DISKUZE K ČLÁNKU Proč si Mercedes při testech ani jednou nevyzkoušel hyper-měkké pneumatiky?

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff vysvětluje, proč si u Pirelli pro předsezónní testy v Barceloně neobjednali ani jednu směs nových, hyper-měkkých pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč si Mercedes při testech ani jednou nevyzkoušel hyper-měkké pneumatiky?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 17.03.2018 10:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 16.03.2018 09:22
Zajímavý postřeh. Teplota ale může udělat hodně a… »
» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 16.03.2018 10:38
Zajímavé, ... ale myslím že dává smysl si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Zajímavé, ... ale myslím že dává smysl si vyzkoušet i tu jízdu na začátku závodu na pneu na kterých jste se kvalifikovali.
    Otázka je proč třeba McL zvolil opačnou strategii při testování a jezdil hlavně na těch nejměkčích? Doufám že to nebylo pro to aby jen zaujali. 17

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.50.XXX
      Rozhodně ne, pokud si všimneš výběeru pneu pro Austráliii jede McL agresivní strategii co nejvíce nejměkkčích pneu, myslím, že je to jasné, že pro každý závod budou chtít co nejměkkčí směsy, zato Mercedes je tak razantně navržený, že jakekoliv měkké pneu hned odrovná jako tomu bylo 2013

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      193.179.208.XXX
      Pokud zustavaji stejna pravidla, tak je dost mozne, ze se bude Mercedes schopen casto kvalifikovat na tvrdsi smesi v Q2, nez na jake pojede Q3.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Menno Coehoorn

        Menno Coehoorn

        46.13.136.XXX
        To sa uvidí až podla rozdielov. Ale osobne pochybujem. RedBull by mal byť bližšie a potom zostavajú už len štyry miesta a podla nominácií Pirreli čo zatial sú uverejnené by to Mercedesu až taký výhodu neprinieslo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Zajímavý postřeh. Teplota ale může udělat hodně a vše může být jinak i co se týče degradace.Povrch v barce byl hodně hladký...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama