DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton v 2. tréninku opět nejrychlejší, soupeři jsou ale Mercedesu už mnohem blíže + VIDEO

MELBOURNE - 2. TRÉNINK; Lewis Hamilton byl nejrychlejší také ve druhém tréninku před Velkou cenou Austrálie, Red Bully a Ferrari však Mercedesu šlapou na paty - Max Verstappen na úřadujícího mistra světa ztratil jen 0,127 s.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton v 2. tréninku opět nejrychlejší, soupeři jsou ale Mercedesu už mnohem blíže + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 82, poslední 23.03.2018 20:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovalo 8 lidí) 23.03.2018 08:49
Docela mně překvapilo jak v záběrech se*ou na TV… »
» Cooper (Hlasovali 3 lidé) 23.03.2018 08:37
Já myslím že pořád něco ztrácí i když třeba míň… »
» Limbi (Hlasovali 3 lidé) 23.03.2018 13:56
to Duncan66: Tak ono to není o tom tam hodit nový… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Príšerný komentár prenosov. Českí komentátori len odvádzali pozornosť od toho čo sa deje na obrazovke. Talkshow na témy ktoré pozbierali na internete. Na obrazovke zatiaľ mohli s rovnakým efektom pokojne prebiehať konské dostihy.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Milan B.

      Milan B.

      88.80.244.XXX
      Aj zábery z áut boli príšerné. Mohli sme obdivovať obrovské zábradlie. Prenos série indy bol iné kafe.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.209.XXX
    to Duncan66: Tak ono to není o tom tam hodit nový motor a nazdar. RedBull jezdí s Renaultem už 11 let a prostě znají jeho základí principy celkem dobře. Nejde jen o výkon ale i třeba jeho průběh a tak dále. Tohle chce nějakou dobu aby to člověk pochopil a McLaren má v sobě renault pár měsíců (měsíc reálně). Od motoru se pak odvozuje i nastavení vozu a přípdaný vývoj, který může vést různými cestami. Ještě bych McLaren neodepisoval. Taky myslím, že v průběhu sezony půjdou nahoru.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak hlavně je jinak podvozek, těžiště, aero+chlazení....musí to vyladit. Na konci prázdnin bude jasno, jak se jim to povedlo a zda jsou tak dobří jak říkali.
      Ono je taky ale potřeba na rovinu říci, že konkurence nejsou zase taková ořezávátka.Jednoduché to nebude , každý se snaží a maká. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Takze jak to vypada, Mcl je uz definitivne autem stredu pole a bude velmi slozite se vratit zpet, kdyz oproti TOP3 chybi desitky az stovky milionu eur v rozpoctu na rok.
    Ale aspon uz se nemuzou vymlouvat na motor a chvastat se, ze maji nejlepsi sasi v poli. Ted uz je to ciste jen na nich jak stahnou tu sekundu a dost mozna jeste vic ztratu na RB, co ma stejny motor.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak já věřím že se zlepší a na konci sezóny to bude cajk.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Jako ze behem sezony stahnou tu sekundu kdo vi kolik na nejlepsi trojku? To zavani slepou virou pripominajici tusim predminulou sezonu, jak tady lide psali, ze ke konci sezony bude Alik jezdit o podium atp.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Teď je jistota výkonu motoru, Honda slibovala a bylo to jinak...Jak bude spolehlivej Renault je taky důležité, to je neznámá. Kolik doženou se uvidí. V nějaké podium věřím, ale asi to bude o konštelaci, to je jasné Ještě nevíme přesněji tu ztrátu, když bude kolem vteřiny v kvaldě do 5 závodů-nejde jen o tento závod, něco by stáhnout mohli. Kolik , to nevím. Ale věřit můžeme ne? O tom je přeci fandění. Hlavně když to bude celkově zajímavé.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Taky je ještě otázka na jakých gumách jednotliví jezdci zajeli ty nejlepší kola. nějak to nemohu pohledat.........

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    89.111.73.XXX
    Pokud bude pršet, je velmi reálné, že Alonso bude okupovat první 6. Ikdyž časy jsou zatím hodně mimo. Uvidime, jestli bude kvalda na suchu, ale časy půjdou ještě hodně dolu, tak 1,5s, možná i 2s. Takže teď jsou treninky nic neříkající. Je to podobné jako při testech, viz dnes pneu u Ferrari.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      V Q3 to čekám spíš o 3-4s rychlejší. Koukal jsem, že loni jeli v P1 cca jako letos a v P2 už se jelo loni rychleji. Kvalda pak byla za 1:22. Letos podle mě budou atakovat 1:20 a v neděli se možná otřese v základech rekord okruhu od MSC z roku 2004 (1:24).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak možná bude na kvaldu pršet, či bude mokro, což by bylo super. 01 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Docela mně překvapilo jak v záběrech se*ou na TV diváky.
    Dát na monoposty Halo a nic neudělat s onboard záběry je nehoráznost!
    Zkazili tím nejlepší záběry z celé F1. Ta nechutná obruč nad kokpitem je k zblití!
    Čekal bych že kamery posunou někam kde nebude Halo do očí bijící (jestli to jde 10).

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      85.239.64.XXX
      To halo je fakt hrozný (já si chvíli myslel, že to ještě ujde, ale je to fakt strašný) ...
      No fakt to chce asi rozštěpení F1 ... F1 is death ... aby se tak punkově řeklo ... je to celé trapné a jde jen o to už toho nechat
      Škoda Hama
      (Jinak historicky - jak se jezdilo na těch pruhatých pneu to byl také hnus velebnost .... možná ještě větší než Halo, ale "dnes" se to asi zlomí)
      PS: Měli to byli alespoň udělat co nejtenčí a snížit boky kokpitu, ale oni si to ještě zmasivněji křidélky ... no humus 08

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        46.135.2.XXX
        Cekam, ze na to postavi casem pyramidu ruznych kridelek ... popravde, mne to hodne znechutilo ... az tak, ze jsem to po chvili vypnul ... i kdyz se to da z casti pricist i tomu, ze se uz jezdily dlouhe jizdy a to mne z celeho vikendu bavi nejmene ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.185.XXX
      Určitě by byli schopni zakomponovat kameru do halo, do místa, kde se spojují ty trubky. Pilot by ji měl mimo zorné pole i kdyby tvořila nějakou malou bouli a záběry by byly dobré.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Víš co jim dalo práce to schválit a předělat pravidla o minimální váze. 12 Dej jim rok dva, až dědkům ve FIA vychladnou mozky a udělají nové nařízení o umístění kamer. 12
      Teď trochu vážně. Docela to odráží impotenci Liberty. Ti jsou odpovědní za to, aby fanoušci byli spokojeni a má se o tyto věci starat. Přesně taková drobná selhání je pak mohou připravit o více peněz, než se vydají na věrnostní bonusy. Jsem opravdu zvědav, jak s tím do příštího závodu naloží. Ale toto muselo napadnout každého už v testech a je to jedna z věcí, která se měla vyzkoušet. Stáje jsou připravené, produkce nikoli.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No, zatím celkem bez překvapení, Mercedes vládne a za ním RedBull s Ferrari, HAAS zatím bezkonkurenčně za nimi, střed pole je vážně hodně nahuštěnej, STR rychlostně nic moc, no a Sauber(pro mě velké zklamání) na samém chvostu osamocen. McLaren zatím slušně.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama