis neprohrál kvůli softwarové chybě, ale kvůli velké smůle. I kdyby to v Mercedesu spočítali dobře, tak akorát zjistí předem, že to Lewis před Seba díky VSC nestihne, tak co na tom mohli ještě změnit?

    V každém případě to vůbec není sportovní, když o výsledku rozhoduje okamžik spuštění VSC, nebo zda se vyhlásí SC či VSC. A to fandím ferárkám a Lewise jako člověka vůbec nemusím. Nejde aby o osudu závodu rozhodl mechanik stáje Haas, následně jezdec Haasu, podle toho kde odstaví svůj vůz a dále zda přijde před SC ještě fáze VSC a nakonec zda jezdec měl tu kliku a potřeboval přezout v této fázi.
    Řešením není zakázat vjezd do boxu ve fázi VSC či SC, protože pak to zase může neskutečně zvýhodnit ty, co už byli v boxu před těmito fázemi závodu. Je potřeba nastavit dobu zastávky hlavně během VSC, aby tyto jezdci nebyli zvýhodněni. Např. při fázi VSC, může jezdec do boxu, ale musí stát na zastávkovém stání min. např. deset sekund.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jestli jsem si na livetimingu dopře všímal, pak se během toho kola zvedl náskok Vettela ze 12 na 17s. Tedy předpokládám, že dali chybně instrukce Hamíkovi, jak rychle má jet.
      Na druhou stranu jsem myslel, že tohle hlídá FIA a ne tým.
      Každopádně souhlas, je to nefér.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Pět sekund ztratit během VSC? To by pak musel na něm Kimi minimálně viset, když jel před Pity v přibližně podobném odstupu za Lewisem. Jediné co mě napadá, že Lewisovi špatně spočítali jaký náskok si musí vyjet, aby pokryl i případnou Sebovu zastávku během VSC.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nevím, ty čísla tam poněkud skáčí nahoru dolů. Ale na začátku kola to ukazovalo něco přes 12s, na konci, když Vettel zajel 17s. Nevím, jakou roli v tom hraje pitlane a jak přesný výpočet to je. Ale něco je vážně špatně.
          Dost se divím, že to Mercedes nějak víc neřeší.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Cooper

            Cooper

            188.120.212.XXX
            Asi to berou tak že měli fakt smůlu , první závod šampionát nevyhrává... a moc dobře vědí že budou mít na kvaldu rychlejší auto než ferko uvidíme podle okruhů tady to bylo 0,7 tak uvidíme o kolik jim dají příště ale jinak souhlas s váma že ten VSC je zhovadilost... já bych nechal klasickej SC nebo žlutý jako to bylo dřív problém je asi konzistentě ty žlutý hlídat...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • TomRocek

            TomRocek

            90.178.28.XXX
            Napadlo Vás, že to je způsobeno rychlostí jakou se aktuálně jede? Ono pokud se jede plnou rychlostí, tak vzdálenost, kterou měli mezi sebou ujel ten druhý za 12s, ale pokud se muselo kvůli VSC zpomalit cca o 50%, pak stejnou vzdálenost musejí logicky urazit za delší čas. Takže mezi nimi byla stále stejná mezera, jen LH potřeboval delší čas, než dorazil k místu, odkud vyjížděl SF. Ten nemusel v prostoru boxů nijak zpomalovat a mechanici také makali stále stejně rychle. Takže zastávka byla stále za 22s (od vjezdu k výjezdu), ale LH potřeboval více času, než tam dojel.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              CHápu. To by sedělo v případě, že hned po VSC narostl čas na 17s, ale mně se zdálo, že to narůstalo celé kolo. Ale třeba si to blbě pamatuju.
              To, že pak stačí menší časová ztráta na undercutt, celkem chápeme.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • manson

            manson

            89.177.216.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama