DISKUZE K ČLÁNKU FIA chce pomoci předjíždění v Austrálii, poprvé v historii přidává třetí DRS zónu

Ve snaze zlepšit závodění a zvýšit šance na předjetí soupeře přidala FIA v Austrálii třetí zónu, v níž piloti mohou využít systému pro redukci odporu (DRS) na svých zadních křídlech. Kde se nachází?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA chce pomoci předjíždění v Austrálii, poprvé v historii přidává třetí DRS zónu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 22.03.2018 21:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 6 lidí) 21.03.2018 08:30
Hmm, třetina tratě DRS zóny. A nebylo by vlastně… »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 21.03.2018 12:31
že jsme tady v tomhle dobří, přece není nic… »
» Zip (Hlasovali 5 lidé) 21.03.2018 14:03
Dobrý nápad, mám doma z dětství starou "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • manson

    manson

    89.177.216.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    83.208.30.XXX
    Aby nakonec nebyli, co se týče DRS, tak benevolentní, že se to povolí i v boxech. 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tohle je jen zoufalství hrát karty s tím co momentálně maj, no asi to stejně moc nepomůže. Cílem bude DRS zničit, ale to jak víme jen tak nebude a bude se muset změnit aerodynamika, možná s příchodem nových motorů.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.155.XXX
    Hmm, třetina tratě DRS zóny. A nebylo by vlastně jednodušší umožnit použít DRS kdykoliv, kdy je odstup od soupeře <1 s? Na detekční zóny bych se vykašlal, technika nám pokročila a odstup se dá přesně měřit v reálném čase.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003243

      uzivatel003243

      185.14.233.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.155.XXX
        I to je dobrá idea. Klidně by mohli zůstat u systému sklopnýho křídla (když už ho mají zavedený a odzkoušený) a omezit jeho použití na -třeba- 60 s na závod. Nemůže být sebemenší technický problém to změřit. Ty zóny mi prostě přijdou jako nejhorší možný řešení.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          77.104.216.XXX
          No to je osvěžující diskuze. Opravdu slušné názory a žádné urážení. Obzvláště u Tanaka mě to těší. Sice malé kopání do F1, ale to si v některých případech myslíme všichni. Takže super.
          Souhlasím s váma. DRS zóna je k ničemu a potvrzuje to i ten poměr. Celkem 14 kousků a z toho poměr 11:3 v neprospěch DRS. Asi bych víc souhlasil s Rockem. Nechal bych zavedenou klapku DRS s tím, že při předjetí jí může pilot použít vždy, když je na 1s. Nechal bych to tak a bylo by vyřízeno. Samozřejmě bych nepovolil použití při bránění, ale po dokončení manévru prvního pilota by mohl DRS využít zpět hned ten druhý. Myslím, že by se takto dalo závodit daleko více.
          Zavedení 3 DRS zóny je podle mě jenom obcházení řešení problému, protože tak si ten v předu opět jenom najde na trati místo, kde soupeře trochu jiným nájezdem do zatáčky přibrzdí více a ten se pak často ani nemusí do 1s vejít.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Perfektní nápad. Respektive bych si dovolil Tvůj skvělý nápad trochu rozšířit. Omezit celkový čas použití, zrušit detekci a stanovená místa použití (ať si pilot použije klidně při průjezdu boxy nebo při obraně pozice na rovině). Přidá to hodně zajímavý taktický prvek a DRS by tím mohla zmizet nálepka umělé berličky. 04

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            185.156.121.XXX
            přesně takto bych to udělal. omezit pouze celkový čas využití DRS v závodě a nechat zcela na úsudku pilota, kde a kdy DRS použít. to by se mi moc líbilo, bylo by to jednoduché a pro diváka i zajímavé. dobře by se to i zapracovávalo do televizní grafiky.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Lahva

              Lahva

              91.119.22.XXX
              Jj, dobrá myšlenka. Teoreticky jsou dvě varianty.

              Aby mohl otevřít DRS jezdec kdykoliv když je 1s za soupřem
              A nebo určit čas a mohl ho řidič otevřít kdy se mu zachce.

              Parta kreativců tady je lepší jak Liberty s Berniem dohromady 11

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom11

                tom11

                185.156.121.XXX
                že jsme tady v tomhle dobří, přece není nic nového 11
                tak mě v návaznosti na jiný článek napadá - neuděláme nová pravidla a nezaložíme vlastní sérii14?

                + 5 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Zip

                  Zip

                  109.81.209.XXX
                  Dobrý nápad, mám doma z dětství starou "motokáru". A pozor je na pohon dolních končetin, stačí poštelovat, ale nevím jak moc bych využil DRS. 12

                  + 5 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    Dej Ruce Stranou? 12

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • tom11

                      tom11

                      77.48.94.XXX
                      aha, máš na mysli závody autonomně řízených vozidel! skvělý nápad, hned to jdeme zapracovat18

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        194.228.59.XXX
                        No vidíš. 11
                        Můžeme udělat 2 DRS série - Dej Ruce Stranou a Dron Radši Stranou ... Ať to držíme ve správně pomateném značení, které je pro současnost tak typické, nechce to obojí jako DRS sérii a bude to případně snadno zaměnitelné. Pro diváka to bude to správné napětí. Už jen samotná forma závodu bude pro diváka takové Kinder vajíčko. 12

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama