Vettel před Austrálii Ferrari věří, závodní simulace soupeřů během testů měly jednu vadu

Petr Hlawiczka, 14. března 2018, 06:30 Google+

Sebastian Vettel hodnotí před prvním závodem sezóny 2018 nové Ferrari SF71, jeho potenciál a také závodní simulace, které předvedli jejich soupeři v předsezónních testech. Zastává se nových směsí Pirelli a před odletem do Austrálie vyjadřuje důvěru svému týmu.

Počet komentářů:  20 komentářů (Poslední 15.03. 14:44) Napište svůj názor
Sebastian Vettel s Ferrari SF71H během předsezónních testů v Barceloně

Sebastian Vettel s Ferrari SF71H během předsezónních testů v Barceloně | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Sebastiane, po dvou týdnech zimního testování nastal nyní čas znovu balit, cílovou destinací je Melbourne. Jakou zpětnou vazbu můžeš poskytnout z jízd v Barceloně?
Sebastian Vettel:
Myslím, že s naším vozem SF71 začínáme s dobrým základem. Nyní budeme muset pracovat na vývoji, abychom dále prozkoumali a vylepšili jeho potenciál. Mám velkou důvěru v náš tým. Vím, jak schopní a odhodlaní jsou kluci v Maranellu.

Počty kilometrů ujetých týmy za 2 týdny v Barceloně

Počty kilometrů ujetých týmy za 2 týdny v Barceloně | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Mnoho týmů včetně vašich hlavních soupeřů nasbíralo během zimy působivý počet kilometrů. Co o tom můžeš říct z pohledu Ferrari?
SV: Pokud jde o vzdálenost, tak jsme rovněž odvedli dobrou práci, když jsme ujeli nějakých 4 323 kilometrů. Můj nejlepší výkon byl 188 kol za jeden den, což představuje 875 km a celkově téměř tři tisíce km! Nesetkali jsme se u auta s žádnými většími problém a já jsem si užil během jízdy s ním zábavu.

Hodně se toho napsalo o rychlosti soupeřů v závodních simulacích. Můžeš nám na to sdělit svůj názor jako jezdec?
Naši soupeři - Mercedes a Red Bull - používali ve svých simulacích závodní vzdálenosti jeden typ pneumatik, což během velké ceny udělat nemůžete. A to mělo dopad na strategie a nakonec i na výsledek.

img-responsive

Sebastian Vettel se už prvního závodu nemůže dočkat, svému Ferrari plně důvěřuje | foto: Scuderia Ferrari

Když hovoříme o managementu pneumatik: můžou se stát puchýře skutečným problémem?
SV:
Myslím, že to je celkem normální během prvních dnů testování, že se každý tým snaží tlačit dodavatele pneumatik směrem, který nejvíce vyhovuje jejich autu. Podle mě odvedlo Pirelli se svým výběrem směsí dobrou práci.

Těšíš se na první závod sezóny?
SV:
Už se nemůžu dočkat, až budu v Austrálii. Jakmile tam totiž vyrazíme na trať, tak budeme jezdit a závodit za stejných podmínek. A jak jsem už řekl dříve, našemu autu věřím.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Vettel před Austrálii Ferrari věří, závodní simulace soupeřů během testů měly jednu vadu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 15.03.2018 14:44 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 20 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem W09

Mercedes veze do Monaka speciální zavěšení a obhajuje delší rozvor. Doplatí tam na něj?

Renault přemýšlí, že by se již naplno začal věnovat vývoji příštího vozu

Renault nechce bojovat uprostřed pole, začne se už soustředit na auto pro rok 2019?

McLaren získal významnou finanční injekci

Latifi se stává spolumajitelem McLarenu, investuje do něj 6 miliard Kč

Lewis Hamilton skončil loni v Monte-Carlu až na sedmém místě

Mercedes má ze závodu v Monaku velké obavy

Pierre Gasly s vozem Toro Rosso STR13 poháněným Hondou

Toro Rosso může s Hondou vyhrávat závody, domnívá se jeho technický ředitel

Pohonná jednotka Hondy, která je v F1 stále tou nejméně konkurenceschopnou

Současné motory nemají výkonnostní limit, shodují se Mercedes a Ferrari

reklama
  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00 - 16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

FIA si hlídá, jak týmy zacházejí s výfuky

Výfuk i zadní křídlo Renaultu jsou OK. Nesmí pro ně ale používat nepřirozené…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Druhý den testů v Barceloně patřil Bottasovi po těsném boji s Ferrari

  2. První den sezónních testů nejrychlejší Verstappen, šanci dostala řada mladíků i nová světla

  3. Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

  4. Mercedes má ze závodu v Monaku velké obavy

  5. F1 je momentálně tak "trochu na dně," WEC je pro Alonsa zábavnou alternativou

  6. Současné motory nemají výkonnostní limit, shodují se Mercedes a Ferrari

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud