DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Kromě Ferrari vyjadřuje často nesouhlas s budoucími plány Formule 1 také Mercedes. Nyní jeho sportovní ředitel Toto Wolff hrozí založením konkurenčního šampionátu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 22.03.2018 21:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 21.03.2018 08:36
Ferrari nemůže jednat o nové sérii, protože celá… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 21.03.2018 08:53
Do konkurenční série neseženou další týmy, když… »
» Poky (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2018 09:35
Tak tak. Odhadované rozpočty jsou jak píšeš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Josef Pepa S.

    Josef Pepa S.

    91.187.60.XXX
    Je tu otázka kdo by šel s Ferrari a Mercedesem. Myslím, že to je jednoduchá odpověď. RB by šel okamžitě, dál bych si byl jistý že je bude následovat Renault, Sauber, Haas a McLaren. A tím pádem z F1 nezůstane vůbec nic! A co je horší - ani tam už nikdo nový nebude chtít vstoupit! Nebude s kým závodit!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Nemáš pravdu. Určitě by tam chtěl ten Srb, kterému se tam dvakrát nepovedlo dostat. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    46.135.2.XXX
    Jenom takova recnicka otazka. Pokud Ferrari a Mercedes zalozi serii, ktere tymy tam budou az do konce veku dominovat??

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Tak zatím všichni dělají ramena, jak LM a FIA, tak i Mercedes a Ferrari, ale je jasné že během sezony se bude horečně jednat, a hledat kompromisy, aby se Mercedes a Ferrari nažrali a Formule 1 zůstala celá.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Nešla by udělat anketa kdo komu fandí(popularita), ať máme jasno, že70- 80 % Ferrari nemá ani náhodou? Bude rádo za 35% maximálně 03 Mclarenu dávám tak 20%. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • manson

      manson

      89.177.216.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Myslím že tady by je měl. Když se teď Spartě nedaří, tak má míň fanoušků? Jo někteří fandí dle výkonosti, ale jinak je to imho stabilní a seknout se o 5% je v klidu.
        To kluci se sekli o kapku více u Ferrari.
        18 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • manson

          manson

          89.177.216.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Nuž dobrá, budu Vám tedy věřit, nakonec je to jedno. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            62.240.164.XXX
            Dovolil bych si trochu nesouhlasit. McL zcela určitě není mimo Evropu neznámý. Dokonce si i myslí, že možná tu největší fandovskou základnu mají právě mimo Evropu. Např. Brazílie a Japonsko jsou země McL zaslíbené a troufám si tvrdit, že tam mají větší fandovskou základnu než F.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            Ja jsem teda ani na Monze nemel pocit, ze je tam 80% fandu Ferrarri. Je jich hodne, tak 50%, ale 80? To ani nahodou. Oni nejvic rvou a davaji nejvice najevo komu fandi ruznymi prapory atp., ale 80% fakt ani nahodou.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Tak u Sparty je to celkem jednoduché, na tu už několik let chodí v průměru 7-8 tisíc diváků. Jinak ankety z PC jsou pro kočku... ono je totiž fanda a fanda, a anketa z PC sčítá hrušky z jablky.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Nejjednodušší je vyrazit na nějaký závod Formule 1, třeba Rekousko, to je za rohem, a trať je i z bronze dobře koukatelná... a tam počítej fandy. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Jak řekl Horner, Mercedes s Ferrari jedou jako jeden tým, ale upřímně, když to můžou zalžoti, ato to udělají ať tam jezdí jen Mercedes a Ferrari ať udělají svůj kalendář ... kolik lidí na to bude koukat a chodit na závody? to jsou kecy v kleci, mě se nelíbí tohle vyhožování kvůli prachům a motorům, F1 je o všech týmech ne dvou co jednomu jde o dominanci skrz motory a druhýmu o prachy jen za to že tam je ...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Tak kdyby meli kazdy aspon 8 vozu a spickove piloty, mohla by to byt zajimava podivana, zvlast pokud by vymysleli pravidla odhledne vozu tak, aby mohli jezdit tesne za sebou jako napr. v Indycar.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Tak mě napadlo:
    - svého času byla variabilita objemů motorů, buď velká atmosféra nebo malé turbo
    - sposta věcí se neřešila, bylo to na chytrosti konstruktéra (wingcar atd.)
    - předepsané byly jen rozměry, hmotnost a objemy motorů a mám dojem, že počet kvaltů mechanické převodovky
    Takže kdyby se opět zkusilo zavést cosi v možnostech volby s tím, že omezením by byla jen spotřeba paliva (aby se výkony zbytečně nešplhaly příliš vysoko). Objem, počet válců včetně volby přeplňování by si každý volil sám a podle sebe vyvinul PJ. Pak by to i mohlo být zajímavé pro fabriky a nedošlo by k takovému výbuchu, jako u Hondy. V některých případech bych zakázal kosmické materiály, kde stačí levnější kov. A zrušil bych povinnou výměnu pneumatik za jiný typ (jednu přestávku bych nechal kvůli pilotům), prostě si každý tým zvolí, co je pro něj nejlepší a na tom pojede.
    Převodovka sedmistupňová s nutností šlapat spojku - to kvůli sportu, aby pilot auto řídil a ne mu jen dával příkazy pomocí čudlíků. Povolil bych ABS na přední nápravě.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Ty casy jednoduse nejde vratit zpet. Dnes se podle simulaci da pomerne snadno zjistit, ktera cesta je maximalizaci. A kdyz nedas financni stropy, tak by ta situace ve startovnim poli vypadala uplne stejne, jen by obcas kratkodobe zazaril nejaky treba i slabsi tym s nejakou novinkou. Jinak zadna zmena.
      Slapani spojky, kdyz mas podobnou jako v F1 dnes uz i v Superbu natoz ve sportacich je vylozene retro krok, ktery nedava uz vubec smysl, ikdyz chapu o co ti jde.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Liberty může něco změnit, až skončí starý Concord. Na druhé straně nevím, co by chtěla změnit, když tam už nic změnit k lepšímu nejde, buď se vrátí ke kořenům a F1 bude tvořena pouze garážisty s omezenými rozpočty a strachem, kdo jim bude dodávat motory a v jakém provedení.

    Nová série - kdo do ní, kromě Mercedesu a Ferrari, půjde? Toto vyhrožování zde už jednou bylo a jak skončilo, že... 03 Když si FIA postaví hlavu, nebudou mít kde závodit, protože FIA za trest tratím, které poskytnou termín pro novou sérii, odebere homologaci pro ostatní série pod hlavičkou FIA. A to si každý rozmyslí. Je to opět jen velké bububu.

    Takže znovu - F1 se už dávno přežila a jako taková v této formě nemá budoucnost.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      A pak tu máme závody, kde je potřeba FIA licence, je otázka, zda by nemohli eliminovat i jezdce.

      Osobně si myslím, že učetní sundá svetr, vezme sako a domluví se. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama