DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí obou testů v Barceloně: 22 pilotů a nejrychlejší Ferrari - Mercedes ale svaly neukázal

V dnešním článku se ohlédneme za uplynulými dvěma týdny předsezónních testů v Barceloně. Kdy byl z jezdců nejrychlejší, který tým byl nejspolehlivější a jak na tom byli s počty kilometrů výrobci motorů? O kolik proti loňsku zrychlily a jak vypadaly nejvyšší rychlosti. Jaké závěry můžeme z testů vyvodit před závodní sezónou 2018?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Shrnutí obou testů v Barceloně: 22 pilotů a nejrychlejší Ferrari - Mercedes ale svaly neukázal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 12.03.2018 14:30 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Majku, opět jsi těžce ale těžce pobavil. Raději ti to vysvětlím. Protože ty na to jdeš přes dvoučlenku a jen sčítaš a odčítaš. 11 V zásadě je to strašný. 05

    Boulier měl data monopostu Mclarenu s motorem HONDA v daném časové čase.(ber v potaz i spotřebu) Pak dostal parametry motoru Renault která si tam dosadil a vyšli mu nějaká čísla dle , okruhů a imho je to číslo "průměrné". Pokud vezmeš v potaz, že Honda ztrácela na začátku 120 koní na Mercedes, je realné aby tohle číslo vzniklo. Nakonec proč rozporovat něco, co týmy vzhledem k možnostem dokáží v rámci nějaké odchylky spočítat. Přesné parametry jakým způsobem a v jaké časové ose to bylo počítáno ale neznáme, ale to není vůbec podstané, fakt vůbec.

    No a pokud se ptáš, kdy se ta vteřina projeví, tak už teď ti mohu s klidem odpovědět že nikdy. Tohle číslo dodané Boulierem se vztahovalo na minuloroční monopost značky Mclaren a porovnaní motorů roku 2017 Renault a Honda zasazené do daného monopostu v časové ose, která už proběhla a nelze zopakovat a nemá to žádnou návaznost. Mám na mysli to číslo.Nemá to souvislost a ani ji nemůže mít.

    Vzhledem k tomu ,že od té doby se změnily pneumatiky a monopost Mclarenu je jiný, museli předělat celý zadek, Honda motor nejspiše vylepšila, je zhola nemožné a irelevenatní to porovnávat. Ano můžeš porovnat výkony týmů, ale rozhodně NE v rámci informace kterou podal Boulier.Vše je totiž jiné, motory, pneumatiky, šáska týmů o testování nemluvě. Ale klidně hledej dál šmudlo. 11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Tak hlavně, že je Boullier jediný člověk na světě, který zná přesná čísla o všech motorech a o jejich vlivu na aerodynamiku. Každopádně jeho očekávání jsou někde jinde než realita a ta sekunda zlepšení, na kterou jste koncem roku byli schopní přísahat, se někam ztratila. Zatím to vypadá, že celá ta změna byla k ničemu a vaše ztráta Hondy 80k na Renault, se někam vypařila.
      Je celkem jedno, jestli Honda vylepšila svůj motor, nebo Mclaren se nedokázal zatím srovnat se změnou šasi. Prostě jeho odhad se zatím nenaplnil. Stejně jako útok na vítězství v závodech. Ale uvidíme. Třeba se budu ještě divit. Zatím Mclaren mé výpočty z prosince ani nenaplnil a to byly poloviční, než ty vaše a Boullierovy odhady. 13

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Koukám že neumíš česky a nemám na mysli pravopis. Pochop, že to co bude(je) nemá s tou vteřinou, kterou oznámil Boulier, nic společného. Jsou to oddělené situace. Smiř se s tím, že v monopostu Mclaren byl rozdíl mezi použítím motoru roku 2017 Honda a Renault 2017 avizovaná -+ 1 vteřina. Toliko k roku 2017 a tím bych to uzavřel, protože co bylo, bylo a už to nejde změnit. Jak to bude v roce 2018 se uvidí, je možné že Honda srovnala krok výkonově s Renaultem.Nebo Mclaren nemá teď na začátku ideální šásko, možné je cokoli. To se ale uvídí.

        Prosím tě, nic nepočítej, je to zbytečné, tobě jde jen o to tady kopat do Mclarenu číi do jejich fanoušků a nebo hanět motor Renault. I když věřím, že zvládneš zkritizovat cokoli, prostě proti všem. Všímej si laskavě týmu kterému fandíš, pokud vůbec nějakému a nás toho ušetři. Možná a nejen ty zde, vždy fandíš tomu, kdo je úspěšný, nebo kdo zrovná útočí(fotbal , hokej) a těm co se zrovna nedaří chodíš okopávat kotníky a vysmívat se do diskuze. No tvůj boj. Je to ale nečestné a nesportovní.

        02

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tvl, ty se mi snad jen zdáš. 12
          Měl bych důvod se do vás navážet a předhazovat vám vaše prosincové tipy, včetně očekávání zlepšení o tu vteřinu. LETOS. Přesto jsem to v příspěvku vůbec nezmínil. Neměl jsem potřebu vás urážet, nebo vám předhazovat vaše výroky a zesměšňovat je.
          Ty se tady do mne sám bez důvodu navezeš a když ti odpovím, začneš tu fňukat, jak tu do vás kopu, jak se vám vysmívám a půlku svých příspěvků věnuješ nelichotivým charakteristikám mé osoby. Říká ti něco pojem sebereflexe? Když už umíš česky...
          Pokud ti vadí diskuse se mnou, dám ti jednoduchou radu. Tak mne sám neoslovuj. Jednoduchý co?
          A jestli ti trhá žíly, že si dovolím kritizovat Mclaren, pak bych tě rád upozornil, že toto je diskusní fórum. Diskusní je proto, že se tu má diskutovat. A diskutovat neznamená, že máme mít všichni stejný názor. Nemám důvod se za svůj názor omlouvat. Mclaren kritzuji mnohem míň, než ty jsi kritizoval Hondu. Tedy bych opět odkázal na pojem sebereflexe. Nebo Honda se kritizovat smí, u Mclarenu se tomu říká kopání a hanění?
          Co se týká fandovství, fandím Ferrari. Nevšiml jsem si, že by získali tituly, takže nefandím těm nejlepším. Nevzpomínám si, že bych loni Mercedes nějak kritizoval. Takže ani neokopávám kotníky úspěšným. O tom, jestli se dá Mclaren za úspěšný považovat, bych raději ponechal bez komentáře.
          Na závěr ti dám ještě jednu radu. Mé příspěvky nečti. Nebudeš tolik trpět. Prosté že? 03

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama