DISKUZE K ČLÁNKU Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff varuje šéfy Formule 1, aby moc neprovokovali prezidenta Ferrari Sergia Marchionneho, který nedávno pohrozil odchodem z královské disciplíny motorsportu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 148, poslední 18.03.2018 11:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 15.03.2018 12:58
jenže tohle není o bonusech pro ferrari, ale o… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 15.03.2018 12:42
Právo veta, historický bonus, rozdělování příjmů,… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 15.03.2018 13:03
Nejspíše jsi nečetl, nebo nepochopil, o čem jsem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    měl by sis uvědomit, že je obrovský rozdíl mezi fanouškem někde u netu a fanouškem, který přijde na závod a donese serii nějaké peníze a fanoušci co peníze donesou fandí ve většině ferrari. To je ten největší přínos. Nedělám si iluze, že kompletně všichni by se sebrali a přestali F1 navštěvovat, ale byla by jich většina.
                    Jako nevím poroč počítáš auta o keterých se přemýšlí, že serii opustí... A jestli to má být návrh na tu novou serii, podívej se, jak dlouhou dobu fungovalo DTM, táhl to jenom mercedes s audi, teď to bude muset táhnout bmw s audi, ale cesta se našla a závody to byli velice zajímavé, serie byla promována automobilkami a neviděl sem, že by tam byli nějaké extra třenice. Další věc je, že o založení paralelní serie mluví fanoušci, ferrari s mercedesem vyhrožují pouze odchodem.
                    F1 je pro ferrari prestižní, ale v současné době ji ferrari nepotřebuje aby přežilo. Auta začali prodávat aby utáhli závodní stáj, ale ta doba je dávno pryč a teď v podstatě dotují fiat, takže fiat (marchione) jim jejich zábavu toleruje, ale jen do té doby, než by si začali svůj zisk užívat ke svému závodění místo dotace fiatu. Takže já bych tuhle výhružku nebral na lehkou váhu, jak sem ti již několikrát psal. Právě že si všichni myslí, že se ferrari jako již tolikrát nějak ohne a zase podepíše, ale teď je to jiné, protože marchionemu je F1 naprasto volná a vidí jen peníze a pokud to nedá FINANČNÍ smysl, tak z toho vycouvá...
                    Je vidět, že matematika ti opravdu nic neříká, takže se raději nebudu pouštět do rozboru dalšího nesmyslu, protože by to nedopadlo dobře....

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Pepan

                      Pepan

                      83.208.30.XXX
                      S tím rozdílem mezi fanoušky si uhodil hřebík na hlavu a moc velkou. 01 01 01

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        77.236.218.XXX
                        TV práva F1 generují hodně velký zisk. F1 sleduje skrz televizi přes 425 milionů diváků na celém světě. 11
                        Zhruba 39 procent příjmů týmu tvoří peníze od sponzorů.
                        Každý tým pak obdrží od promotérů přibližně 34 procent svých celkových příjmů.

                        A nezapomeňte, že když je logo na obrazovce (třeba Redbull) , tak je to "zdarma". Kdyby to RB měl platit, tak zaplatí milardy za reklamu. Takto ho to vyjde značně levněji.

                        Je to složitější než si myslíte. U F1 jde povětšinou o vyrovnaný rozpočet, zisky plynou jinudy a dlouhodobě.

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Pepan

                          Pepan

                          89.24.157.XXX
                          A pokud by automobilky odešly, fakt si myslíš, že by se na F1 dívalo tolik lidí? Podívej se na záznam kteréhokoliv závodu. Možná půlka diváků je oblečena do doplňků Ferrari, zbytek Mercedes, McLaren a Red Bull. Nějak jsem si nevšiml, že by tam byl nějaký moc velký tábor příznivců FI a Sauberu. Tito lidé, kteří byli ochotni jet na závod a zainvestovat do oblečení konkrétní značky, tam jeli proto, aby podpořili svého favorita, svůj tým. Pokud tam jejich favorit nebude startovat, velká většina z nich zůstane doma a zřejmě asi ani nebude závod sledovat v televizi. Kolik by bylo vypláceno zbylým týmům, kdyby sledovanost F1 poklesla třeba o osmdesát procent a návštěvnost závodů by byla podobná? Celý projekt F1 by zřejmě zkrachoval. Tohle všechno si Bernie uvědomoval a proto vyplácel Ferrari ten pro mnohé nespravedlivý bonus a byla jim tolerována i jiná privilegia. A kdo si myslí, že by sledovanost neklesla, tak ať se podívá na kterýkoliv závod F2, případně jinou nižší sérii. Je to podnik bez podobných hvězd jako je Ferrari, ale taky bez vysoké sledovanosti a s daleko nižším rozpočtem.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jumpman

                            jumpman

                            178.255.168.XXX
                            a přitom sportovní hodnota je daleko vyšší u té F2 a stejně nikoho v podstatě nezajímá...

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Pepan

                              Pepan

                              89.24.157.XXX
                              To s Tebou souhlasím, ale tady se jedná o byznys a show. Sport je snad až na třetím místě, ale zdání toho, že je na nejvyšší šprycli, tady je.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Ferrari se vždycky ohne? Ale kdeže, vždy se nechalo uplatit. vyšlo to i knižně. Sám JT a ten má přehled zcela přesný, dělal tam skoro 20 let, řekl cituji "Myslím, že by Ferrari nebylo tím, čím je, nebýt všech těch požitků, kterým se těší,“

                      V létě 2009 bylo dokonce oznámeno založení konkurenčního seriálu Grand Prix Wolrd Championship koalicí v čele s Ferrari. Tuto hrozbu se povedlo zažehnat až poté, kdy Max Mosley slíbil rezignovat na svou funkci. Jenomže o tři roky později, kdy v roce 2012 vypršelo další období ‚stabilizační dohody‘ (smluvně zakopané válečné sekery), Ferrari jako první zradilo asociaci FOTA tím, že se dohodlo na nových lukrativních podmínkách s tehdejším vedením F1 a Berniem Ecclestonem, ostatním týmům za zády. FOTA se následně rozpadla.

                      S tím tvým ohne běž víš kam. 12 12 12 12

                      Jako chápu jsi fanda Ferrari, ale psát takovej nesmysl, to je přes čaru. Bych se ohnul taky, za ty prachy. Překrucuješ historii.

                      Můžeme být ve sporu a diskutovat v tom co bude, ne však v tom co bylo a bylo popsáno a pojmenováno. Sundej růžové brýle.

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jumpman

                        jumpman

                        178.255.168.XXX
                        jako překrucuješ to dobře, ale uvědom si pár věcí, ferrari nebylo první, kdo opustil FOTA, byl to mercedes, a další věc, v té době ferrari šéfoval motezemollo, což byl pořád člověk co vyšel z depa. Dneska je situace naprosto jiná

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          77.236.218.XXX
                          Nic nepřekrucuji, pišu fakta.Ferrari odešlo a dostalo nasypáno.Ale ostatní taky byli spokojeni.Účel to splnilo a to je celé.
                          Ano dnes je situace jiná, už to nepůjde tak jednoduše.Půjde se na velký kopmpromis a to včetně peněz.

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • manson

                            manson

                            89.177.216.XXX
                            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • jumpman

                              jumpman

                              178.255.168.XXX
                              jako já si nemyslím, že by s odchodem ferrari skončila F1, ale skončilo by období rozežranosti, protože všechny týmy by si musely utáhnout opasky takovým způsobem, že by s láskou vzpomínaly jak bylo za ferrari dobře. F1 by skončila jako technologický leader motorsportu, byla by to další závodní serie s autama z mnoha, pár lidí by to sledovalo z nostaligie, ale na milardové přijmy by holt museli zapomenout. Liberty se zkrátka snaží vykuchat slepici co jim nese zlatá vejce...

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    On ale Wolf přece potřebuje soupeře, někoho, kdo na něj tlačí, kdo je pro něj hrozba. Kdyby pořád jezdili, jako dřív, jen proti sobě, vyhráli všechno deset let po sobě - tak čím by se chlubil?
    A že spolupracují nejen na poli "politiky" F1, to jen umocňuje. Nejsem si moc jistý, jestli F1 bez Ferrari, by byla F1. Jiná věc je ta, že stále víc mladých nezajímá nějaká historie, duch F1 nebo cokoli jiného. Jen když je to "interaktivní".

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • manson

      manson

      89.177.216.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak z logiky věci, pokud odchytneš pro svůj produkt mladé lidi,nastavíš je na svůj produkt, vydělávají ti celý život, protože to sledují.A mladý nejsou u TV, ty jsou na internetu. Takže proto......já se tomu taky divím, to jde mimo mě, ale mě už mají. 12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • manson

          manson

          89.177.216.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Radon

          Radon

          84.242.97.XXX
          Jasně, souhlas, ale jde mi o to proč předělávat serii (jakoukoli) podle někoho a tak ji zbavit jejího kouzla. Proč raději ty mladé "nezapálit" pro věc starou. Nebo raději řečeno tradiční a s duchem. Nebo jak to napsat. Redaktor ze mě asi nebude...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Souhlas. Není potřeba měnit věc od základu a čekat, že se to chytne. Modernizovaná tradice má daleko větší kouzlo.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Je to jak říkal Horner, Ferrari a Mercedes jedou jako jeden tým ...

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      On nám spousty věcí o pomoci Ferrari prozradil i BE a dnes už tomu všemu i věřím.
      On je to i bussines, takže chápu že se týmy spojují a pomáhají si. Je mě ale záhadou, že tak "nevýznamný" člověk jako je Wolf oroduje za Marchionneho. Si asi spletl pozice a nebo chce jít dělat do Ferrari, ona mu brzo končí smlouva. No to jsou tanečky, úsměvné. 03

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama