DISKUZE K ČLÁNKU Pečlivě studujeme veškeré detaily soupeřů a zprávy o nich, přiznává Mercedes

Technický ředitel Mercedesu James Allison přiznává, že pečlivě "špehují" své soupeře a pročítají si veškeré zprávy o nich - včetně těch tiskových prohlášení či různých drbů. Proč?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pečlivě studujeme veškeré detaily soupeřů a zprávy o nich, přiznává Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 17.03.2018 22:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 7 lidí) 17.03.2018 11:47
Je to kapku jinak, týmy vědí narozdíl od Amusu,… »
» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 17.03.2018 21:44
Tak naštěstí AMuSu na ty bláboly skoro nikdo… »
» Kaša (Hlasovali 2 lidé) 16.03.2018 14:01
... a tady je odpověď pro některé, kteřá je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    "Naši stratégové studují veškeré dostupné informace, snaží se odvodit pořadí z vzorku časů a stop GPS,"
    Zdroj: [odkaz na stránku]

    To je divný. Oni odvozují pořadí z časů a GPS a ne z PR keců? To je šok. 12

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Tento článek by měla být povinná četba pro některé zdejší odborníky z řad diskutujících. 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Frank

      Frank

      89.24.215.XXX
      A to proč? Je všeobecným tajemstvím, že od pradávna závodů špehuje jeden tým jiné týmy. Akorát se zlepšily možnosti metod sledování konkurence. Jinak tento článek nepřinesl nic nového. Jak to bude doopravdy již brzy uvidíme v reálu.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Proč? Aby tu někteří nepsali nesmysly, jen proto, že to a tamto říkal kdosi z prostředí F1 v rámci PR kampaně. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    ... a tady je odpověď pro některé, kteřá je nemožné že různé týmy mohou znát např. výkon motoru konkurenčního týmu. Zde je nastíněno že to (s určitou přesností) budou vědět dost dobře. 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.73.XXX
      A pak treba AMuS neco napise a rozjede se debata, ze je to nesmysl 12

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No já jsem myslel spíše týmy.
        Nevím jak to AMuS měří nebo na koho se odvolává, ale myslím že týmy to budou mít přesnější.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Týmy můžou měřit výkon motoru ostatních asi stejným způsobem, jako Amus. Nic přesnějšího nemají.

          + 0 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Je to kapku jinak, týmy vědí narozdíl od Amusu, jaký mají výkon svého motoru, takže z logiky věci to mohou spočítat značně přesněji.

            + 7 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Ano výkon svého motoru možná znají, ale neví nic o výkonnosti šasi, o nastavení vozu, či o mechanickém gripu konkurence. Při tolika neznámých jsou to jen odhady. ... aneb, o kolik výkonnější motor má Hamilton než Bottas, a o kolik výkonnější motor má Vettel než Raikonen?

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.167.XXX
        Tak naštěstí AMuSu na ty bláboly skoro nikdo neskočil, některá čísla byla vážně úlet. 03 Týmy mají k dispozici velmi přesná data, ale novinářům je na stříbrném podnose neprezentují.

        + 6 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama