DISKUZE K ČLÁNKU Piloti se obávají, že jim Halo sebere část jejich identity

Sezóna 2018 už vysloveně klepe na dveře, přesto se stále ještě diskutuje o zásadním rozhodnutí opatřit vozy ochranným prvkem kokpitu. Zvrátit toto rozhodnutí už pochopitelně není možné, spíš se debatuje o jeho dopadech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Piloti se obávají, že jim Halo sebere část jejich identity

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 23.03.2018 16:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 20.03.2018 10:23
Jednoznačně to něco chce, a aby si Haloo převzalo… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2018 09:23
Jedinej problém je že asi nevíš co to identita je… »
» jako (Hlasovali 2 lidé) 20.03.2018 10:40
Přesně tak, nejlepší by bylo to sundat.. A nevím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • vojtano

    vojtano

    37.188.232.XXX
    To se měli ti poseroutkové obávat dřív, teď už pláčou po funuse.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.83.XXX
    Předpokládám, že ve hře F1 2018 bude možné halo vypnout 12.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003243

    uzivatel003243

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jedinej problém je že asi nevíš co to identita je 18 No vzhledem k tomu že tu máš během nedlouhé doby asi pátej nick tak to i odpovídá, že Ahojte, Muzmnohatvari, ...... proste superklidas 02

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    46.135.88.XXX
    Proste to dejte pryc. Tecka.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    185.156.121.XXX
    koukám, že kluci od volantů asi četli můj koment z období předsezonních testů v Barceloně, kde jsem psal, že přes to příšerné HALO není ani poznat, kdo v autě sedí 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Nevím, jak velký chaos Magnussen očekává. Od každého týmu jsou jen dvě auta, tedy možnost záměny není moc velká. A řešení je jednoduché. Barevné odlišení na voze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      185.156.121.XXX
      myslím, že záměna dvou pilotů jednoho týmu během přenosu je téměř jistá. vypadá to, že Magnussen sleduje F1 výhradně s českými moderátory a dle jejich kvalit si pak činí názor 18.
      ale jinak přesně tak - barevné odlišení na voze je řešením. proto je trošku škoda, že zrušili ploutve, tam byla idetifikace alespoň z boku velmi dobrá.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Osobně musím říct, že docela obdivuju piloty, protože mě se dělalo blbě jenom při tom pohledu z helmy za jedno kolo. Chápu, že ta kamera dost zkresluje, ale to neustálé přejíždění pohledem přes ten středový sloupek podle mě může bejt nebezpečnější než odlétnutá pneu. Myslím, že pokud pilot nastoupí mírně nachlazený nebo tak něco jak se občas stává, nemůže to prostě zvládnout a bude nebezpečný nejenom sobě.
    No a co se designu týče nevím jak by to vypadalo s tím přenesením z helmy. U některých týmů to barevně zakomponovali do kapotáže a nepůsobí to tak rušivě jako hnusná unisono černá u McL, M a RBR. Nevím jestli by to pak nebyla klauniáda. No uvidíme. A co se rozlišení pilotů týče jsou daleko jednoduší možnosti, jako v minulosti, kdy každý pilot stáje bude mít ten horní nosník kamer v jiné barvě. V tom bych problém neviděl. reflexní zelená, žlutá nebo růžová už se v minulosti pro identifikaci osvědčili. Viz. třeba i loni M. LH měl čistou černou a VB měl reflexní proužky.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Tobě se dělá za deště při řízení špatně? Taky při tom přejíždíš neusátle pohledem přes stěrače. Máš stěrače za nebezpečnější, než odlétnutá pneu? Jo hezký to není, ale tohoto bych se fakt nebál. Není třeba hledat problémy tam, kde nejsou.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        185.156.121.XXX
        já tedy stěrač nemám neustále svisle uprostřed svého zorného pole....... 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Já taky ne. Ale pokud způsobuje nevolnost změna při pohledu na pevný sloupek jednou za několik vteřin, musí rychlé kmitání stěračů při hustém dešti způsobovat hotový vodopád. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            185.156.121.XXX
            hlavně nesmíš při pohybu stěračů souběžně s nimi hýbat rukama na volantu.
            a moc se tomu nesměj - je to z vlastní zkušenosti s jednou spolužačkou z průmky. je to sice dávno, ale směju se tomu skoro pokaždé, když si stěrače v autě zapnu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        77.104.216.XXX
        Tak nějak jsem čekal tvou reakci. Názor opět žádný, ale rejpání ti jde. Navíc jako vždy jsi si vybral pouze část toho co jsem psal, takže stejně jako vždy 0 od 0 pošla. Nepsal jsem nic o nebezpečí v normálních !!!!zdravotních podmínkách!!!. Psal jsem KDYŽ NEBUDE PILOT ZDRAVOTNĚ ZCELA V POŘÁDKU,což se stává dost často. To je ten hlavní problém. Navíc jsem psal něco i o zkreslení kamerou. Mohl bych dodat ještě něco o dost jiném postavení kamery oproti očím pilota atd. atd. Těch faktorů je mnoho. Třeba mě napadá, že za určitých podmínek může Halo působit jako dost dobrá sluneční clona. Budu se těšit až někdy napíšeš nějaký svůj skutečný názor. Ani to výše není žádný názor. 11 11 11 Budu reagovat i na to ve tvém stylu. Barevné rozlišení ??? Jaké rozlišení ??? To bude jedno F rudé a druhé žluté ???? Jeden R černý a druhý žlutý ???? Nebudou se potom plést ta žlutá auta F a R ???12 13 12 13 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Za to já jsem tvou reakci nečekal.
          1. Kde prosím vidíš to rejpání? Myslíš ten dotaz, jestli ti jízda za deště způsobuje nevolnost? Jestli tvrdíš, že něco podobného takto fungovat může, tak je to snad dotaz oprávněný ne? Nebo to srovnávat nesmím?
          2. "Jo hezký to není, ale tohoto bych se fakt nebál." Já bych řekl, že je to jasný názor na to, co jsi napsal. Chápu, že se ti nelíbí a nemusíš s ním souhlasit, ale je to jasné stanovisko k tomu jak na mne Halo působí a jaký mám názor k možnému působení sloupku na nevolnost. Když má někdo názor jiný než ty neznamená, že ten jiný názor neexistuje.
          Psal jsi, že to pilot (jenž nebude zcela v pořádku) nemůže zvládnout. Zvlášť na dálnici přejíždím pohledem ze zrdcátka dopředu poměrně často a pohledem přejíždím přes levý sloupek. Jezdím občas i ne zcela v pořádku. Nikdy, opakuji nikdy, jsem nezaznamenal sebemenší náznak nevolnosti. Stejně tak při zapnutých stěračích, které občas kmitají hodně rychle. Tedy se velice, opravdu hluboce omlouvám za tu nehoráznost, že tvé teorii, že to nemocný pilot nemůže zvládnout, nevěřím. Myslím, že pokud zvládne to velké přetížení a velkou fyzickou námahu, pak nějaký sloupek bude to naprosto poslední, co bude řešit. Ano to je můj názor. Velice se za něj omlouvám. Víckrát už si nedovolím nějaký mít. (ano, tohle konečně je sarkastické rejpání)

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003243

    uzivatel003243

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jednoznačně to něco chce, a aby si Haloo převzalo část designu po helmě kvůli identifikaci je podle mě dobrej nápad, i když samo by bylo nejlepší Haloo sundat ať na helmu zase pořádně vidíme.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama