DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton v 2. tréninku opět nejrychlejší, soupeři jsou ale Mercedesu už mnohem blíže + VIDEO
MELBOURNE - 2. TRÉNINK; Lewis Hamilton byl nejrychlejší také ve druhém tréninku před Velkou cenou Austrálie, Red Bully a Ferrari však Mercedesu šlapou na paty - Max Verstappen na úřadujícího mistra světa ztratil jen 0,127 s.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton v 2. tréninku opět nejrychlejší, soupeři jsou ale Mercedesu už mnohem blíže + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel003302
08:33 23.03.2018 86.49.169.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
uzivatel002995
09:26 23.03.2018 89.111.73.XXXJá ti nevím, ale přijde mi že nečteš přesně co říká Tost nebo tu říkáš schválně nepravdu?
„S motory od Hondy jsme spokojeni, Honda odvádí skvělou práci,“ řekl. „Jsem přesvědčen o tom, že nám poskytnou dobrá řešení. Během sezony to budeme ladit a k jejímu závěru budeme mít velmi solidní auto.
Naším cílem je být na čele středu pole. Co se McLarenu týče, to mě nějak nezajímá. Nakonec jsem přesvědčen o tom, že budeme mít rychlejší auto než oni.“
Nakonec je myšleno v závěru sezony a ty mluvíš o Australii. Nechápu proč vytrháváš něco z kontextu.
-
-
jon
10:06 23.03.2018 194.228.59.XXXVždyť nelhal. STR je juniorka RB, které zatím dalo v každém tréninku Mekáči přes vteřinu.
Chytat se podobných vytržení z kontextu je nesmysl. To bychom se teď mohli vrátit k prohlášení Brojlera, že McLaren získá sekundu výměnou motoru. STR je za nimi cca 0,7s, takže v kombinaci s prohlášením o top šasí McLarenu loni teď vlastně má STR nejen o 0,3s lepší šasí než McLaren, ale zároveň by s motorem Mercedes mělo tvrdit basu na čele startovního pole. Což jak všichni moc dobře víme je jen hromada nesmyslů a spekulací.
Držím oběma palce, ať pořádně oživí střed pole. Ať jeho špičku (McLaren) nebo jeho chvost a možná střed (STR). Díra mezi první trojkou a středem pole se zatím zdá docela veliká a rád bych ji viděl trochu menší.-
GRAHAM
10:41 23.03.2018 77.236.218.XXXAle Boulier nekecal, to jen ty tady vypočítávaš "nesmysl". To co jsi napsal nemá a nemůže mít souvislost.Myslim že to i víš...
On dal do šáska Mclarenu 2017 motor Renault a vyšlo mu o kolik by byli cca +- rychlejší, když Honda byla prostě logicky slabší.-
-
-
-
GRAHAM
14:26 23.03.2018 77.236.218.XXXTo jsem si všiml, neboj....jen mě není jasná pointa.Co tím chtěl basník říci....
Viš , oni jsou tratě kde motor je důležitý, pak jsou tratě kde je méně důležitý, pak středně, máme tu spotřebu benzínu....a proto by ten rozdil díky motoru byl na každé trati jinak.-
Mike17
15:20 23.03.2018 185.149.130.XXXBásník tím chtěl říct, že se navážíš do nás, když jsme zpochybňovali Boullierovu 1s argumetntem, že tím nemyslel 1s na trati, ale že mu to jen vyšlo na dynamometru. A teď tu házíš víc jak 1s, nebo míň jak 1s podle typu tratě. Tak měla se ta 1s na trati tedy projevit, nebo neměla?-
-
GRAHAM
18:40 23.03.2018 77.236.218.XXXTak na dynamometru to Majku zcela jistě neměřil. Lžeš jak když tiskne i s tím ostatním, v té diskuzi to je.. Vždycky je to podle typu tratě. Zcela jistě uvedl zrychlení průměrné. Nemůžu za to že tomu nerozumíš a chytrej seš jak rádio. Dvočlenka na to nestačí... Na každý trati se projeví silnější motor jinak. Taky záleží jak je okruh dlouhej, na kratším je to méně,na delším více.. což ty viditelně nevíš.
Ty s tvojí dvoučlenkou rozporuj co chceš, Mclaren má spousty zkušeností, není jediný důvod to rozporovat. Týmy moc dobře vědí, jak to spočítat, ono 10 koní je cca +- 0,2 vteřiny. Že to nevíš, není můj problém.
Jo a podívej na článek co vyšel.-
Mike17
20:07 23.03.2018 185.149.130.XXXJo, na každý trati se projeví motor jinak (což víš asi jedině ty) a 10 koní je cca 0,2s. Tak ta vaše ztráta Hondy 80k se měla projevit ztrátou STR 1,6s a ziskem Mclarenu 1,6s (tedy dohromady měl Mclaren získat 3,2s na STR) a nějakou záhadou je mezi nimi o 0,3s menší rozdíl, než na konci loňské sezony. Tak nám buď někdo pohnojil šásko (a STR to není), nebo se nám někde vypařil ten rozdíl ve výkonu.
Noooo, hlavní je, že v tom máš jasno a rozhodně jsi něco nezapomněl vynásobit 2x.
A co na něm mám vidět? Zase všechno super, problémy mají jen ostatní, jedou na titul, jen jim nějak pořád chybí ta vteřina na kolo a jsou momentálně až pátí. Tedy boj o Q3!
-
-
-
-
-
-
jon
15:15 23.03.2018 194.228.59.XXXHonda byla i prakticky slabší. Ale asi by bylo tehdy vhodnější tomu nedávat časový rozdíl. Logicky se z toho totiž nabízí možnost porovnávání.
Mimochodem, já jsem dodal, že je to celé jen halda nesmyslů a spekulací. Jak v mém příspěvku, tak z úst Brojlera.
Když vyjdu z porovnání mezi RB a McLarenem, tak loni měl Alonso v P2 ztrátu 1,3s na rychlejší RB a letos 1,1s.
Ať se na to koukám ze všech stran, tak dejme tomu, že McLaren prostě jen frajeřil a ve čtvrtek musel s pravdou ven. Takřka jistý upgrade se nekonal a je mi jasné proč. V testech se odhalilo hodně slabin designu a ten upgrade byl podle mě hodně svázán s tím, s čím jeli testovat. Logicky to tedy nestihli připravit do Austrálie (byť se hlásalo, že auto je 100% ready a problémy už nejsou) a silně pochybuji, že se to nějak změní v první čtvrtině sezóny. Já bych jim nic nezazlíval. Přechod na jiný motor není banalita. Ale chtělo to méně mluvit, více makat. Před sezónou říct, že tento rok to bude seznamovačka a v druhé půlce se pokusí na to trochu zatlačit.-
GRAHAM
18:53 23.03.2018 77.236.218.XXXPřed sezónou Žak říkal že to nebude jednoduché , vyšel zde článek, kde na to upozorńoval. Takže splněno, to jen nevíš.
V čem Boulier nemá pravdu ? Vždyť se nemáš o co opřít , aby jsi to rozporoval. Když znáš výkon, spotřebu, a další věci tak to spočítat lze. A na každý trati je to jinak.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek